Első találkozás (Nishinoya x reader)

3.3K 68 1
                                    

A mai nap eljött a várva várt sport nap. Reggel nagyon rosszul keltem mert esett az eső (front érzékeny vagyok)...meghát az ébresztőm kophangerőn ébresztett. Készülődtem a mai napra. Kedd volt....az egyik legrosszabb nap a héten, hiszen ezen a napon van a két legutálatosabb tantárgyam [tantárgy amit nem szeretsz] és [másik tantárgy amit nem szeretsz].
-Ahjj de nincs kedvem bemenni....-De ha esik az eső...akkor lehet nem lesz megtartva a sportnap.
Éljeneztem, és miközben távozni akartam volna a szobából, lefejeltem az ajtót. -AHHJJJ!!!!- fogtam a fejem aztán mentem a suliba.

Az 1.b (gimnázium😂)osztályba járok és az osztályomat nagyon szeretem mert sok őrültséget csinálunk és sokat nevetünk.
Miközben mentem a termem felé, a kanyarnál belementem egy személybe, mielőtt elestem volna elkapta a derekam. Szép barna haja égnek állt, egy-két szőke tincset is beleértve. Óriás mogyoróbarna szemeit rám szegezte.
- B-bocsánat..!-szólt erő teljes hangon.
- Semmi baj...-kicsit elpirultam mert az arca nagyon közelt volt hozzám.
Láttam amint a szememből a homlokomra tér a tekintete.
- Mi történt a fejeddel...?
- He...?-hogy érti...?- aztán eszembe jutott a ma reggeli incidens.
- J-ja semmi- mosolyogtam majd a kezem a homlokomra tettem és kínosan felnevettem.
És csak aztán tűnt fel, hogy még mindig a derekamat fogja. Kicsit eltoltam magamtól.
- Bocs de nekem mennem kell- elkőszöntem tőle, majd távoztam a helyszínről.
Amint beértem a terembe a legjobb barátnőm támadott le, hogy ki volt az a fiú aki ölelgetett.
Egyből belepirultam. -NEM IS ÖLELGETETT! Csak....elkapott mert majdnem elestem.
-Ahhha.- nézett rám huncut mosollyal.
-Ez az igazság- emeltem fel kezeimet a védelmem érdekében.

Végre becsengettek. Egész órán nem tudtam figyelni, mert arra a fiúra gondoltam.
- Vajon mi lehet a neve? Olyan jó illata volt és a haja is nagyon menő.

-[Név]!!! Remélem figyel!-csapott le a tanár az asztalra.
-T-tessék?- néztem rá picit pirultan az előbbiekre gondolva...
- Remélem tudja hogy hol tartunk!- ráncolta össze a homlokát.
- Igen, tudom!- helyeseltem magabiztosan.
-Akkor elmondaná kérem hogy miről volt szó?-kérdezte.
-Hát...nem...-hajtottam le a fejem bánatosan.
- Gondoltam....-morogta a tanárúr az orra alatt.

Vége lett a tanításnak, mindent előkészítettünk a sport napra eközben kisütött a nap.
Barátnőmmel átvettük a tesi ruhát.
Amint kijöttünk az öltözőből odarohantam az ablakhoz.
- Wááh, de szép az idő!- néztem csillogó szemekkel, majd összefogtam a [H\sz] hajamat és rátámaszkodtam az ablakpárkányra [B

eve]-val\-vel.

Reméljük tetszett ez a rész hamarosan jön a folytatása💗😄
Tartsatok ki!😂
Köszönjük hogy volt erőtök végig olvasni...🙆😁
(Bocsi a helyesírás miatt😳)

Haikyuu X ReaderWhere stories live. Discover now