1.9 -ÖZEL BÖLÜM-

156 22 153
                                    

"Merhaba sayın dinleyenler,

Aldığımız son habere göre ünlü k-pop grubu Twice üyesi Chou Tzuyu evinde ölü bulundu.

Sevgilisi Jeon Jungkook'un ölümünden sonra adeta çöken Chou Tzuyu son yaşadıklarına dayanamadı.

İşte! Chou Tzuyu'nin sonu böyle oldu...

Muhabir Kim Soojin sizi dinliyoruz!"

ONCE, sizlere her daim sizi izleyeceğimi söylemiştim değil mi?

İşte buradayım. Sizlerin yanı başında...

Hakkımda yapılan haberleri dinliyorum. Bakalım neler saçmalayacaklar?

"Hepinize merhaba TVN izleyicileri. Ben muhabir Kim Soojin.

Bugün ajansımıza gelen bilgilere göre Twice üyesi Chou Tzuyu intihar etti."

Yalan! Ben intihar etmedim ONCE. Yalnızca sonu olmayan bir yokluğa doğru seyahat ediyorum. Dur durağı yok, geri dönüşü yok. Bu yüzden beni intihar etti olarak hatırlamayın.

"Şu an da JYP Entertainment ceosu Park Jinyoung ve Twice grubu üyelerinden bir açıklama bekleniyor.

Az sonra yapılacak olan basın toplantısında gerekli açıklamalar yapılacak.

Bu yüzden gelin biz şimdilik Bayan Chou'nin intihar ettiği yere bakalım.

.

Evet sayın dinleyenler işte oradayız. Bayan Chou, eski sevgilisi Jeon Jungkook'un öldürüldüğü yerde intihar etti.

Kamera kayıtlarında bir şeylere rastlanmasa da olaydan 2-3 saat sonra Bayan Chou'yi almak için gelen Menajer Bay Park, Tzuyu'yi cansız bedeni içinde bulduğunu söylüyor.

Anlattıklarına göre, bileklerinde ve vücudunda açtığı derin yaralar onun çok kan kaybetmesine ve hayatını yitirmesine yol açmış.

Ayrıca vücudunda bulunan oldukça eski yaralarda Bayan Chou'nin bir çok kez intihar girişiminde bulunduğunu gösteriyor."

Bu da yanlış ONCE. Demiştim sizlere o izlerin ve yaraların hepsi hapishaneyden oldu.

Fakat bir kere bile o zanlılara ceza verildiğini görmedim. Bilmeliydim böyle olacağını.

Çünkü yaptıkları tek şey beni suçlamak fakat hiç düşünmüyorlar ki neden yaptım?

"Şimdi o odaya giriyoruz.

İşte! Chou Tzuyu tam olarak burada ölü bulundu. Menajerinin onu bulduğunda yaptığı ilk iş ambulansı ve polisi aramak oldu.

Ardından hızlıca gelen sağlık ekipleri kurtuluşunun olmadığını çünkü artık çok geç olduğunu söylediler.

JYP Entertainment'ın isteği üzerine, üzerinde otopsi uygulanan Chou Tzuyu şu an hastanede bulunuyor.

Az sonra başlayacak olan basın toplantısında her şeyin açıklanması bekleniyor.

Evet sayın dinleyenler, bizde TVN ekibi olarak bizzat orada olacağız.

Sıcak gelişmeleri hızlıca öğrenmek için bizleri takip etmeyi unutmayın.

Şimdilik bizden bu kadar."

ONCE, biliyor musunuz haber kanalları benim her zaman korkulu rüyam olmuştur.

Çünkü onların sınırları yok. Tek düşündükleri izleyici çekmek. Yalan olsa bile, tek düşündükleri para.

Kalpleri yok. Çünkü onlar kalpleri kurumuş, hissiz ve duygusuz kötü insanlar.

count the stars || tzukookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin