1.BÖLÜM

961 88 192
                                    

Okuduğunuz tarih ve saat❤:

İyi okumalar❤.

Sabah kalktığımda yatağın sol tarafındaki boşluk hiçbirinin kabus olmadığını anlatıyordu. Biz Mert ile boşanmıştık. O, çok sevip beğenerek aldığımız bu evden eşyalarını toplayıp gitmişti. Sol yüzük parmağımda alyansımla tek taşım yoktu artık. Hatıra kutumda eskiye dair bir anı olarak saklanıyordu.

Kendimde güç bulup yataktan kalkıp duş almak için banyoya yöneldim. Saçlarımdaki tokayı çekip aldığımda saçlarım bağımsızlığını ilan etti. Aynaya baktığımda gözlerimin uykusuzluktan morardığını gördüm. Alışmıştım iki buçuk senede onunla sarılıp uyumaya. Mert'in ne zaman gece seti olsa uykusuz kalırdım, boşandığımızdan beri olduğu gibi...

Duşa girip ılık suyu açtığımda kendime geldiğimi fark ettim. Uykum iyice açılınca suyu daha da ısıtıp saçıma şampuan döküp yıkamaya başladım. Banyodan çıkıp bornozumu girip odama geçtim. Bir zamanlar beraber olduğumuz odaya...

Giyinme odasından temiz iç çamaşırları alıp giyindim. Üstüne genellikle evde giydiğim eşorfman takımı giyip merdivenlere yönelip mutfağa indim. Dolabı açıp baktığımda bir şeyler hazırlamaya üşendiğimi fark edip dolabı geri kapattıktan sonra masanın üstünde duran mısır gevreğini alıp dolaptan çıkardığım tabağın içine boşalttım. Üstüne yeteri kadar süt koyup çekmeceden aldığım kaşıkla beraber salona yöneldim.

Mert hep kızardı sağlıklı beslenmiyorum diye. Ne zaman mısır gevreği yesem zayıflamaya çalışıyorum diye kızar kavga çıkarırdı. Tabi kavgalar her seferinde birbirimize sımsıkı sarılıp öpmemizle son buluyordu ama artık yiyip içtiğim şeye karışmaya hakkı yoktu değil mi?

Salona geldiğimde dün gece sehpaya koyduğum kutu çarptı gözüme. Gözlerimin onda yoğunlaşmasına izin vermeyip yanındaki kumandayı elime alıp televizyonu açtım. Özellikle bir magazin programının olduğu kanalda durup izlemeye başladım. Sundukları haber bittikten sonra ekranda Mert'le bizim bir fotoğrafımız belirdi.

"Ünlü çift hakkında şok iddia. Boşanma sebepleri ortaya çıktı. Az sonra..."

Boşanma sebebimizi benle Mert ile tam olarak bilmiyorken bunlar neyden bahsediyordu ki? Verecekleri haberi merak edince bizim hakkımızdaki haberin çıkmasını beklemeye başladım. Aradan geçen iki gizli aşkın ortaya çıkış haberinden, bir barışma haberinden sonra ekranda tekrardan bizim fotoğraflarımız belirdi.

"Biliyorsunuz ki, on bir Ocak günü magazin dünyası bir şokla sarsılmıştı. Ekranın yüzü hâline gelen ünlü çift Nazlı- Mert SAYGIN çiftinin boşandığı iddia edildi. O haberle ilgili şok iddialar gelmeye devam ediyor."

Şok iddia... Bizim bile bilmediğimiz bu şok iddia ne olabilirdi merak etmiştim doğrusu.

"Biz inanmadık, daha doğrusu inanmak istemedik ama ateş olmayan yerden duman çıkmayacağını da gayet iyi biliyoruz. Elimize geçen iddialara göre çiftin boşanma sebebi aldatmaymış. Mert SAYGIN, eski eşi Nazlı DOLUNAY'ı aldatmış mı?"

Ne dediğini kendi bile bilmeyen kadını daha fazla dinlemeyi midem almadığından televizyonu kapatıp odama çıktım. Farkındaydım, merak ediliyorduk. Bir şekilde yayına bağlanıp konuyla ilgili konuşmamız bekleniyordu ama ne yazık ki ben bu kadar güçlü değildim. Fakat başka şekillerde güçlü olduğumu gösterebilirdim.

Odama girdiğimde saatin yaklaştığını görüp giyinme odasına yöneldim. Elbiselerimden birini giyip uzun siyah düz saçlarımı salık bıraktım. Sete gittiğimde zaten makyaj yapılacağından dolayı makyaj yapmayıp arabamın anahtarını alıp evden çıktım. Günün en zor saatleri başlıyordu işte. Ona yakın olup bir o kadar da uzak olduğum saatler...

HER ŞEY SENLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin