1,5 AY SONRA
Bahriye telaşla içeri girdi Greta merakla:
-Ne oldu Bahriye?
-Hünkarımız öğleden sonra buraya teşfik edecekler.
Greta ayağa fırladı kocaman 8,5 aylık karnıyla
-Ne?! Ama daha erken değil mi hem neden buraya geliyor?
-O mektup senin eline geçtiği gün kaleyi fethetmişler. Hünkarımız da fetih tamamlanır tamamlanmaz ordugahın toparlanma süreci için başlarına vezir-i azamı bırakıp diğer paşalar ile yola düşmüş.
-Ah Murat...
Greta karnını okşadı.
-Bebeğim. Bak baba bizim için erkenden geliyor. Hemde bizim yanımıza geliyor.
Greta Bahriye'ye döndü:
-Çabuk bugün için diktirdiğim beyaz elbisemi çıkarttır. Erguvan kokusunu hazırlattır. Hamamı da yaksınlar.
-Tamam hemen yapıyorum.
Bahriye fırladı gitti.
Greta hamamdan çıkıp üzerini giyindi. Hiçbir takı takmadı. Erguvan kokusunu sürdü. Bahriye telaşla içeri girdi.
-Geldi! Hünkarımız geldi Greta. Hadi seni bekliyorlar.
Greta resmen fırladı. Koşarak daireye gidiyordu. Bahriye de arkasından koşuyordu
-Gretaaa! Dur Greta!! Bebeğini düşüreceksin! Hey allahım sen sabır ver!!!
Greta nefes nefese daireye vardı. Kapıyı vurup içeri girdi. Arkasından kapıyı kapattılar. Murat döndü.
-Murat...
Greta kollarını açıp Murat'a koştu. Murat sımsıkı sarıldı ona. Kokusunu içine çekti.
-Greta'mm.
Geri çekildi.
-Geldim. Geldim, ruhum canım geldim. Ayrılık bitti.
Greta'nın karnını okşadı. Greta gülümsedi.
Murat Greta'nın elinden tutup aynanın karşısına getirdi. Kırmızı taşlı kolyeyi boynuna taktı. Greta kolyeyi okşadı. Murat'a döndü.
-Seni çok seviyorum.
-Seni, evlatlarımı çok seviyorum incim...
Greta sabaha doğru bir sancı hissetti. Yanında yatan Murat'a baktı. Uyuyordu. Dişlerini sıktı. Bir süre sonra sancılar peşpeşe gelmeye başlayınca Greta'nın dudaklarından istemsizce bir çığlık çıktı.
Murat telaşla gözlerini açtı
-Greta?
-Aaaaa. M-murat ah.. Bebeğim geliyor...
-Tamam Greta sakin ol. Ağalar!!
Kapının önündeki ağalar içeri girdi.
-Tez ebe kadını çağırın, çabuk!
Murat Greta'nın başından ayrılmıyordu.
Biraz sonra ebe geldi.
-20DK SONRA-
Doğum fazla uzun sürmedi. Bebek annesiyle babasını fazla bekletmedi. Greta son nefesten sonra gözlerini kapatıp o muhteşem ağlama sesini dinledi. Ebe kadın bebeği kucağına verdi.
-Allah analı babalı büyütsün hatun. Nur topu gibi bir kızın oldu.
Kız! Demekki yine kızdı! Olsun.
Greta nazikçe kızını kucağına aldı. Murat yanlarındaydı. Greta bebeği Murat'a uzattı.
Babası küçük kızını sevgiyle aldı. Kulağına yaklaştı. Ezan okudu. Sonra da adını:
-Senin adın Hürrem Şah, Senin adın Hürrem Şah, Senin adın Hürrem Şah.
Greta gururlanmıştı. Murat kızına Hürrem Şah ismini vermişti. Rahmetli Hürrem Haseki'nin ismini. Kızıda Hürrem Sultan gibi güçlü olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alman Köle
Ficción histórica#sultan kategorisi 3.sü 〰️ 17.09.19 #osmanlı kategorisi 2.si 〰️ 11.10.19 ♥Hikayedeki kişiler, olaylar tamamen kurgudur. Yaşamış kişiler ve yaşanmış olaylar değildir. Hepsi hayal ürünüdür.♥ Almanya'da bir kontun kızı iken Osmanlı'da bir köle olmak na...