5. rész (Nishinoya x reader)

854 63 14
                                    

Holnap lesz valentin nap és arra gondoltam, hogy meglepem Noyát egy kis sütivel.

Tesómmal beérkeztünk a suliba, majd szétváltunk. Besiettem a termembe ahol a lányok már vártak rám.

- Jó reggelt [Név]! -integetett felém legjobb barátnőm.

- Jó reggelt. - rohantam oda hozzá hogy a fülébe tudjak súgni - te kinek fogsz csokit adni?

- Hee?! -pirult el -Miből gondolod hogy adok bárkinek is csokit?

- Hát jól kijössz a fiúkkal... és csodálkozok hogy eddig még egy fiúd sem volt.

- Igazából van valaki...

- Tényleg?! És ki az?? annyira izgatott vagyok - vállaira tettem a kezem, és ugrándozni kezdtem.

- Ne itt!! -Megfogta a csuklómat és elrángatott a wc-be.

- Naaa??? -pirultan vártam válaszát.

- N-Noya...

...Mi...?- Kicsoda? -néztem rá meglepődötten.

- Tudod Nishinoya Yuu. A fiú röplabda csapat liberója.

Ez nem lehet igaz...

- Neked is tetszik igaz...?

- N-nem dehogy is! Miket beszélsz hahaha! Mindjárt elsírom magam... Nem! Egy erős lány nem sír ilyeneken.

Becsengő hangja

- Na gyere. Menjünk órára. -rohantunk, hogy beérjünk a tanár érkezése előtt.
Az említett személy megérkezett, és leültünk a helyünkre. Az enyém a legjobb barátnőm mellett volt.
El voltam szomorkodva...
Mi lesz ha Nishinoyának is tetszik [lb/n] és együtt élik le az életüket boldogságban én meg 100 macska között fogok megrohadni! És azaz arcra puszi amit régebben adott is csak a pillanat hatására tette meg?! - vakargattam a fejem zavarodottan - majd megkérdezem Tanakát.

- [név]! -üvöltött egy idegesítő ember.

- Igen?

- Kérem válaszoljon!

- Öhm... -barátnőm oldalról megsúgta a megoldást - 120°.

- Remek. Azt hittem unja az órát.

-Óh dehogy. Dehogynem... Nagyon is.

Vége volt az órának. Amilyen gyorsan csak tudtam, rohantam Tanakáék terméhez. Éppen nyitottam volna ki az ajtót amikor valaki megelőzött.

- Nishinoya -kicsit meglepődtem, s elpirultam.

- Igen! Személyesen haha -megsimogatta a fejem.

Ahh de jó érzés... De most nem ez a lényeg!

- I-ide hívnád Tanakát? -elpirultam.

- Aha -megfordult és üvöltött egyet -RYUU!!

- Mivan??

- [Név] téged keres. -szólt, majd kicsit bánatosan elkullogott -mindent bele.

Hogy érti?

- Ohoho [Név] örülök hogy látlak. -intett.

- Én is... Lenne egy kérésem -magabiztosan a szemébe pillantottam- segíts nekem kérlek!

Haikyuu X ReaderWhere stories live. Discover now