4. rész (nishinoya x reader)

1K 57 17
                                    

Hétvége volt. A tesóm meg Nishinoya elhívtak engem is szórakozni a városba. Megbeszéltük, hogy az óriáskeréknél találkozunk. Megérkeztünk, de Noya még nem volt ott.
Vajon miért késik..?
Éppen megfordultam volna, amikor valaki megcsikizett hátulról.

-Hahaha-nevettem folyamatosan, majd megpillantottam az elpirult Nishinoya Yuu arcát, és vigyorgott mint egy kis gyerek.

- Aranyos a hangod- rám mosolygott, és én is elvörösödtem. [N

] csak nézett.

- Én is csikis vagyok ám- széles mosolyra húzva száját huncutul pillantott ránk.- na vicceltem.- nevetett fel.

Mi is röhögtünk egy jót, majd elindultunk a mekibe. Mikor beértünk egy jó nagy levegőt vettem.-Ez az illat!!!

- Finom ugye?- nézett rám kíváncsian Nishinoya.

- Igen, nagyon....-mosolyogtam érzem a számban az ízét nyam-nyam

Kerestünk egy helyet, majd leültem, és [N

]-ék elindultak kikérni a kaját.
Megállt, majd rám vetette mogyoróbarna szemeit.

- Te nem jössz?-kérdezte felvont szemöldökkel.

- Áhh inkább nem...nem merem kikérni- sütöttem le tekintetemet.

- Miért?

- Mert nem szeretem a tömeget..hogy azt hallom ahogy sóhajtoznak, meg, hogy suttogják egymásnak, hogy siessen már ez az idióta...haha ez elég hülyén hangzott- nevettem fel zavarodottan.

- Egyáltalán nem...

- He..?
Közelebb lépett hozzám, majd a kezeit a vállamra helyezte.

-Nem hangzott hülyén egyáltalán- az arcát egyre közelebb hozta az enyémhez. Nagyon határozottnak tűnt.
T-túl közel van! Mit tegyek? Forduljak el? Vagy naradjak így?
Szinte már lámgolt az egész fejem. Éreztem Nishinoya lélegzetét az arcomon...

Hirtelen megváltozott az arc kifejezése ő is elpirult, majd elkapta az arcát az enyémtől.

- Nekem indulnom kell...amúgy mit szeretnél? Megveszem neked.- mondta magabiztosan.

- Tényleg? Akkor egy Big mac menüt sprite-val.- mosolyogtam.

- Értettem!- kezét a fejéhez emelte, mint ahogy a katonák szokták, majd elindult.

Később mindketten visszatértek.
Yuu ült mellém, [N

] meg velünk szemben.

Nagy boldogsággal elkezdtem enni. Éreztem valaki kezét a combomon. Noyáé volt. Ránéztem, mire ő csak nevetgélt tovább a nővéremmel.
- [N

] remélem gyakorolsz a versenyre.- mondta Noya

-T- tényleg- emelte kezét a homlokához- le kell vernünk az Aobajohsai lány röplabda csapatát...sima liba lesz.

- Szerinted csatlakozhatok a röplabda csapathoz...?-magabiztosan  nővéremre.

-[Nééééév]!!!- megölelt boldogan- Igeeeen!!!

Letöröltem láthatatlan könnyeimet majd Noya felé fordultam és rávigyorogtam. Elmosolyodott és megölelt minket.

Befejztük az evést és egy kicsit nevetgéltünk majd haza indultunk. Nem volt erőm elhagyni a Mc donald's varázslatos világát, de muszáj voltam.

- Tök jó volt a mai nap.- nyújtózkodtam.

- Ja- vakargatta a tarkóját a fiú.

- [név], akkor holnap a suliban csatlakozz a röpi csapatunkhoz.

- Igeeen! Már várom.- Nishinoya miatt szeretnék járni, és akkor a későbbiekben játszhatunk együtt.

Megérkeztünk Noya utcájához. Elbúcsúztunk egymástól. [N

] kapott egy jó nagy ölelést, én is kaptam egy ölelést és egy finom arcra puszit, amitől nagyon elvörösödtem. Elindult, majd boldogan integettem felé. Vigyorogva mentem tesómmal az úton majd hazaérkeztünk. Az este további részében [N

] kérdezte, hogy mi volt ez az arcra puszi. Remélem megtudtam védeni a titkomat, majd mosolyogva aludtam el.

Felkeltem, és elvégeztem a reggeli rutinomat, majd elindultunk a suliba a tesómmal.
Jelentkeztem a röplabda csapatba és liberóvá váltam.

Folytatás a következő részben....

Haikyuu X ReaderWhere stories live. Discover now