.8.

3.5K 216 122
                                    

Jisoo

Sabah büyük bir baş ağrısı ile uyanmıştım yataktan kalkıp salona gittim ve kızları gördüm kahvaltı hazırlamışlardı.

"Günaydın unnie." dedi chaeyoung

"Günaydın."

"Tahmin edeyim dün hakkında hiçbir şey hatırlamıyorsun?" dedi jennie gülerek.

Başımla onu onayladım

"Bize çok içmek yok dedin ama kendin bayağı bir içmişsin birisi sana sulanınca taehyung çocuğu dövdü ve seni dışarıya çıkardı sana bakmak için geldiğimde taehyung ile konuşuyordun onun mutlu olmasına izin falan vermeyeceğini söyledin."

"Oha ne niye durdurmadınız beni?"

"Gözden kayboldun seni bulduğumuzda taehyung ileydin."

"Kesin rezil ettim kendimi ya." dedim ve elimi başıma koydum.

Kahvaltımız bittiğinde hepimiz hastaneye gittik ve öğle yemeği için sözleştik.

odama girip önlüğümü giydikten sonra bugün ki işlerime baktım stajyerlerimle beraber bir ameliyata girecektim ardından üst kattaki inşaata bakacaktım akşama doğru ise bir kaç hastam ile görüşecektim.

çok geçmeden stajyerleri yanıma topladım ve beraber ameliyathaneye girdik.

2 saat süren bir eğitimden sonra herkes dinlenmek için köşesine çekilmişti ama benim için durmak yoktu hızla üst kata çıktım ve inşaata göz attım.

Kısa sürede çok güzel hale gelmişti kendi fikirlerimi de onlara söyledikten sonra yanlarından ayrıldım ve saatime baktım öğle yemeği saati gelmişti.

Yemekhaneye girdiğimde kızlar oturmuş yemeklerini yiyordu ben de tabağımı aldım ve yanlarına geçtim.

"Geç kaldın." dedi lisa.

"Maalesef." dedim önümdeki soğumuş yemeğe bakarken.

Yemeklerimiz bittiğinde tekrar herkes işine dönmüştü ama benim şuanlık işim yoktu ben de çatıya çıkmaya karar verdim.

Çatıya çıktığımda soğuk rüzgar tüm bedenime işlenmişti.

Çatıda biraz daha ilerledim ve tam ucuna oturup manzarayı izledim.

Kimsenin buraya gelmediğine emin olunca cebimden sigara paketimi çıkardım ve içinden bir tanesini yaktım.

Sigarayı içime çektim ve anlık huzura kendimi bıraktım son günlerde bana iyi gelen tek şey buydu.

Sigaramı içerken bir de şarkı mırıldandım.

Beceriksizce gülmeye çalıştım
Ama kendime acıyorum

İyi olduğumu söylüyorum ama
sensiz ne yapacağımı bilmiyorum

Bu önemsiz yerde yalnız kaldım
anılarını hayal ediyorum, onlar hüzünlü

"Sesin hâlâ güzel." dedi çok iyi tanıdığım ses.

Arkamı dönüp cevap vermedim.

Yanıma oturdu.

"Neden sigara içiyorsun?" dedi tekrardan.

"Zevkimden içiyorum." dedim gülerek.

"Sen sigaradan nefret ederdin."

mey | vsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin