Hinata
• Mikor megy hozzátok, mindig visz neked [kedvenc édesség]-ot\-et• Mikor szomorú vagy mindig arra törekszik, hogy jobb kedved legyen.
• Általában megkérdezi, hogy mit szeretnél játszani, de bármit is mondasz mindig röplabda lesz a vége.
• A nap nagy részében röpiztek, és miután meguntátok bementek a házba, és esztek valamit, miközben tévéztek.
• Miután a szüleid hazaérkeztek, Hinata jó szorosan megölel téged, a szüleiddel kezet ráz, majd elmegy.
Kageyama
• Mikor először megláttad, hirtelen megilyedtél a tekintetétől.
• Később rájöttél, hogy nagyon kedves, csak soha se mosolyog.
• Mindig hoz neked tejet, hogy magasra nőjjél.
• Amikor mondod neki, hogy éhes vagy, bemegy a konyhába és mint egy mester szakács, megfőzi neked a kedvenc ételed.
• Mikor elalszol mellette a fotelben, betakar egy takaróval, és simogatja a hátad.
• Amikor haza kell mennie, akkor megöleled a lábát, és megsimogatja a buksid.
Sugawara
• Igazából olyan mintha az anyukád lenne.
• Egész nap játszik veled, még ha nagyon fáradt is.
• Minden nap meglep valami kisebb ajándékkal.
• Mikor látja, hogy szomorú vagy, elvisz téged a jatszótérre és addig játszotok ketten amíg el nem álmosodsz.
• Evésnél odaviszi neked a legtáplálóbb ételt amit szeretsz, és mindug megtörli a szádat, majd bevisz a szobádba.
• Altatásnál elolvassa a kedvenc mesédet, és miután elszunyókáltál megpuszilja a buksid.
Nishinoya
• Amikor először megláttad, azt hitted a hajában lévő szőke tincsre, hogy egy csibe van ott.• Sokat játszotok együtt, de amikor elfáradtok, mindig egymás mellett alszotok el.
• Mikor elmentek sétálni, hogy ne otthon törj össze dolgokat, akkor mindig vesz neked pálcikás jégkrémet.
• Ha szomorú voltál, sokszor vágott hülye fejet és gügyögött neked amitől mindig elnevetted magad
• Amikor fürdet, jó sok habbal csinálja meg a vizedet, és órákon keresztül jatszotok a vízben.
• Mikor elküldött aludni te durciztál, hogy nem akarsz és játszatok még. De Nishinoyának le kellett fektetnie téged 10 órára, ezért felkapott az ölébe, és bevitt a szobádba. Letett az ágyadra, rád vigyorgott, majd elmondott néhány vicces történetet neked, majd elaludtatok.
Oikawa
• Mikor legelőször találkoztatok azt gondoltad, hogy te jó ég de magas , és hogy biztosan egy gonosz sárkány, de kiderült, hogy hihetetlenül kedves.
• A nap nagy részében király kisasszonyt és lovagosat játszotok.
• Folyton kérdi, hogy " Mit szeretne király kisasszony?" Erre te csak azt válaszolod, hogy egy helyes lovagot, aki megment a bezárt kastélyból.
• Ebéd soran mindig hoz neked egy "hercegnős" torta szeletet.
• Ha sírsz, megengedi, hogy ráülj a hátára, és lovagolhatsz addig amíg nevetni nem hall téged.
• Elalvásnál elmeséli neked a kedvenc hercegnős mesédet, és miután mosolyogva néztétek egymást elaludtál. Oikawa megpuszilta a kezed, majd távozott a szobából.
Reméljük tetszett😄
Kéréseket teljesítünk!!😮😀😁
Köszönjük, hogy elolvastátok!❤❤❤
YOU ARE READING
Haikyuu X Reader
RomanceEz az első könyvünk biztos látszani fog rajta😂😅 ettől függetlenül reméljük tetszeni fog😃❤ A téma Haikyuu😄 Kéréseket teljesítünk😁