"Merhaba ONCE,
Sona geldiniz...
Daha doğrusu sonuma geldiniz...
Diyecek pek fazla bir şey yok. Zaten yazmaya mecalim de kalmadı artık.
Uzun zamandır sizlere yaşadıklarımı anlattım. Doğrusunu bilmediğiniz yanlışlarınızı düzeltmek istedim.
Düzeltebildim mi bilmiyorum..
Umarım düzeltebilmişimdir çünkü, önceki mektubumda da söylediğim gibi beni kötü hatırlamanızı istemiyorum.
Evet, biliyorum sizlere pek iyi şeyler yaşatmadım fakat her ne kadar kötü anılarımız olsa da beni iyi hatırlamanızı istiyorum.
ONCE beni kiwi olarak hatırlasın.
K-pop'a hükmeden Twice üyesi Chou Tzuyu olarak hatırlasın, gerekirse yoda olarak bile hatırlasın ama,Sevdiğini öldüren Jeon Jungkook'un katili Tzuyu olarak hatırlamasın istedim.
Beni böyle hatırlamayın.
Böyle hatırlayacaksanız hiç hatırlamayın daha iyi. Çünkü ben katil değilim.
Ben kötü biri değilim...
Belki bu mektuplardan sonra gerçeği öğreneceksiniz ve bana hayattayken inanmadığınız için kendinizi suçlayacaksınız.
Aranızda böyle ONCE ların olduğunu biliyorum fakat kendinizi suçlu hissetmenizi istemiyorum.
Ben gittikten sonra bana verebileceğiniz en güzel şey unutmamanızdır.
Eğer ki beni kalbinizde yaşatmak istiyorsanız;
Güzel hatırlayın yeter...
Ben, siz beni güzel hatırladıkça hep varolacağım.
Bu mektup, siz ONCE için yazdığım son mektup olabilir fakat Twice
K-pop'un kraliçesi olmaya devam ettiği her an ben varolacağım.Belki üyelerim ile birlikte cb yapamayacağım, belki teaser videolarım gelmeyecek, belki ödül alıp sizlere performans sergileyemeyeceğim ama Twice siz ONCE larla beraber olduğu sürece ben de her zaman yanınızda olacağım.
Bu yüzden üyelerimden tek isteğim dağılmamaları...
Ben yokum diye üzülmeyin, zaten benim yokluğumu hissettirmeyeceğinize eminim.
ONCE, bundan sonra sizlere bir mektubum olmayacak.
Her zaman bunu dile getiriyorum fakat bu mektupları bulamadıysanız eğer -ki bulamamanız büyük bir ihtimal- üzülmeyeceğim.
Üzülmeyeceğim çünkü ben yeterince ağladım, acı çektim, kendimden nefret ettim.
Ama hiçbiri hiçbir şeye değmedi.
Buradayken kazandığım siz ONCE'ın sevgisi bana yetti.
Şimdi de sevgilimin sevgisini kazanmak için oraya gidiyorum.
Evet gidiyorum fakat üzülmenizi istemiyorum. Üyelerim, benim iyiliğim için çalışan yardımcı arkadaşlarım, pd-nim, idol arkadaşlarım...
Hepiniz kalbimde yaşayacaksınız.
Siz ONCE,
Sizi çok seviyorum.. Beni hatırlamak istiyorsanız kalbinize bakın.
Bizi, Jungkookla beni, TzuKook çiftini asla unutmayın olur mu?
Çünkü biz sizi asla unutmayacağız...
Her ne kadar yanınızda olamasak da her daim yukarıdan izleniyor olacaksınız.
Siz milyonda birsiniz ONCE. Bunu sakın unutmayın..."
1104
ŞİMDİ OKUDUĞUN
count the stars || tzukook
Fanfic"Merhaba ONCE, ben Tzuyu! Size şimdi anlatacaklarım benim ve her şeyim olan Jungkook'un hayat hikayesi." *Dikkat! Bu kitap tamamen hayal ürünüdür. Hikayede geçen hiçbir şey gerçeği yansıtmamaktadır. *TAMAMLANDI. DÜZENLENDİ." İlk bölüm yayın tarihi:...