_Reiko-chan_ kérésére❤😃
Reméljük tetszeni fog😏Amikor közeledett felém... és ajkunkat pár centi választotta el...
- [NÉV]!! KELLJ FEL!! - visította a 4 éves unokatestvérem.
- Ahj ne már... hagy még egy kicsit pihenni. - a takarót a fejemre húztam és visszaaludtam.
- NEM! - és egy nagy csapást éreztem a fejemen.
- Au te kis- Ha csúnyát mondasz elmondalak anyunak.
- Azt akartam mondani, hogy te kis tündérlányka... csak nem hagytad, hogy befejezzem. - vetettem rá egy fáradt mosolyt, majd készülődtem. Reggelire gofrit készítettem.
- [Unokatesó név]! Gyere reggelizni. - elindultam a szobámhoz, és mikor megláttam hogy mi van ott bent, lefagytam.
Festék a földre folyva, a falam összefirkálva és a nagy plüss macimnak a karja félig letépve. Azt hittem megölöm magam... reméltem, hogy ez csak egy rossz álom és mindjárt felkelek. Elkezdtem csipkedni magam de semmi... éreztem, hogy valaki fogja a lábam.- [Név]! [Név]! - mutatott a falra - nézd mit rajzoltam, ugye tetszik?
- Inkább gyere enni. - nyeltem egy nagyot. Na ezt is takaríthatom.
Miközben ettünk, eszembe jutott egy ötlet.
- Mi lenne ha kimennénk a játszótérre? Addig itthon nen törsz össze semmit.- Oké, oké! - ugrándozott örömében.
Befejeztük a reggelit, felöltöztünk, majd elindultunk. Az idő nagyszerű volt, sütött a nap, és mindenki boldog volt. Leültem egy fapadra, az unokatesóm pedig elfutott játszani. Egy magas, ezüstös hajú fiú mellé telepedtem le, aki éppen pockyt majszolgatott.
Atya ég, milyen aranyos egy fiú....A fiú észrevette hogy figyelem, majd az édességet felém nyújtotta. - Kérsz? - kérdezte mosolyogva.
- Öhh...-úristen igen én kérek! - mondta az uncsitesóm, majd kivett a dobozból 3 darabot.
- Nem illik kivenni ennyit egyszerre! - néztem rá mérgesen.
Az ezüstös hajú fiú felnevetett - Ugyan, semmi baj. Azért van. - mondta mosolyogva, amitől én is mosolyra fakadtam. - Egyébként engem Sugawara Koushinak hívnak. Titeket?
YOU ARE READING
Haikyuu X Reader
RomanceEz az első könyvünk biztos látszani fog rajta😂😅 ettől függetlenül reméljük tetszeni fog😃❤ A téma Haikyuu😄 Kéréseket teljesítünk😁