0.4

253 45 29
                                    

"Merhaba ONCE,

Bunu bulduğunuza o kadar sevindim ki. Demek ki ne TWİCE ne de BTS nerden geldiğini unutmamış. Bende unutmadım. Yaşadıklarımı, yaşattıklarımı, acılarımı, sevinçlerimi, ONCE'ı, can dostlarımı... Hiçbirinizi unutmuyorum. Hepiniz kalbimde ayrı ayrı yer edindiniz. Sizleri çok seviyorum.

Biliyorum bana şu anda çok kızgınsınız, neden böyle bir şey yaptığımı düşünüyorsunuz fakat inanın ki ben böyle daha mutluyum.

Bizle mutlu değil miydin diye soracak olursanız çok mutluydum ama Jungkook öldükten sonra hiçbir şey bana kendimi mutlu hissettirmedi. Çünkü kalbim ölmüştü. Netizenler sürekli mutsuzluğum hakkında konuşuyorlardı fakat onlar umrumda değildi. Çünkü her tarafı gece olan birini ışıklarını kapatarak korkutamazsınız. Benim her tarafım olmasada sol yanım karanlıktı. Unutmayın ONCE, sol yanınız yoksa bir hiçsiniz...

Neyse şu anda biraz ağlamış olabilirim fakat siz ağlamayın. Çünkü benim ne hissettiğimi ancak yaşayarak anlarsınız. Şu anda ağlıyorsanız bir an önce kendinizi durdurun...

Ağlamayı kestiyseniz size Jungkook'u ilk defa canlı olarak gördüğüm anı anlatıcam.

03.12.2015

O gün debut yapmamızdan sonra ödül aldığımız ilk törendi. "En İyi Yeni Kadın Sanatçı" ödülünü almıştık.

Konuşma yapmak için sahneye çıkarken onu gördüm. Uzaktan oturmuş bizi alkışlıyordu. Biliyorsunuz BTS 2015-2016 yıllarında popülerleşmeye başladı. Jungkook'a kamera zoom yapınca çok utanmıştı.

Ahh! Şimdi düşünüyorum da ne güzel zamanlardı ama merak etmeyin BTS ve TWİCE olduğu sürece biz çok mutlu olucaz.

Ödülü alıp yerimize otururken önlerinden geçmek zorundaydık. Tabi ben geçmedim.

ONCE, kızmayın ama gerçekten aşık olduğun ve kırıldığın adamın yüzüne bakmamak o kadar kolay değil, değil onun yanında olmak onun yanından geçmek bile o kadar zor ki... Aşık olunca anlarsınız.

Önünden geçemedim, arkasından dolaştım... Sanırım bu onu farketmiş olacak ki arkasına yaslandı ve işimi zorlaştırdı.

Gidip yerime oturdum. Tabi o zamanlar 16 yaşındaydım ve boyum çok uzun olduğu için netizenler hep benimle ilgili kötü yorumlar paylaşıyordu ama yaptıkları şey boşa gitti çünkü o zaman ve diğer yıllar dünyanın en güzel yüzleri arasında seçildim.

Netizenlerin böyle konuşması beni üzüyordu hatta bir ara gruptan ayrılmayı bile düşündüm...

Ne kadar salakmışım...

Günler, haftalar, aylar böyle geçti. Sürekli netizenlerle baş etmeye çalışıyorduk grupça. Jihyo unnie ye kilosu yüzünden çirkin diyorlardı. Oysaki biliyorsunuz onun kalbi ne kadar güzelse görünüşü de o kadar güzeldi.

Nayeon unnie ye zorba diyorlardı ama onun ne kadar güzel bir kalbi olduğunu bilmiyorlardi. Mina unnie, Sana unnie ve Momo unnie ye grupta yerleri yok diyerek onları üzdüler. Chaeyoung a rap yapamiyo dediler, Dahyun unnie me de ten renginden dolayı ağır ithamlarda bulundular...

Bunları böyle sıralarsak dünyayı 3 kere dolaşır...

Netizenler lafım size artık şu huylarinizi bırakın bu zamana kadar yetmedi mi öldürdüğünüz idoller? Yetmedi mi yaraladığınız hayaller? Artık Durun!!!

İdollere hakaret ederek zevk mi alıyorsunuz bilmiyorum fakat yaptıklarınız artık 1 idole daha zarar vermesin...

ONCE, şimdi de size söylüyorum. TWİCE'ı koruyun, onlara sahip çıkın, birbirinizi bırakmayın!!!

ARMY, Jungkook adına ben yazıyorum. BTS'i her zaman destekleyin, onları elinizden geldiğince koruyun!!

Bizi koruyamadınız diye üzülmeyin.. Siz bize herkesten çok sahip çıktınız. Bizi herkesten çok sevdiniz.

Antiler lafım size, ne kadar uğraşırsanız uğraşın TWİCE'ı ve BTS'i yıkamayacaksınız. Onların arkasında milyonlarca ONCE ve ARMY var!!

Tm biraz fazla kükremiş olabilirim ama ben buraya içimden geçenleri yazıyorum. Oradayken söyleyemedim ama burdan herkese bildiriyorum!!

Birbirinizi bırakmayın. Çünkü biz sizi hiç bırakmayacağız.

Bu arada diğer mektubu ilk ödül aldığımız yere koydum."

1104

count the stars || tzukookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin