Lisa
Kimsesizler için açılacak olan muayene bölümü şimdiden hastanede baş konu olmuştu bir çoğu bunu istemese de bazıları da iyi olacak diyordu ben iyi olacağını düşünen taraftayım.
Çünkü çok fakir bir aileden geldim ve neler yaşandığını iyi biliyorum hatta oraya alınacak doktorlar listesine girmek bile istiyorum.
Doktor Kim Jisoo yine harika fikirleriyle ortalığı yıkmıştı kadın idolüm olmaya başladı hem iyi bir doktor hem de benim gözümde iyi bir ablaydı.
Chaeyoung'a doktor yoongi'nin adını söylediğinde ve ona cesaret verdiğinde chaeyoung ve yoongi konuşmaya başlamıştı ve bu beni sevindirdi.
Hastane koridorunda yürürken küçük ağlayan bir kız sesi duydum ve biraz ilerlediğimde biriyle sarılıyordu küçük kız.
Oğlan ona sarıldıktan sonra cebinden şeker çıkarttı ve yanağına ufak bir öpücük bıraktı bu görüntü bana huzur vermişti biraz daha onları izledikten sonra oğlan önünü döndü ve bu kişi Jeon Jungkook'du.
Eski sevgilim...
Onları izlediğimi belli etmeden yanlarından geçip gittim ama çok geçmeden arkamda bir ses duydum.
"İzlediğini bu kadar belli etmeseydin keşke Lis."
"Bana o şekilde seslenme ayrıca sen olduğunu bilmiyordum rahatsız ettiysem kusura bakma."
"Hayır aslında hoşuma gitti sana Lis demek de hoşuma gidiyor."
"Bir aralar sen de benim hoşuma gidiyordun." dedim ve arkamı döndüm tam giderken fısıldamasını duydum ve bu gülümsememe yetti yine de yoluma devam ettim.
"Sen hâlâ benim hoşuma gidiyorsun Lis." demişti.
Jisoo
Hastanede büyük bir koşuşturmacanın içindeydim sabah hastalarımla çok yoğundum şimdi ise yeni yapılan muayene alanı için çizim için mimarlara yardım ettim çünkü her şeyin mükemmel olmasını istiyordum.
Onlar için özel bir giriş alanı yaptırdım ki buraya gelen kişiler onların moralini bozmasın şimdi de içeriyi düzenliyorduk.
"Peki jisoo hanım buraya hangi doktorları getirteceksiniz." dedi Doktor Yoongi.
"Kendi stajyerlerimden düşünüyorum aslında ama bu konuyu Bay Kim ile konuşacağım sizin bir öneriniz var mı?"
"Ben de sizin gibi düşünüyorum umarım her şey umduğunuz gibi olur kolay gelsin." dedi ve gitti.
Neredeyse akşam olmuştu ve daha bir sürü işimiz vardı bu işleri başka güne erteledim ve herkese teşekkür edip eve gitmelerini söyledim.
Ben de odama gidip çantamu alıp hastaneden çıktım.
Evime geldiğimde duşa girdim ve yemek yedim şu an ise televizyonun karşısında oturuyordum ve çok sıkılmıştım.
Telefonumu elime aldım ve arayabileceğim kişilere baktım.
Gözüme Lisa çarptı ve aradım.
"Alo efendim hocam." diyerek telefonu açtı.
"İş dışında bana böyle seslenmene gerek yok lisa."
"Peki Jisoo unnie neden aramıştın?"
"Çok sıkıldım benimle dışarı gelir misin?" dedim.
"Voah ben de sıkılıyordum tabi ki gelirim chaeyoung'u da arayayı mı?"
"Evet ara ben de Jennie'yi arayacağım yarım saat sonra haberleşelim."