.3.

4.3K 307 157
                                    

Jisoo

Çıplak ayaklarım soğuk zeminle kendini birleştirmişti ve titremiştim ardından daha da fazlasını istediğim için kıyafetlerimle soğuk duşun altına girdim.

Şu an hiçbir şeyin önemi yoktu ne makyajımın ne kıyafetimin ne de hasta olmamın beni tek ilgilendiren aptal kalbimin hâlâ onu seviyor olmasıydı.

Onun başka birisiyle olma düşüncesi bile beni delirtirken şimdi onu başka bir kadınla görüyordum.

duştan çıktığımda ıslak kıyafetlerimi hemen makineye attım ve onun yerine kalın kıyafetler giydim.

Mutfağa doğru giderken ayaklarıma dalgom takıldı ve aklımda tekrar o an canlandı.


kapı durmadan çalıyordu ve en sonunda açmaya gitmiştim gelen kişi taehyung'du ve elinde bir kutu vardı.

"hoş geldin."

"hoş bulduk aşkım." dedi ve yanağımdan öptü.

"nedir bu?"dedim elindeki kutuyu gösterip.

"kuşlar bana bu aralar mutsuz olduğunu söyledi ve ben de sana bir sürpriz yapmak istedim." dedi ve kutuyu açtı.

"taehyung bu çok tatlı." dedim beyaz ve yumuşacık olan köpeği elime alırken.

"artık senin." dedi o güzel gülüşüyle.

"sen ciddi misin?"

"evet güzelim ee adını ne koyacaksın?"

"hmm dalgom?"

"evet beğendim bundan sonra her üzülmende benden sonra tabiki dalgoma anlat her şeyini o seni anlar."

"teşekkür ederim canım seni seviyorum" dedim ve dudaklarına küçük bir öpücük bıraktım.

Anılar hâlâ beynimde dolanırken dalgoma sarılmıştım ve kokusunu içime çektim.

"keşke sen de burda olsaydın taehyung."

*

"Yah kim jisoo nasıl olur da bana geldiğini söylemezsin." dedi jennie bir milyonuncu kez.

"sürpriz yapmak istemiştim jennie."

"ben anlamam gitmende bile o kadar üzüldüm ki o aptal çocuk yüzünden gittin bildiğin ya gördün mü bari bir şey dedi mi sana."

"maalesef gördüm jennie."

"bu arada bana stajyer verdiler."

"vaaay gelir gelmez kapmışsın gerçi senin gibi yetenekli doktoru nerde bulacaklar daha."

"öyle söyleme." dedim gülerek.

"taehyung ve sana verilmiş sadece sanırım paylaştırmışlar sen de kimler var?"

"lisa,bambam,chaeyoung ve sehun gelirler birazdan görürsün taehyung'a kim verilmiş hiç görmedim."

"duyduğum kadarıyla yoongi,jungkook,yeri ve soyeon."

"hmm anladım bu arada doktor jimin hâlâ konuşuyor musunuz?"

"bana onun konusunu açma şerefsizin teki."

"taehyung'un arkadaşı sonuçta." dedim ve güldük.

Çok geçmeden stajyerler geldi ve jennie ile tanıştılar.

randevusu olan birkaç hastam ile görüştükten sonra jennie ile yemekhaneye indik lisa ve chaeyoung'u da görünce yanımıza çağırdık.

biz hem sohbet edim hem de yemek yerken içeriye taehyung ve o kız girdi ve tam arkamıza oturdular onlar geçene kadar onlara bakmadım bile.

Jennie anlamış olacak ki elini koluma attı ve bana baktı ben de bir şey dercesine kafa salladım.

"bu kız kim?" dedim dayanamayıp.

"sen iznini aldıktan 1 hafta sonra geldi bu hastaneye adı Sana ve çocuk doktoru."

"Sevgililer mi?"

"Öyle dedikodular dönüyor ama sanane de mi boşver onu lütfen jisoo daha fazla onu sevme."

lisa ve chaeyoung bize anlamayan bakışlar atıyordu ve jennie onlara kısa bir özet geçti.

"Yeter ki mutlu olsun ben buna da razıyım."

-----
aptal taehyung kızımı üzdün ya.

neyse gençler oy verin♥







mey | vsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin