0.1

674 59 30
                                    

"Merhaba ONCE!

Ben Twice Tzuyu. Eğer bunu bulduysanız ve okuyorsanız ağlamayın. Bu bir intihar mektubu değil.. bu benim ve her şeyim olan kişinin hayat hikâyesi. Sakın gittim diye üzülmeyin ve merak etmeyin. Bu dünyada yaşayamadıklarımızı orada çok güzel yaşadığımıza emin olun ve bizi hep kalbinizde saklayın..

Bu hikaye biraz uzun. Öncelikle bu hikâyenin nasıl başladığını anlatayım.

12.06.2013

O gün okuldan yeni çıkmıştım. Durakta servisi beklerken gözüm yanımda video izleyen kızlara kaydı. Şarkı dinliyorlardı. Bu bizim dilimizden uzak bir dildi hiçbir şey anlamıyordum fakat şarkı güzeldi.

Eve gelene kadar o şarkıyı mırıldandım. En sonunda dayanamadım ve YouTube'a yazıp şarkıyı dinlemeye başladım.

"No More Dream"

O zaman ilk dikkatimi çeken şey Jungkooktu. Kendi kendime 16 yaşındaki biri nasıl olurda bu kadar güzel şarkı söyler diye soruyordum. Sonra baktım ki şarkı o gün çıkmış. Dinledim ama hiçbir şey anlamadım. Çünkü şarkıdan çok mv ye odaklıydım ve sürekli Jungkooku izliyordum.

Ertesi günde, bir sonraki günde, diğer günlerde... Bu böyle devam etti ama ben onu izlemeyi hiç bırakmadım.

Şu an bunları yazarken biliyorum ki o da beni izlemeyi hiç bırakmıyor.

Yine bir gün okul çıkışında kızlarla konuşurken birisi Jungkookun hesabını bulduğunu söyledi. Bende dayanamadım ve istedim. Tabii bazı şeyler istedi. Sırf ona yazmak için okul başkanlığımı o kıza vermiştim.

O gün hiçbir yere uğramadan eve geldim. En başlarda korkuyordum fakat en fazla ne yapar ki diye düşündüm ve yazmaya karar verdim.

Evet ONCE ilk adımı ben attım. İyi ki...

Tabii ki de saçmaladım ve 'Merhaba' yazıp engel yedim.

Şimdi kızacaksınız fakat hikayenin devamı burda değil. "No More Dream'ı" ilk duyduğum durağın oralarda bir yerde. Birazcık abartıp toprağı kazmış olabilirim.

ONCE bizim için üzülmeyin. Ben Jungkooku nasıl izlediysem o da beni şu anda bunu yazarken öyle izliyor biliyorum. Ve unutmayın! Biz, bizi seven ONCEları ve ARMYleri her zaman yukarıdan izliyor olacağız..."

1104

count the stars || tzukookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin