Keyifsizdim.
Neden mi? Hemen söyleyeyim, Olive Lee Harry'nin eski sevgilisiydi. Ve garip olan herkes ona bayılıyordu. Mia bile.
Mia bile ona bayılıyorsa- ki buna hala şaşkındım- ne yapmam gerektiğini bilmiyordum. Ve belli ki gecenin bir saatinde Harry'yi aradığına göre aralarında bir şey olmalıydı değil mi?
Ya da olacaktı.
Kesinlikle ne yapmam gerektiğini bilmiyordum.
Madem kız iyiydi, neden ayrıldılar? Üstelik benim neden bundan haberim yoktu? Kimse hakkında konuşmamıştı. Bir kere bile konusu geçmemişti. Yani haberim olmaması gayet normaldi.
"Aramıza dön June." diyen Aurora'ya döndüm. Kahvesinden bir yudum aldıktan sonra Luke'a yaslandı.
Aurora'nın evine gelmiştim. Luke da buradaydı. Mutfakta geçen ufak dedikodu faslımıza Luke kulak misafiri olmuştu ve artık Luke da Harry ile aramızdaki ilişkiyi biliyor sayılırdı.
Bilenlerin sayısı arttıkça bir rahatlama geliyordu.
"Luke, şunu doğru düzgün anlatmazsan kafanı koparacağım. Şokunu atlattıysan öt artık."
Kafasını salladı. "Zavallı sevgilimin gerçekleri kaldırmasına izin ver." dedi Aurora Luke'un yanağını okşarken.
Göz devirdim. Hayır yani, Harry ile sevişiyor olmam bu kadar şok etkisi yaratmamalıydı.
Luke boğazını temizledi. "Şoku atlattım." Başımı salladım. "Öyleyse konuş. Olive ve Harry'yi yani."
Arkama yaslanıp dinlemeye başladım.
"Aslında pek fazla anlatacak bir şey yok. Olive zaten arkadaş grubumuzdaydı. Mia'nın en yakın arkadaşıydı. Her şeylerini paylaşırlardı. Bizimle de iyi arkadaştı. Birimizin bir problemi olduğunda çözmek için her şeyi yapardı." Kahvesinden bir yudum aldı.
Gerçekten de iyi bir kız mıymış?
"Sonra Harry Olive'e aşık oldu. Olive de öyle. İkisi iyi anlaşırdı. Bayağı iyi. Birbirlerini anlıyorlardı. Olive babasının mesleği nedeniyle taşınmak zorunda kaldığında ayrılmak istedi. Harry'nin hayatını ondan haber bekleyerek yaşamasını istemiyordu."
Siktir ya.
"Harry ayrılmak istemedi. Ama Olive kararlıydı. Olive giderken herkesi tembihledi. Ondan bahsetmememiz için. Herkes neredeyse onu unutmuştu."
Neden döndü ki amına koyayım? Melek gibi kızmışsın Olive, neden drama yaratıyorsun?
"Harry'nin anlattığına göre annesi ve babası boşanmış, annesi buraya geri dönmek isteyince Olive'i de peşinden sürüklemiş."
Bacaklarımı kendime çekip kollarımı etrafına doladım. "İçimi kararttın Luke. Sus." dedi Aurora. Dudağımı büzüp onlara baktım.
"Demek ki Mia eski en yakın arkadaşının eski sevgilisine aşık." dedim aydınlanma yaşamış gibi.
"Vay amına koyayım, Mia da mı Harry'ye aşık?" Başımı salladım.
"Ben aşık olduğunu düşünmüyorum. Takıntılı olabilir." Aurora'ya döndüm. "Ben de böyle düşünüyorum."
Harry'nin ona gösterdiği ilgi hoşuna gitmiş olabilirdi ama kesinlikle ona aşık değildi.
"Ee, peki Harry hanginize aşık?"
"June'a."
"Kendine."
Aurora ile aynı anda konuşmuştuk. "Saçmalama Aurora."