0.2

343 51 22
                                    

"Merhaba ONCE,

Demek ki gerçekten durağın altını kazıp mektubu buldunuz. Ah siz netizenler umarım bu mektuplarımın altından da kötü bir şey çıkarmazsınız. Unutmayın ben intihar etmedim, sadece mutlu olduğum kişinin yanına geldim.

ONCE ağlamıyorsunuz değil mi? Sizi her zaman yukardan izlediğimizi unutmayın. Armyler bu sizler içinde geçerli.

Önceki mektubumda kaldığım yerden devam ediyorum. Bu sefer Jungkook'a neler saçmaladığımı yazıyorum ama lütfen bana kızmayın. Şu an bile bunları yazarken nasıl gülebiliyorum?? Sizde gülün...

15.07.2013

O gün ona ilk mesaj attığım günden sonra ikinci mesaj attığım gündü. Çünkü engelimi anca kaldırmıştı. Bende tabiki vazgeçmedim ve ona yazdım.

ONCE benim ona attığım mesajların fotokopisini çektirdim ve o kağıt bu mesajı bulduğunuz kutunun içinde. Onu alın.

~~~~~~~~~

lmdtzzy:
Hey Jungkook! Engelimi kaldırmana sevindim.

(Görüldü: 14.02)

lmdtzzy:
Beni görüyorsan neden cevap vermiyorsun? Bak senin için Korece öğrenmeye başladım.

kkookbng:
Korece mi? Yabancı mısın?

lmdtzzy:
Evet, Tayvanlıyım.

kkookbng:
Hmm oralarda tanındığımızı bilmiyordum."

lmdtzzy:
Şu an biliyorsun ama bilmediğin bir şey daha var.

kkookbng:
Nedir?

lmdtzzy:
Buradaki çoğu kız sana aşık.

kkookbng:
Aşık mı?

lmdtzzy:
Evet, onlardan nefret ediyorum.

kkookbng:
Neden? Yoksa sende mi bana aşıksın?

lmdtzzy:
Hayır!

kkookbng:
Emin misin?

lmdtzzy:
Uff hayır emin değilim.

kkookbng:
Hahhahaaha sevdim seni. Gerçek ismin nedir? Daha önemlisi kaç yaşındasın?

lmdtzzy:
İsmimi söylemem ama 15 yaşındayım.

kkookbng:
Aaa sen küçükmüşsün.

lmdtzzy:
Sanki sen çok büyüksün.

kkookbng:
Neyse ne önemi var? Bir daha bana yazma. Biliyorsun ben ünlüyüm ve her önüme gelen bana aşık kızlarla yazışamam.

lmdtzzy:
Ne oldu şimdi?

(Görüldü: 14.09)

lmdtzzy:
Yaaa Jungkook.

(İletildi: 14.10)

lmdtzzy:
Peki öyle olsun ama bir gün karşılaşıcaz Kook.

(Mesajınız gönderilemiyor: 14.11)

~~~~~~~~~

ONCE okuduysanız devam edelim. Size önemli bir şey söyleyeceğim.

Aslında Jungkook o gün benimle yazışırken BTS üyeleri video çekiyormuş. Bende bunu sonradan izleyince gördüm.

Sizde izlerseniz göreceksiniz zaten.

Meğer benimle konuşmayı kesmesinin sebebi gelen menajermiş. Videoda geliyor ve Jungkookun telefonunu alıp gidiyor.

Kook biz sevgili olunca menajerin ona netizenlerin kötü yorum yapabileceği hakkında bazı şeyler söylemiş. O da maalesef benimle sohbeti kesmek zorunda kalmış.

Yani burdan netizenlere sesleniyorum. İdollerin özel hayatlarına burnunuzu sokmaktan vazgeçin. Herkes gibi onların da bir özeli var. Bize yaptıklarınızı onlara da yapmayın. Bırakın mutlu oldukları kişilerle olsunlar. Size ne?

Şimdi netizenler 'ölürken bile bize hakaret etti!' diye bir şey çıkarırsa şaşırmam.

ONCE, siz her zaman bizim yanımızda oldunuz. Size gerçekten minnettarız.

Burdan diğer grupların fandomunda olanlara sesleniyorum. İdolünüze her zaman saygı duyun, onu her zaman koruyup kollayın, netizenlerin kötü yorumlarına bakıp üzülmesinler, onlara sahip çıkın.

Şimdi ONCE siz bana sahip çıkamadığınızı düşünüyorsunuz değil mi? Merak etmeyin siz yapabileceğinizin en iyisini yaptınız. Sadece size bir görev düşüyor. Üyelerime, can dostlarıma iyi bakın. Ben gittim diye kendilerini suçlamasınlar ve devam etsinler.

ONCE ve TWİCE her zaman birlikte olsun.

Şimdi burda bıraktığımı sanmayın, BTS in ilk yurduna 3.mektubumu bırakıyorum.

Merak etmeyin orası hâlâ var. Tabi BTS nerden geldiğini unutmadıysa..."

1104

count the stars || tzukookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin