Jisoo
Evliliğimizin üstünden tam 1 ay geçmişti ve biz hâlâ yabancı gibi takılıyorduk bu süreçte danbi neredeyse iyileşmişti ve bu bizi çok sevindirmişti.
Bu 1 ayda taehyung ve ben daha da uzaklaşmıştık birbirimizden o Sooji ile beraberdi ben ise Woojin ile takılıyordum.
"Ben çıkıyorum." dedi taehyung ve gitti eskiden olsa seni bekliyorum derdi.
O çıktıktan 10 dakika sonra ben de çıktım ve hastaneye geldim.
İlk girdiğim anda Sooji ve Taehyung'u gülerken beklemiyordum.
Onları takmamış gibi davranıp odama geldim ve önlüğümü giyip odadan geri çıktım.
Hastanedeki bir kaç işimi halletikten sonra odama geri geçtim 5 dakika sonra ise kapım çalmıştı gelen woojin'di.
"Jisoo ne yapıyorsun?"
"Oturuyorum öyle Woojin sen?"
"Ben sana bir şey söylemek için gelmiştim."
"Dinliyorum."
"Bugün hastanenin etkinliği var benimle gelmek ister misin?"
"Ben büyük ihtimal Taehyung ile giderim woojin ama teklifin için sağol." diyip gülümsedim.
O da gülümsedi ve odadan çıktı.
Masa başı işlerimi de halletikten sonra çantamı alıp odadan çıktım.
"Jisoo bugün geliyorsun değil mi?" dedi beni gören jennie.
"Bilmem gelirim herhalde."
"Bence de gelmelisin o kalınkafalı Taehyung'a söyle de getirsin seni."
"Bakarız jen şimdi gitmem lazım çok yoruldum." dedim ve onu öpüp gittim.
Eve geldiğimde danbi ile yemek yaptık sonrasında ise oyun oynadık ve Taehyung gelmişti.
"Aç mısın?" dedim kapıdan girerken.
"Hayır çıkacağım şimdi."
"Nereye gidiyorsun?"
"Hastenin etkinliğine."
"Kiminle?" dedim cevabından korkuyordum.
"Sooji ile." dedi ve gözlerime baktı o sırada boğazımda bir sızı oluştu gerçekten onunla mı gidecekti.
"Güzel." dedim.
"Sen gitmiyor musun?"
"Gitmiyorum." dedim ve danbi'nin yanına geçtim.
Yaklaşık 15 dakika sonra taehyung hazırlanıp evden çıkmıştı danbi ise kucağımda uyuyakalmıştı kaldırıp yatağına götürdüm.
Hayır ağlamayacaktım ama kalbim acıyordu yine yapmıştı yapacağını.
Karanlık eşliğinde filmimi izlerken kapı çalmıştı.
Kalkıp kapıyı açtım ve woojin içeriye girdi.
"Kuşlar bugün tek olduğunu söyledi." dedi.
"Ah kızlar sana kesin taehyung'un Sooji ile olduğunu söylemiştir."
"Birazcık ipucu aldım evet." dedi ve güldü ve devam etti "Ee gidip hazırlansana bekliyorum."
"Woojin hiç gelesim yok sen gitsen?"
"Olmaz bu güzelliği herkesin görmesi şart." dedi ve beni sırtımdan odama ittirdi.
Ona bekle dedim ve dolabımı açıp içinden beyaz mini bir elbise giydim ayakkabı olarak da beyaz stiletto'larımı giydim ardından makyaj masama geçip toz pembe bir ruj,siyah rimel gözlerime ise bir kaç ışıltılı sim ekledim.
Tam çıkarken de boynuma kelebek desenli pırlanta kolyemi taktım saçlarımı ise at kuyruğu yapıp yine beyaz bir kurdele ile toplamıştım
Mini çantamı da elime alıp odadan çıktım.
"Woah bir melek gibisin şuan."
"Abartma woojin hadi çıkalım."dedim ve beraber arabasına binip etkinlik alanına geldik.
Biraz geç kalmıştık bu yüzden içeriye girdiğimizde içerdeki çoğu gözler üzerimizdeydi buna Taehyung'un gözleri de dahil.
Herkese selam verdikten sonra kızların yanındaki boş bir sandalyeye oturduk.
Taehyung ise tam karşımda bana ve woojin'e ölümcül bakışlar atıyordu.
Yemekler servis edildikten sonra lavaboya gitmek için yanlarından ayrıldım.
Tam lavaboya girecekken bir çift kol tarafından çekildim.
"Niye geldin?" de Taehyung hırıltılı sesiyle.
"Sen neden geldiysen." dedim.
"Gelmeyeceğini söylemiştin."
"Evet ama gelesim tuttu ne olmuş?" dedim tehditkarca.
"Jisoo beni delirtecek misin?"
"Asıl sen beni delirtecek misin normalde babam söylenir yok şu söylenir diye diye beni yanında tutardın ne oldu şimdi Sooji ile gelince kimse söylenmiyor mu?"
"Orayı karıştırma."
"Ne yapıyım peki senin dediğin her şeye tamam mı diyeyim Kim Taehyung."
"Öyle bir şey istemedim."
"Bak Taehyung sen bana söz vermiştin beni üzmeyeceğine yeniden kendine güvendireceğine söz vermiştin şimdi ne oldu da değişti bu fikrin?"
"Değiştiğini kim söyledi?"
"Birinin söylemesine gerek yok hareketlerin belli ediyor."dedim ve yanından ayrıldım fakat o beni bırakmadı ve etkinlik alanının dışındaki havuzun yanına getirdi.
"Ne yaptığını sanıyorsun?"dedim bağırarak
"Söyle ne demeye çalışıyorsun."
"Boşversene Taehyung kavga etmek istemiyorum."
"Lütfen." dedi sakince.
"Ben bu kalbime söz geçirmeye çalışırken tam sana ve sevgine güvenecekken eski sevgilin ile sarmaş dolaş görüyorum ve olmayan güvenim yine ve yine kırılıyor ama tek bir şey değişmiyor taehyung o da sana olan sevgim bir gün bile değişmedi sadece kendimi kandırdım söylesene sen de sevdiğin için mi kendini kandırdın?"
"Ben bem sandım ki sen beni sevmiyorsum woojin'i seviyorsun sandım benden 2 ay dolunca gideceğini sandım bu yüzden uzak tuttum kendimi senden ama içim içimi yedi be kızım bunu neden yaşıyoruz biz neden mutlu olamıyoruz."dedi ve gözünden bir damla yaş düştü onu böyle görmek beni de duygulandırmıştı.
"Taehyung gerçekten beni seviyor musun?" dedim çocuk gibi.
"Ben buna sevgi diyemem güzelim bu öyle bir şey ki tarifi yok sen yokken ben eksikmişim geldin ve beni tamamladın ne olur bir daha gitme." dedi ve bana sımsıkı sarıldı.
Bu sarılma bütün ağlamalarımı,üzüntülerimi her şeyi unutturmuştu.
Sonsuza kadar bu adamın kolları arasında kalmak istiyordum.
___________
Merhabalar sonunda mutlu bir şeyler yazdım umarım beğenirsiniz bu arada final çok yakın çoook.