Under_girl kérésére❤😺 reméljük tetszeni fog🙉
A barátaim elhívtak karaokézni péntek délután mert pihenni akartak ezután a mozgalmas hét után. Megérkeztem a megbeszélt helyre, és ott voltak a barátaim.
- Sziasztok! - integettem.
- Szia! - válaszolták egyszerre.
- Na akkor indulhatunk? - kérdeztem.
- Még nem…
- Miért?
- Meg kell várni Tendout.
- Kicsodát? De én nem szeretek idegenek előtt énekelni.
- Nyugii. Olyan mint te… csak ő nem érzi hogy zavarban van mikor mások előtt énekel. Remélem jól kijösztök egymással.
- …én is.
Végre valahára megérkezett aztán bemutatkoztunk egymásnak és beléptünk az épületbe.
Azta milyen haja van…elég vicces.
Elkezdtünk énekelni, és amilyen beleéléssel énekelt Tendou az valami fantasztikus volt.- Rendben [Név]. Most te jössz. - nyújtotta felém a mikrofont Tendou. - melyik zenét szeretnéd?
- [kedvenc zene].
- Azt én is szeretem! - megragadott mégegy mikrofont - énekeljünk együtt. - nyújtotta felém az egyiket.
- Rendben. - megfogtam, és elkezdtünk dalolni.
Egyáltalán nem volt kínos énekelni vele. Volt, hogy táncoltunk is hozzá. Vége volt a dalnak sajnos.- Hozok innivalót. - szóltam. - ki mit kér?
- Én kólát!
- Én aloeverát!
- Én sprite-ot és fantát!
- Én gyümölcslevet!
- Én palackos hideg vizet!
-… -ez sokba fog nekem kerülni.- rendben van. Tendou te mit kérsz? - fordultam felé.
- Megyek veled és megnézem hogy mik vannak.
- Rendben.
Elmentünk, és mindenkinek vettünk olyat amilyet szeretett volna. Én magamnak [kedvenc italt] vettem. Szerencse hogy volt. Kibontottam és boldogan kortyolgattam.- Haha [Név]. Úgy nézel ki mint egy kicsi kislány. - Mosolygott Tendou ezeket a szavakat elhagyva szája.
- Ezt vehetem bóknak?
- Igen. - elpirultam… de miért pirultam el? Hisz semmi olyat nem mondott.
Elfogyasztottuk az italt, és ideje volt hazaindulni.- Te merre mész? - kérdezte legjobb barátnőm.
- Arra. - mutattam jobbra.
- Én is! - kiáltott fel Tendou - menjünk együtt.
- Rendben van.
Elindultunk.- [Név], gyere velem. - megragadta a csuklómat és elhúzott a közeli parkba. Üres és nagyon hideg volt.
Te jó ég de hideg van.
Egy nagy meleg kabátot éreztem magamon.- Meg ne fázz. - mosolygott.
Fölkapott a két karjába, odavitt a libikóka egyik oldalához, és elkezdtünk játszani.
Jó pár óráig játszottunk és beszélgettünk.- Lassan haza kéne menni. - ásítottam.
- Muszáj? De olyan jól szórakozunk.
- Tudom… de a szüleim így is mérgesek lesznek.
- Akkor haza kísérlek.
- Rendben.
A házunk előtt Tendou megszólalt.- Megfognád a kezem?
- Persze de miért?
- Mert azt akarom mondani a barátaimnak hogy egy angyal ért hozzám. - rámkacsintott.
Elnevettem magam, és inkább megöleltem. Szorosan visszaölelt, s így álltunk pár percig. Engedtem volna el, de ő szorosabban fogott. - még egy kicsit…
Elpirultam, majd megsimogattam a fejét.- Hmmm… - lassan eltávolodott tőlem.
Mosolyogva néztem rá. - jó éjszakát.- Neked is. - közelebb hajolt hozzám, egy puszit adott a homlokomra, majd elment.
Éreztem hogy fülig vörösödök. Nagyon vigyorogtam, majd bementem a házba, és elmentem aludni.Reggel mikor fölkeltem siettem a suliba. Kerestem a termemet, mikor hirtelen valaki a derekamnál fogva felemelt. - Hová? Hová?
- Wáh! Ki a fene vagy?! Tegyél le! - elkezdtem rugkapálózni a levegőben.
- Én kérdeztem előbb. - tett le lassan.
Egyből megismertem a hangját - TENDOU!! Te vagy az! - gyorsan megöleltem.- Igen én vagyok, de még mindig nem válaszoltál a kérdésemre. - picit felnevetett.
- A termembe… amúgy nem is tudtam hogy te ide jársz.
- Én se tudtam hogy te ide jársz.
- Hát igen, pedig elsőéves vagyok.
- Kis picúr - vette ki a kezemből a táskámat és lábujjhegyre állt, hogy ne érjem el.
- Szórakozol velem? - én is lábujjhegyre álltam és nyújtózkodtam de nem értem el.
- Ez aranyos… - suttogta.
- Mi?
Lehajolt hozzám és egy meleg csókot hintett az ajkamra. Eltávolodtunk de nekem még mindig lángolt az arcom.- Elkísérlek a termedhez. - mondta.
- Óh, nem szükséges... - tiltakoztam pirultan.
- Ez nem kérdés volt. - megfogta a a kezem és elsétáltunk a termemig.
Kinyitotta az ajtót - Van egy barátnőm!! - hangoztatta el felemelve az összekulcsolt kezünket.Reméljük hogy tetszett. Sajnálom hogy ennyire elhúzódott csak nem éppen volt időm megírni. Ezért bocsánat🙏🙏🙏. De remélem hogy tetszett.❤😺❤
YOU ARE READING
Haikyuu X Reader
RomanceEz az első könyvünk biztos látszani fog rajta😂😅 ettől függetlenül reméljük tetszeni fog😃❤ A téma Haikyuu😄 Kéréseket teljesítünk😁