Jisoo
Bugün doğum günümdü daha doğrusu onsuz 1.yılım.
Doğum günü kutlamak istemediğimi söylemiştim herkese.
Kafamı bu şeylerden arındırmak için ameliyattan çıkıp ameliyata giriyordum ve ilk defa bundan yorulmamıştım.
"Jisoo sen daha çıkmadın mı?" dedi beni gören jinyoung.
"Evet işlerimi halledip çıkacağım." dedim gözlüğümü çıkarıp ona bakarken.
"Ne işin kaldı ki?"
"Çok değil sadece dosyaları en alt kata indirmem gerekiyor."
"Tamam sen git ben indiririm bugün çok yoruldun."
"Emin misin?"
"Hadi git dedim sana."
Tam odadan çıkarken beni durdurdu.
"Bu arada iyi ki doğdun jisoo." dedi.Ona en sıcak gülümsememi attım ve hastaneden çıkıp eve geldim.
Günün yorgunluğunu o zaman anladım ayaklarım beni taşıyamayacak duruma gelmişti hemen kanepeye oturdum ve telefonuma baktım.
Bilmediğim bir numaradan mesaj gelmişti.
Bilinmeyen numara: İyi ki doğdun güzellik.
Pardon ama siz kimsiniz?
Bilinmeyen numara: Bazen bende bunu kendime soruyorum ben kimim soyaa.
Ne dediğinizi anlamıyorum lütfen mesaj atmayın.
Bilinmeyen numara: Keşke yapabilsem soyaa ama çok zor.
Mesaj atarsanız sizi engellemek durumunda kalacağım.
Bilinmeyen numara: 5 dakika sonra kapına bak ondan sonra beni engelleyebilirsin.
Ne saçmalıyor diye düşünürken kapım çaldı zorla yerimden kalktım ve kapıyı açtım kimse yoktu sinirlenmiştim kapıyı kapatacakken yere baktım ve bir paket gördüm.
Siyah kırmızı kurdeleyle süslenmiş bir kutuydu etrafa baktım ve ardından kutuyu içeri soktum.
Kutuyu açtığımda içinden benim habersiz çekilmiş olan fotoğraflarım vardı hemen altında ise bir kasımpatı buketi vardı buketin yanındaki notu gördüğümde hemen aldım ve şu yazıyordu.
hem mutluluk hem de acı barındıran tek duygu olan aşkı en güzel simgeleyen çiçeklerden biridir kasımpatı.
Notta isim yazmıyordu ama çok geçmeden aynı numaradan bir mesaj geldi.
Bilinmeyen numara: Sana karşı ne hissettiğimi sana direkt olarak söyleyemem ama bu kasımpatı hislerimi yansıtıyor.
Bilinmeyen numara: Sana en güzel hediyeyi bulmaya çalışırken aklıma sen geldin ve fotoğraflarını içine koydum.
Bilinmeyen numara: Bunu sana belki de asla yüz yüze söylemeyeceğim ama seni çok seviyorum soyaa.
Bilinmeyen numara: Her zaman seveceğim.
Mesaja ne cevap vereceğimi bilmediğim için cevap vermedim.
Kasımpatını evde ki en güzel vazoma koydum çünkü benim de hislerimi en güzel şekilde anlatan çiçek buydu.