.9.

3.5K 225 125
                                    

Jisoo

Günün 3. ameliyatından çıkıyordum ve gerçekten bitmiştim.

Taehyung ile konuşmamızın üstünden 1 hafta geçmişti ve o 1 haftada ne ben ne de o konuşmuştu.

Ellerimi yıkarken Jennie yanıma geldi.

"Bugün çok yoruldun."

"Evet öyle oldu." dedim yüzüme de su tutarken.

"Ve bu akşam yeni yıla giriyoruz." dedi jennie.

"Yah tamamen unutmuşum ee ne planın var anlat bakalım."

"Evi şimdiden dekore ettim ve sevdiğimiz arkadaşları çağırdım." dedi heyecanla.

"Beraber oluruz sanmıştım."

"Hep beraberiz zaten bu sene farklı olsun istedim ama istersen iptal edebilirim."

"Hayır hayır iyi düşünmüşsün güzel olabilir."

"Şeyy bu arada taehyung da öğrendi jimin sayesinde sıkıntı olur mu?" dedi şirince.

Önce gözlerimi devirdim ve "Umrumda değil." dedim.

"Peki o zaman sen biraz erken gel bana yardım edersin ve misafirleri karşılarız."dedi biraz daha sohbet ettikten sonra da gitti.

Günümü neredeyse ameliyatlarla geçirmiştim ve çok yorulduğum için asistanıma haber verip eve gittim.

Eve geldiğimde ise kendimi yatağa bıraktım.

3 saat sonra

"Tamam jennie çatlama geliyorum ya." dedim telefonda bana bağıran jennie'ye

Telefonu kapattım ve yatağa fırlatıp dolabımın karşısına geçtim.

Yılbaşı olduğundan herkes kırmızı giyinecekti kesin ama ben farklı olsun istiyordum.

Siyah tüm vücudumu saran bir elbise giydim altına da fileli çoraplarımı giydim ayaklarıma ise uzun toz pembe çizmelerimi.

Elbise vücut hatlarımı çok güzel ortaya çıkarmıştı çok cesur ve seksi bir elbiseydi.

Saçlarımı yatmadan önce örmüştüm ve hemen saçlarımı açtım şu an da uzun ve dalgalı saçlara sahiptim.

Elbiseyle üşüyeceğim için yine çizmemle aynı renkteki toz pembe kadife ceketimi üstüme aldım.

Küçük siyah çantamı da elime aldığımda hazırdım.

Arabama bindim ve Jennie'ye gittim.

Jennie kapıyı açtığında beni süzdü.
"Oha kızım bugün olaysın."

"Abartmaa her zaman ki halim." dedim dalga geçerek.

"Yok yok bugün bir farklısın böyle şeyler pek giymezdin ama artık giymelisin ama dur benim sevgilim var senin yüzünden cinsiyet değiştiremem." dedi ve gülmeye başladık.

"Ee ne yapacağım." dedim.

"Aslında çoğu şey bitti sadece yemekleri masaya taşıyıp ışıklandırmaları ayarlayacağız."

"Tamamdır gel halledelim." dedim ve beraber mutfaktaki yemekleri salona getirdik.

"Az bir zaman kaldı ben giyinmeye çıkıyorum sen halleder misin ışıkları canım." dedi jennie

Başımla onu onayladım ve ışıkların yanına gittim.

Rengarenk ışıkları yılbaşı ağacına sardım ve kalanları da duvara astım.

mey | vsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin