asshole

10K 228 399
                                    

Kendimi yatağa bıraktığımda hızlıca inip kalkan göğsümü kontrol etmeye çalışıyordum.

"Bu iyiydi." diye mırıldandım. Bir haftadır birbirimize dokunmamıştık. Acısını fena çıkarmıştı. Kıçımı hissetmiyordum.

"Öyleydi." Gözlerimi tavandan ayırıp ona diktim. Resmen bir tanrıyla sevişiyordum.

Elimi, yüzüne dağılmış saçına götürüp saçını kenara çektim. Bu hareketim dikkatini çekmiş olmalı ki o da yüzünü bana çevirdi.

Öpmekten kızarttığım dudaklarına, ardından boş bakan gözlerine baktım. Duygu kırıntısı olmaması beni üzse de aldırış etmemeye çalıştım. Bana sadece cinsel açlık duyduğunu biliyordum.

Omzuma küçük bir öpücük bıraktığında çenesinden tutup dudaklarımızı birleştirdim. Bir postadan daha zarar gelmezdi.

Dudaklarını araladığında vakit kaybetmeden dilimi ağzına soktum. Dillerimiz dans ederken kollarımı kafamın yukarısında birleştirip üstüme çıktı. Kendini bana bastırdığında sesli bir şekilde inledim.

Bu kadar iyi olmak zorunda mıydı amına koyayım?

"Siktir Harry. Sabaha kadar sevişelim." Yüzünde kocaman bir tebessüm oluştu.

"Kirli bir kız olman çok hoşuma gidiyor June." Keşke yüzündeki çukurları parmaklayabilsem, Harry.

Dudaklarını boynuma indirip emmeye başladığında bacaklarımı beline doladım. Moraracağını bilsem de çok hoşuma gidiyordu. Ve o da bunu biliyordu.

Tam göğüslerime iniyordu ki gelen kapı sesiyle durdu. "Ben geldim orospu çocuğu!"

"Hasiktir. Zayn geldi." Tanrım! Neden üçüncü postayı atmamıza izin vermiyorsun?

Hızlıca üstümden kalktığında vakit kaybetmeden ben de kalktım. Harry iç çamaşırlarımı ve kıyafetlerimi toplayıp bana doğru fırlatırken yakalamaya çalıştım ancak hepsi yeri boylamıştı.

"Sakin ol seni aptal." diye fısıldadım. Kıyafetlerimi yerden alıp hızlıca üstüme geçirmeye çalıştım. Ona baktığımda zaten baksır ve tişörtünü giymiş olduğunu gördüm. Ben hariç herkes hızlıydı amına koyayım.

"Siktir June. Dolaba gir." dediğinde elbisemi ve ayakkabılarımı kucağıma alıp dolaba girdim.

"Bu odanın hali ne sikik?" Gözlerimi devirdim. Yatağın üstü hariç hiçbir yeri kullanmamıştık. Yemin ederim.

"Neden geldin?" diye sordu Harry. Sesi bıkkın çıkmıştı. Muhtemelen işini bitiremediği için sinirliydi.

"Pardon amına koyayım. Evimize gelmek için nedene ihtiyacımız var." Zayn lütfen haklı haklı konuşma.

"Ne bileyim aptal herif, kız arkadaşınlasın sanıyordum."

"Ayrıldık sanırım." Dolabın içinde bunları dinlemek güzel değildi ancak Zayn'in bize anlatmayacağını bildiğimden buraya girdiğim için kötü hissetmiyordum.

"Tamam sonra anlatırsın neden ayrıldığınızı." Harry seni yalnızca iki saniye medeniyete davet ediyorum. Tanrım! Bırak da anlatsın.

"İşin mi var oğlum anlatayım işte."

"O zaman sen mutfaktan biraları al ben de şuraları biraz toplayayım." Kafanı sikeyim Harry.

"Beyninin çalıştığını görmek gözlerimi yaşarttı." dedikten sonra ayak sesleri duyuldu.

Dolabın kapağı açıldığında hızlıca içinden çıktım. Hava bu kadar aydınlık mıydı?

"Kapıdan gidemezsin camdan atla."

fuckmates | stylesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin