.12.

3.3K 206 101
                                    

2 yıl sonra

Jisoo

Uzun zaman geçmişti ve hayatımda ki her şey de değişmişti.

Aşk hayatım her zaman ki gibi yoktu.

İş hayatımda ise başarıdan başarıya koşuyordum 1 sene önce açtığımız kimsesizler hastanesi herkesin dilindeydi ve büyük bir oranı çok güzel karşılamıştı.

Stajyerlerimden olan lisa ve bambam o katta çalışmaya başlamıştı.

Sehun ve chaeyoung ise kendini geliştirmişlerdi.

Lisa jungkook ile barışmıştı güzel bir ilişkileri vardı,chaeyoung ise yoongi ile sevgili olmuştu,jennie ve jimin'e gelirsek kavga etselerde evlenmeye karar vermişlerdi yakında düğünleri vardı.

Jinyoung ise bir süre önce benden hoşlandığını söylemişti fakat ona bunu yapamazdım sevmeden birisiyle yola giremezdim.

Ona gelirsek eğer,yaptığı şey sayesinde ondan soğumuştum o günden sonra da bir daha görmedim.

Sana'da çıkan dedikodulara dayanamdığı için başka bir hastanede çalışmaya başlamıştı.

Odamda oturup ne çok şey yaşadığımı düşünürken asistanım yanıma geldi.

"Jisoo hanım minik hastanız Danbi sizi görmek istiyor." dedi.

Ben de hemen Danbi'nin kaldığı odaya gittim.

"Merhaba küçük hanım neden çağırdın beni?"

"Seni özledim jisoo."dedi şirinlik yaparak.

"Hmm ben de seni özledim fakat bu yüzden değil sanki anlat bakalım dinliyorum."

"5 dakika önce canım sıkıldığı için koridora çıkmıştım ve acayip yakışıklı birisini gördüm jisoo hatta bir idol sandım bir sürü kız ona bakıyordu."

"Hmm kimmiş peki öğrendin mi?"

"Hayır Jimin oppa beni görünce hemen odama götürdü." dedi dudağını büzüp.

Bu hali komiğime gitmişti 5 yaşında aşık olmuştu sanırım.

Danbi'yi kontrol ettikten sonra odasından çıktım.

Biraz temiz hava almak için bahçeye çıkacakken bir kalabalık gördüm ne olduğuna bakmak için ilerledim fakat ilerlememe gerek kalmadan önüm açılmıştı.

O karşımdaydı.

Boyu uzamış,omuzları genişlemiş,saçların da sarıya boyatmış bir taehyung vardı karşımda.

Beni fark ettiğinde gözlerimiz birleşti sanki tüm o kalabalık yoktu sadece ben ve o vardık.

Fakat bu uzun sürmedi asistanım yanıma geldi ve yapılacak işlerimi söylediğinde onunla beraber ben de gittim.

Kısa bir ameliyata girdikten sonra kızlarla beraber öğle yemeği için yemekhaneye indik.

Suskundum ve nedenini gayet iyi biliyorlardı.

mey | vsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin