Telefonuma şaşkın bir şekilde bakıyordum. Blake'i mi dövmüşlerdi? Bu yüzden mi grupta garip garip konuşuyorlardı?
Blake'i görmeliydim.
Hızlıca tişörtümün altına bir şort giydim ve çantamı alıp aşağı indim. Ayakkabılarımı giydikten sonra evden çıktım.
Blake'in evini biliyordum. Yaklaşık yirmi dakikalık bir yürüyüşün ardından kapısının önündeydim. Kapıyı çalıp birinin açmasını bekledim.
Bir dakika falan sonra kapı açıldı. Evet, karşımda birkaç yerinde morluk olan bir Blake görmeyi bekliyordum ancak bu kadar kötü görünebileceğini tahmin etmemiştim.
"Neden geldin June?"
Bana soğuk davranması taktığım bir şey değildi ama yüzünün bu halde olması vicdanımı sızlatıyordu.
"Bunu sana bizimkiler mi yaptı?" diye sordum.
Dediğim şey komikmiş gibi güldü. Daha sonra yüzünün herhangi bir yeri acımış olacak ki yüzünü buruşturdu.
"Cevabını biliyorsun." Bu yaptılar demek oluyor.
"Özür dilerim Blake. Seni incitmelerini ben istemedim." Diyecek bir şeyim yoktu açıkçası. Neden yaptıklarını bile bilmiyordum ki.
"İlişkilerine arkadaşlarının karışması.. Bilirsin, insana ne türde arkadaş olduğunuzu sorgulatıyor." Kaşlarımı çattım.
"Ne ima etmeye çalışıyorsun anlamıyorum ama eğer kötü bir şey ima ediyorsan seni bir de ben döverim Blake. Haklıyken haksız durumuna düşme." dedim sinirle.
"Haksız durumuna düşeceğim bir şey değil bence June. Her neyse. Gitsen çok iyi olur." dedikten sonra kapıyı kapattı.
Sanki ben dövün dedim amına koyayım, tavırlara bak.
Harry ve Zayn'in evine doğru yürüdüm. Muhtemelen tüm grup beraberdi.
Biraz yürüdükten sonra evlerinin önünde durdum ve zile bastım. Birkaç saniye sonra Luke görüş alanıma girdi. Onu bir hışımla itip salona geçtim.
Neyse ki hepsi buradaydı.
"Hangi sikiğin fikriydi bu?" dedim sesimi yüksek tutmaya çalışarak. "Ortada bir sikik varsa kesin Zayn'dir." dedi Louis.
Normalde olsa gülerdim ancak ciddi olmam lazımdı.
"Neyden bahsediyorsun June?" dedi Luke.
Bir de bilmemezlikten geliyorlar.
Telefonumu çıkardım ve mesajı sesli bir şekilde okudum.
"Sırf adının kaşara çıkmasını kendine yediremedin diye seni beceren insanların Blake'i dövmesine gerek var mıydı cidden?"
Mesajı okuyunca bir kez daha sinirlenmiştim. Beni ne hale düşürdüklerini farketmiyorlardı.
"Kim yazmış bunu?" dedi Harry.
"Bilmiyorum ve bilsem de söylemem." Kaşlarını kaldırdı.
"Söylemene gerek yok, öğrenirim."
"Senden bir bok istemiyorum Harry!" diye bağırdım.
Elimle diğerlerini işaret ettim. "Ve sizden de istemiyorum! Birini korumak değil bu."
Zayn takmamış gibi yüzüme bakmaya devam etti. "O piçi yine olsa yine döverim June. Önceden yemediği dayağa saysın."
Luke kollarımdan çekiştirip koltuğa oturttu. "Aniden gelip seninle randevuya çıkmak istemesini şüpheli bulduk."