Nishinoya x reader 10. rész

699 34 10
                                    

Arra keltem fel, hogy a nyálam a szám szélén folyt lefele. - pfuj... mehetek mosakodni... Ahhhj, nem akarok!
Kikeltem az ágyból és csak azután eszméltem rá, hogy nem otthon vagyok miután a Nap kiégette a retinámat. - ÁÁHH! - hátráltam és takartam a szemem a vakító csillag elől. Hirtelen ínycsiklandó illatot éreztem. Odaosontam az ajtóhoz, kinyitottam lassan, és megláttam Nishinoyát aki póló nélkül készítette a reggelit.

Elgondolkodtam, hogy hogy kerültem ide? Mit csinálok én itt? És miért vagyok itt?Annyira el voltam bambulva, hogy nem vettem észre Nishinoya közeledését

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Elgondolkodtam, hogy hogy kerültem ide? Mit csinálok én itt? És miért vagyok itt?
Annyira el voltam bambulva, hogy nem vettem észre Nishinoya közeledését.

- Jó reggelt édesem - zárt erős karjai közé, s elkezdte puszilgatni a nyakamat - hogy aludtál? - mosolygott.
Beszippantottam azt a megnyugtató illatát. Nagyon kellemes volt. - Jól, de amúgy... mit keresek én itt? - kérdeztem még mindig álmosan.

- Tegnap a vidámparkból hazafelé jövet elaludtál a hátamon, és mivel még nem tudom hogy hol laksz, így haza hoztalak magamhoz. Ugye nem baj? - nézett rám kiskutya tekintettel.

- Nem. - vetettem rá bíztató mosolyt.

- Akkor jó. Amúgy csináltam gofrit mert tudtam hogy szereted.

- Nyam nyam!! - rohantam oda a megterített asztalhoz, amely már csak rám várt. Noya nagy mosollyal hozta oda nekem a reggelit. - Jó étvágyat!! - nekiestem a falatozásnak.

- Aranyos vagy mikor eszel... De nem csak akkor... amikor eszel, röplabdázol vagy mikor zavarban vagy. - hajolt egyre közelebb hozzám.
Nyeltem egy nagyot. - N-noya... -szépen lassan lecsuktam a szemem, és ekkor... egy morzsa szaladt le a torkomon, így telibe köhögtem Nishinoyát.

- J-jól vagy [Név]?! - gyorsan elővett egy poharat öntött bele vizet és rohant felém villám sebességgel. - Tessék.
Lehúztam az egész pohárral. - ahh, köszönöm szépen.

- Biztos hogy nincs baj? - nézett rám aggódva.

- Biztos. - vigyorogtam mint a tejbe tök.

Reggeli után elsétáltunk hozzánk.
- Megjöttem. - nyitottam ki az ajtót, s engedtem be barna hajú fiúmat.

- [Becenév]! Azt hittem valami bajod esett. - rohant hozzám anyukám széttárt karjaival.

- Nem, ne aggódj. - öleltem vissza lelkesen. - ja és ő a fiúm. - mondtam ki büszkén.

- Jó napot. Nishinoya Yuu vagyok. - mutatkozott be.

- Tudom. Te vagy a Karasuno egyik fantasztikus játékosa, igaz? - mosolygott rá kellemesen anyukám. - nagyon örülök, hogy egy ilyen derék fiú vigyáz a lányomra.

- Oh, ugyan, - vakargatta tarkóját zavarodottan. - [Név]-vel-val elmehetnék az állatkertbe? Persze csak ha nem baj.

- Dehogy baj. Csak nyugodtan. Adok egy kis pénzt-

- Nem kell köszönjük. A mai napot én állom.

- Van pénzed? - nevettem el magam.

- P-persze hogy van!

- Hehe tudom. - pusziltam meg az arcát. Elpirult egyből amint eltávolodtam tőle. Azt az aranyos arcát úgy megzabálnám. Mint egy kis kölyök kutya. - Na átöltözök aztán indulhatunk.
Felrohantam gyorsan a szobámba, felvettem egy nyári virágos ruhát egy kis táskával. Ebben a tatyóban volt minden ami kellett.

Forogtam párat, hogy gyönyörködjek az öltözékemben

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Forogtam párat, hogy gyönyörködjek az öltözékemben. Ez az egyik kedvenc ruhám. A mamámtól kaptam még mielőtt eltávozott. Hirtelen ajtó nyitásra lettem figyelmes. - Bejövök. [Név] lassan indulnunk… kéne… - meglátott és a komoly tekintete pirultan cinkosra váltott. - gyönyörű vagy. - lépett közelebb hozzám.

- K-köszi… - mosolyogtam pirulva. Noya még sosem járt a szobámban. Megfogta a kezem. - Indulhatunk?

- Aha. - lesétáltunk anyukámhoz. - Elmentünk! - fogtam meg a kilincset.

- Várj! - fordultam hátra anyukámhoz. - nem tudod hol van a nővéred?
Tegnap óta nem tudok róla semmit sem és aggódok.
Fagytam le hirtelen. Azt gondoltam vajon hol lehet [N/n]. Próbáltam visszaemlékezni de nem sikerült.

- Nem akarok beleszólni, de azt hiszem Ushijima-nál van. Úgy értem, tegnap [N/n] elaludt Ushijima nyakában és beszélgettem egy kicsit Ushijima-val. Azt mondta, hogy nem tudja hol laktok, ezért elvitte magához.

- Ugye nem veszélyes az az ember?? - kérdezte aggódva anyukám.

- Egyáltalán nem. Ha el tudja viselni [N/n]-t akkor csakis rendes ember lehet. - mondtam komoly tekintettel, majd szépen lassan elnevettem magam.

- Azért próbálom hívni hátha felveszi. Te pedig legkésőbb este 10-re érj haza. Sziasztok. - integetett anya.

- Sziaa! - gyors puszit nyomtam az arcára.

- További szép napot! - köszönt el édesanyámtól a barátom.
Kiléptünk a házból, s Japán gyorsvonata felé vettük az irányt...









Ha vki nem értené mi történt, akkor elmagyarázom. Volt egy kis balesetünk és eltűnt ez a könyv. Ezért csináltunk egy másikat, csak hogy mire kiraktuk, visszatért ez is.😅
Reméljük tetszett❤❤❤

Haikyuu X ReaderWhere stories live. Discover now