0.7

212 35 27
                                    

"Merhaba ONCE,

Bunu yazarken çok heyecanlıyım çünkü bugün Jungkook'un beni ilk öptüğü günü ve adımızın beraber duyulduğu zamanı anlatıcam. Yani ilk öpücüğümü. O benim ilkimdi.

Her şeyde...

08.06.2017

O zamana kadar yine hep bakışmıştık. Sürekli olarak benden kaçıyordu. Ne dersem diyim ne yapmaya çalışırsam çalışıyım bana bir bahane uydurup sıyrılıyordu.

Yine bir ödül töreni Golden Disc Awards...

Üyelerimle beraber bunun için özel sahne hazırlamıştık. ONCE'larin önüne böyle güzel şeylerle çıkmak bizi her zaman gururlandırıyordu.

Ha bide sasaeng'im çıkmıştı. Amerikalıymış fakat pek önemsemiyordum.

Mn:"Tzuyu! Bugün BTS te gelicek biliyosun dimi?"

Tz:"E-evet biliyorum da niye?"

Mm:"Jungkook!"

Tz:"Unnie bizim aramızda bı şey yok olamazda! Arkadaş olmaya çalışıyorum ama sürekli benden kaçıyo. Napmaya çalışıyo anlamıyorum.."

Jh:"Tzuyu bak dikkatli ol. Çıkış yapalı 2 sene oldu olacak. İlişki yasağının bitmesine daha 1 sene var. Birisiyle görünme!"

Tz:"Unnie diyorum! Yok öyle bir şey!"

Jy:"Tedbirli olman için söylüyoruz, Tzuyu."

Tz:"Tamam merak etmeyin."

Dh:"Hadi kizlar araba geldi. Gidiyoruz."

Tören alanına geldiğimizde BTS provasını yapıyordu. Bitmesine 20 dk vardı. O sırada da biz gidip hazırlandık.

*

Prova sonunda bittiğinde törenin başlamasına az bir zaman kalmıştı. Sonunda hazır olduğumuzda gidip bizim için ayrılan masaya oturmuştuk.

 Sonunda hazır olduğumuzda gidip bizim için ayrılan masaya oturmuştuk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BTS önümüzden geçip kendi yerine oturdu. Jungkook ve Jimin sürekli olarak bizden tarafa bakıyordu.

Birazcık JiMina da anlatmış olabilirim. Mina unnie kızma sksjkmksj.

BTS performans sergiledik ten sonra sıranın bize geldiğini haber veren çalışanla birlikte gittik ve performansımızı sergiledik.

Büyük bı alkistan sonra sahneden inmiştik. Gidip tekrar kıyafetlerimizi giydik ve tören alanına giderken bir çalışan bana gelip 'Tzuyu-ssi size bir bildiri geldi. Muhtemelen şirketinizden. Gidip bakabilir misiniz?'

Tahmin ettiğiniz gibi orda Jungkook yoktu.

Aksine bir sasaeng gelmişti.

Hani bu beni Amerika'dan beri takip eden varya o...

Korkmuştum çünkü üstüme üstüme geliyordu ve etrafımızda hiç kimse yoktu.

X: Tzuyu çok güzelsin!

Tz: Siz kimsiniz?

X: Tanımadın mı beni?

Tz: T-tanışıyor muyuz ki?

X: Tzuyu-ya! Seni seviyorum diyorum dünyanın bir ucundan geldim diyorum ve sen bana beni tanımadığını mı söylüyorsun?

Yavaş yavaş bana doğru yürüyordu ve ben nerdeyse duvarla onun arasında kalmıştım.

Tz: Ü-üzgünüm!

X: Artık üzgün olman bir şey değiştirmicek çünkü benim olacaksın!

: Seni şerefsiz piç!

Diyip birisi o adamın üzerine atlamıştı.

Kavga ediyorlardı ve üstteki adam sasaeng'i baya benzetmişti.

Arkası dönük olduğu için kim olduğunu göremiyordum.

Sonunda seslerimizi duyup çalışanlar ve yetkililer gelmişti.

Sasaeng'i döven adamı ayırdıklarında onun Jungkook olduğunu anlamıştım. İyi ki ona bir şey olmamıştı.

Jk: Tzuyu iyi misin?

Diyip bana sarılmıştı. Ellerini saçlarımda hissedince kalbim çarpmaya başladı.

Tz: D-değilim Jungkook. Ç-çok korktum.

Jk: Korkma güzelim. Geçti. Ben burdayım.

Ne kadar öyle kaldık hatırlamıyorum.

Tz: Jungkook sen gelmeseydin o bana dokunacak-

Jk: Şşşşş geldim ama. Merak etme o piç bir daha yanına yaklaşamaz!

Tz: ...iyi ki varsın kook!

Jk: Sende güzelim, sende.

Benden ayrılıp bir elini yanağıma diğer elini ise belime koymuştu. Kalbim nasıl çarpıyordu anlatamam.

Tz: Jungkook fanl-

Lafımı yarıda kesip aç dudaklarını dudaklarıma bastırmıştı.

O zaman bir yandan aklımdan Jihyo unnie'nin dedikleri geçiyor bir yandan da onunla öpüştüğüm yerin bir ödül töreni olduğu gerçeği geçiyordu.

Hiçbir şeyi umursamadım ve ona karşılık verdim.

Bu mektupta yazanları o netizenler okuyunca bana sürtük diyeceklerinden eminim ama sizi de umursamıyorum!!

Gerçi keşke karşılık vermeseymişim çünkü o günden sonra çok zor anlar yaşadım.

Biri bizi video'ya almıştı fakat ben gözükmüyordum çünkü Jungkook beni kapatmıştı ve sadece onun sırtı gözüküyordu.

Burdan bizi çeken -daha doğrusu çekemeyen- arkadaşa sesleniyorum, -küfür etmek istemiyorum ama- orta parmağım senindir..

O günden sonra bunun gibi bir sürü haber yayımlandı, tabiki koreadispatch....

ŞOK! ŞOK! ŞOK!

Ünlü K-POP yıldızı Jeon Jungkook ödül töreninde biriyle basıldı!

Şimdilik o güzelin kim olduğunu bilmiyoruz fakat elimizdeki verilere göre Twice Tzuyu veya Blackpink Lisa olduğunu söyleyebiliriz.

En kısa zamanda sizlere gerçeği açıklayacağız. Takipte kalın...

Dispatch sana da çok teşekkür ederim bu bilgi için (!) Keşke bu çabanı bizim özelimiz için değil de o sasaeng'i bulmak için harcasaydın!

Neyse sonra ki mektubumu o sasaeng de bulabilirsiniz...

Sizin için kolay olacaktır.

Gerçi tabi ya sizler insanların hayatını mahvedenler ile değil mahvetmekle ilgilendiğiniz için o zamanları çoktan unutmuş olabilirsiniz.

Üzülüyorum size. Yazık..!"

1104

count the stars || tzukookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin