Jisoo
O gece tüm duygularımızı birbirimize açıkladık ve yeni bir sayfa açtık her şey için.
Uzun sarılmanın ardından etkinlik alanına el ele girdik gözler bizim üstümüze gelirken woojin ile göz göze geldim bana gülümseyerek bakıyordu.
O çok iyi bir dosttu.
Sooji ise ne olduğunu şaşırmıştı ama yine de bizi görünce kocaman bir gülümseme sunmuştu sanırım onu yanlış tanımıştım.
Beraber bizimkilerin yanına geçtik.
"Oo kardeşim hayırlı olsun." dedi Jimin.
"Sonunda be." dedi Chaeyoung da.
Hepimiz böyle konuşup gülüşürken woojin ve sooji yanımıza aynı anda geldi.
"Sonunda barıştınız." dedi sooji.
Woojin ise "Çok yakışıyorsunuz." dedi ve ardından Sooji'ye baktı.
Sanırım yeni bir aşk doğuyordu.
"Woojin buraya seninle geldim ama eğer senin için de sorun olmazsa Sooji'yi sen eve bırakır mısın tabii Sooji de isterse." dedim.
"Ah tabi olur." Dedi Sooji.
Ben de Woojin'e göz kırptım ve yanımızdan uzaklaştılar.
"Kaşla göz arası yaptın ya aralarını." dedi Taehyung.
"Biliyorum bu işi." dedim ve güldüm.
"Jisoo."
"Hmm."
"Böyle güzel gülmesen çünkü kalbime bir şey oluyor da." dedi ciddi bir sesle.
Fakat cevabım koca bir tebessüm olmuştu.
"Sonunda hepimiz mutluyuz ya." Dedi Jennie.
"Aynen öyle ee siz ne zaman evleniyorsunuz?" dedi Taehyung Yoongi ve Jungkook'a bakarak.
Yoongi ve Jungkook'da Lisa Ve Chaeyoung'a bakmıştı.
"En yakın zamanda." dedi Jungkook.
"Yah evlenme teklifi aldın ve bize söylemedin mi?" dedim lisaya bakarak.
"Bugün söyleyecektim unnie."
"Ee yoongi sen bir şey demeyecek misin?" dedi Chaeyoung.
Fakat yoongi durgundu.
"Ben hazır değilim Chaeyoung." dedi ve mekandan çıktı.Hepimiz şok olmuştuk Chaeyoung ise ağlamamak için zor duruyordu.
Hepimiz Chaeyoung'a teselli vermeye çalışırken Yoongi tekrardan alana girdi ve tam Chaeyoung'un önüne gelip diz çöktü ardından da bir yüzük kutusu çıkardı.
"Evlen benimle Chaeyoung." dedi.
"Ne? hani sen hazır değildin."dedi Chaeyoung.
"Evet değildim çünkü yüzük arabada kalmış nasıl hazır olayım?" dediğinde hepimiz bir kahkaha attık.
"Evet seninle evlenirim Min." dedi ve sarıldılar.
Bugün hepimiz için en mutlu gün olabilirdi.
Her birimiz sevdiğimiz işi yapıyorduk ve sevdiğimiz insanlarla aynı masadaydık daha güzeli var mı?
Etkinlik bittiğinde herkes eve dağıldı biz eve geldiğimizde ise danbi ve hana çizgi film izliyordu.
"Unnie,oppa sonunda geldiniz uyumak için gelmenizi bekledim." dedi Danbi.
Ona sarıldıktan sonra Hana'ya teşekkür ettik ve evden gitti.
"Bu saate kadar beklememelisin güzelim hadi uyu." dedi Taehyung ve onu odasına götürdü.
İkisini beklerken zaman geçmişti ve Taehyung hâlâ gelmeyince onlara bakmaya gittim.
Danbiyi yatıracakken kendisi de uyuyakalmıştı.
Sessizce yanına gittim ve kulağına. "Taehyung hadi uyan da yatağına geç." dedim.
"Biraz daha." dedi uykulu sesiyle.
Ben ise kolundan tuttum ve ağır ağır odadan çıkarttım.
"Yah Taehyung uyansana!" dedim sesimi biraz yükselterek.
Gözlerini açtı ve konuştu.
"Ama uykum var jichu.""Uykunu dağıtabilirim Taehyung-ah." dedim baştan çıkarırcasına.
Bu sözümle gözleri fal taşı gibi açıldı.
"Sen ciddi misin?" dedi.
"Evet hem de çok ciddiyim."dedim ve üstünde gömleğin düğmelerini açmaya başladım.
Ben düğmeleri açarken beni kucağına aldı ve üst katta ki odaya çıkardı.
Odaya geldiğimizde Beni yavaşça yatağa bıraktı ve ben de onu kendime çektim.
Sonunda gömleğini açtım ve kusursuz vücudu ile başbaşa kaldım.
Kemikli elleri elbisemin fermuarına gitti ve tek celsede elbisemi aşağıya indirdi.
Şu an karşısında iç çamaşırlarım ile duruyordum.
"Sen,sen çok güzelsin jisoo." dedi ve eli yine sırtıma gitti bu sefer de kopçamı buldu ve sütyenimi çıkardı.
"Beni deli ediyorsun." diyip yatağa yatırdı ve ihtişamlı bir şekilde öpmeye başladı.
Öpüşümüz son bulduğunda nefes nefese kalmıştık.
Bu sefer benim elim onun kemerine gitti ve çıkardım ardından da pantolonunu çıkardım.
Erkekliği bana merhaba diyordu.
O gece tamamıyla onun olmuştum o da benim olmuştu.
Gece sonunda güçlü kolları arasında uyumak bir huzurdu kendimi uzun zamandır bu kadar iyi huzurlu hissetmiyordum.
Bu günden sonra birbirimizi üzmek yoktu Taehyung'a olan aşkım üzerine yemin ederim ki asla onu üzmeyeceğim.
______
Evet finali yaptım umarım beğenmişsinizdir.
Kitabu okuyan,oy veren ve yorumlarıyla beni yalnız bırakmayan herkese çok teşekkür ederim.
Yeni bir vsoo kurgusunda görüşmek üzere sizi seviyorum💖