Reggel kócos hajjal keltem. Kimentem a mosdóba készülődni. Nagyon semleges kedvemben voltam. Megvoltam mindennel, felvettem egy fekete farmert és egy szürke pulcsit, majd összefogtam a hajam és mentem tesómhoz aki anyukánktól kért pénzt a finomságokra.
Megkaptuk majd elindultunk. Állítólag Ushijima-val a közeli park előtt találkozunk. Amikor megérkeztünk nem csak Ushijima volt ott, hanem mogyoróbarna hajú édesem is akit tegnap egész nap nem láttam.- Nishinoyaa!!! - odarohantam hozzá és jó szorosan magamhoz öleltem.
- Jó reggelt cukorfalat. - belepuszilt a hajamba.
Beleborzongtam az érintésébe és a csókjaiba. Odapillantottam Ushijima-ra aki a közeledő tesómat figyelte pirultan.
Édes istenem de magas… [N/n] hogy ér fel az arcához?
A nővérem és Ushijima között majdnem 50 cm eltérés van. A mi családunk eléggé ,,törpe,, anyai ágon, bár apukám sem egy falrengetően magas ember.- Csá Ushijima - köszöntem mosolyogva.
Lenézett rám. - ohh szia. - pillantott vissza.- Szia Ushijima. - állt lábujjhegyre [N/n], Ushijima pedig lehajolt hozzá. Tesóm kezei közé vette arcát amitől a fiú nagyon elpirult, s elkezdte körbe puszilni ahol csak tudta.
Egy kicsit kínos volt nekem és Noyának ez a szitu. [N/n] Ushijima-val fogott kezet, Noya pedig velem s mentünk a vidámparkba.
Amikor odaértünk kicsit besötétedett, de a kivilágított körhinta, az elképesztő dodzsemek és a sok más kalandos játék elkápráztátott.
[N/n]-val,-vel megfeleztük a pénzt amit kaptunk, majd ketté váltunk.
Noya és én először a vattacukorstandra csaptunk le. Ő áfonyás ízűt kért én pedig málnásat. Egy jó nagyot beleharaptam.- De édes! - áradoztam a varázslatos íze miatt.
- Ott van a szád szélen a vattacukor - közelebb jött, s lenyalta rólam az édességet - te is édes vagy. - rámkacsintott.
Ohohohohoho - éreztem ahogy lángra lobbant az arcom. - K-k-k-k-köszi!! - édeskettesben mentünk a kővetkező játék irányába, mikor meghallottunk 3 férfit akik megfütyültek. Egyből zavarba jöttem. Noya elengedte a kezem majd átkarolt és a szemükbe nézett mintha azt akarná mondani, hogy ,,ez az angyal az én barátnőm, szóval ne nyúlj hozzá!!,,. Elfordultak kicsit megijedve, mi pedig folytattuk tovább utunkat. Siettünk is a körhintára, és mind a ketten beleültünk egy-egy hintába és vártuk, hogy elinduljon. Végre elkezdett pörögni forogni. Miután vége lett nagyon fáradtnak éreztem magam.
Éjfél körül járhatott, amikor megláttuk [N/n]-t aki Ushijima nyakában aludt.- Fáradt vagy? - kérdezte Noya.
- Kicsit… - ásítottam el magam a végére. - Amúgy… honnan tudtad hogy ma vidámparkba jövünk?
- [N/n] hívott hogy jöjjek én is és mondta hogy te is jössz, így semmiképp sem hagyhattam ki.
Elpirultam ennek hallatára - örülök… - kicsit elbóbiskoltam.
- Gyere - hajolt le háttal nekem. - gyere a hátamra.
- Neeeem, be fog szakadni a derekad.
- Hahaha - nevetett fel - nem fog. - rám mosolygott kellemes mosolyával.
- R-rendben. - rámásztam.
Finom illata, s kellemes melegsége teljesen átjárta a testemet amitől egyből álomba szenderültem.
Álmomban Albert Einstein voltam és bankot raboltam.SZIASSZTOOOOOK!!!!! Gomen hogy ilyen sokára jött ki csak nem nagyon volt időnk megírni. Ne haragudjatok és reméljük tetszett❤❤❤
YOU ARE READING
Haikyuu X Reader
RomanceEz az első könyvünk biztos látszani fog rajta😂😅 ettől függetlenül reméljük tetszeni fog😃❤ A téma Haikyuu😄 Kéréseket teljesítünk😁