"Merhaba ONCE,
Bunu okuduğunuza göre BTS geldiği yeri unutmamış, buna sevindim. Çünkü biliyorsunuz BTS şu anda en büyük erkek K-POP grubu olma yolunda ilerliyor. BTS üyeleri şu anda bunu okuyorsanız Jungkook'u merak etmeyin. Biz beraber orda mutlu olamadık ama şu anda beraberiz.
Buna emin olun ve hem TWİCE hem de BTS devam edin. Biz yokuz diye de üzülmeyin ve vazgeçmeyin. Çünkü biz her zaman sizin yanınızdayız. ONCE'ın da öyle...
O halde devam edelim. Sırada Kore'ye nasıl geldiğim var.
02.12.2013
Jungkookla en son yazışmamızdan sonra baya bir zaman geçmişti. O zamanlar Jungkook'un tepkisi üzerine BTS'ten uzaklaşmıştım. Bu yüzden hiçbir videolarını izlemiyordum.
Keşke izleseymişim de gerçekleri görseydim. ONCE burdan ne anlıyoruz?
O gün arkadaşlarımla Tayvanda MUSE Sahne Sanatları Atölyesine gitmiştim. İşte hayatım ondan sonra değişti. Yanıma birisi geldi. Benim çok güzel ve yetenekli biri olduğumu söyledi. Tahminleriniz üzere gelen kişi JYP dendi.
Bende ailemle konuştum ve koreye gitmek için izin istedim. Korecem o zaman çok azdı. Tayvanlı olduğum için arkadaşım da yoktu fakat beni ayakta tutan bir şey vardı. O zamanlar bunun ne olduğunu bilmiyodum. Meğerse Aşkmış.
Yeni yılımı ailemle kutladım ve Kore'ye geldim. Staj gördüm sonra bana Sixteen yarışması olduğunu ve benim de katılmamı istediklerini söylediler.
Kabul ettim ve katıldım. O sıralarda aklıma durup durup Jungkook geliyordu. Çünkü o zamandan beri ona yazmamıştım. Her şeyi göze aldım ve ona son bir kez yazdım.
ONCE, fotokopi kağıdının nerde olduğunu biliyorsunuz..
~~~~~~~~~
lmdtzzy:
Kookie!kkookbng:
Bana yazmamani söylemiştim diye hatırlıyorum.lmdtzzy:
Evet söylemiştin fakat kendimi tutamadım.kkookbng:
Neden? Yoksa hâlâ bana karşı olan hislerin devam mı ediyor?lmdtzzy:
Bilmiyorum. Ben sana çok kırıldım Kook!kkookbng:
Neden? Ayrıca neden bana Kook diyorsun? Benim ismim Jungkook!lmdtzzy:
Canım kook demek istiyor hem bu benim sana taktığım isim baska kimse diyemez!Ayrıca o zaman bana hakaret ettin ve engelliyip gittin. Özür bile dilemedin.
kkookbng:
Neden özür dileyim ki? Asıl senin benden özür dilemen gerekiyor. Şu an beni yazılı taciz ediyorsun.lmdtzzy:
Ne dediğinin farkında mısın?kkookbng:
Gayet farkındayım.lmdtzzy:
Hah! Bı ünlüsün diye benimle böyle konuşamazsin!kkookbng:
Kusura bakma ama bundan sonra seninle ben değil menajerlerim ilgilenecek.lmdtzzy:
Ne anlamda?kkookbng:
Eğer şu anda bana yazmayı bırakmazsan sana dava açıcam ve emin ol bu senin için hiç iyi olmaz!lmdtzzy:
Pekâlâ Jungkook öyle olsun ama şunu unutma! Gün gelir, devran döner..kkookbng:
Ne demek bu?(Görüldü: 16.39)
kkookbng:
Hey! Sana diyorum.(İletildi: 16.40)
kkookbng:
Pekâlâ. O zaman o gün bir an önce gelsin..(Mesajınız gönderilemiyor: 16.41)
~~~~~~~~~
O gün yine benimle menajer konuşmuş fakat Jungkook bir şey yapamamış. O zaman o kadar çok kalbim kırılmıştı ki sırf Jungkooka dediğim şey yüzünden idol olmak istedim.
ONCE, tabiki sizde vardınız fakat ben bu kadar sevileceğimizi bilmiyordum. Bu yüzden o zaman odak noktam Jungkookun karşısına yetenekli bir idol olarak çıkmaktı.
Sixteende finale kaldım ve halk tarafından seçildim. Gerçekten o zaman bizden mutlusu yoktu. Çünkü Twice üyeleri belirlenmişti ve hepimiz birbirimizi çok seviyorduk..
Şu anda benim sizi sevdiğim gibi... TWİCE ve ONCE hepimiz beraber çok zor zamanlar geçirdik ama bunun üstesinden gelmeyi bildik.
Şimdi ben olmasam da neyi nasıl yapacağınızı biliyorsunuz. Lütfen, benim için üzülmeyin!! Birbirinize sıkıca sarılın ve bırakmayın.
Üyelerim sizde netizenleri takmayın. Yolunuza bakın. Ne engel çıkarsa çıksın beraber olduğumuz zaman neler yaptığımızı hatırlayın.
Sizi çok sevdiğimi unutmayın. Her zaman sizi izliyor olacağım..
Bu arada diğer mektubu ilk JYP binasında yaptığımız kareografi odasına koydum. Biliyorum ki orayı hiç kimse unutmadı.."
1104
ŞİMDİ OKUDUĞUN
count the stars || tzukook
Fanfiction"Merhaba ONCE, ben Tzuyu! Size şimdi anlatacaklarım benim ve her şeyim olan Jungkook'un hayat hikayesi." *Dikkat! Bu kitap tamamen hayal ürünüdür. Hikayede geçen hiçbir şey gerçeği yansıtmamaktadır. *TAMAMLANDI. DÜZENLENDİ." İlk bölüm yayın tarihi:...