@_Sarcii_Plisetsky_ kérésére❤❤
Ma van. Ma van a napja annak, hogy 1 éve együtt vagyunk Kenmával. Nagyon jó viszonyban vagyunk. Szinte alig veszekedünk, mindent megbeszélünk és teljes szívünkből szeretjük egymást. Magunkat ismerve nem akartunk nagy felhajtást csinálni ennek. Egyszerűen annyi, hogy átmegyünk Kenmához és nála alszom. Amúgy sincsenek otthon a szülei, szóval nem is zavarnánk senkit. Csak egy átlagos ottalvás, igaz? Vagyis így gondoltam.Délután 3 körül lehet az idő, amikor megérkeztem Kenmáékhoz.- Szia.- mosolygott rám kedvesen barátom, majd adott egy puszit számra, majd elvette tőlem táskámat. Beljebb merészkedtem, majd ledobtam a cipőmet. Mint mindig, most is megcsapott az illata, de most úgy mindenhol a házban.
- Hogy vagyunk, hogy vagyunk?- követtem a fiút a szobájába. Ledobta a táskámat, majd magát az ágyra.
- Fáradtan. Sokáig fent voltam és játszottam.- hunyta le a szemeit a fiú.
- Kár..pedig most úgy játszottam volna valamivel..- mondtam amire tudtam hogy a fiú azonnal fel fog pörögni, ugyanis imád velem játszani.
- M-mi? Komolyan, Mivel szeretnél?- ült fel hirtelen, majd hevesen elkezdte sorolni a játékokat amiből egy kukkot sem értettem, ezért gondoltam, hogy az egyiknél megállítom. Végül ez odáig fajult, hogy egésznap játszottunk. Ekkor nem tudom mi történt hirtelen a fiúval. Megártott neki a sok együtt töltött idő Kurooval? Mindegy, a lényeg hogy valamitől nagyon beindult. - Tudod mit [Név]? - szólt csábos tekintettel, amire letettem magam mellé konzolt és kiváncsian a fiú szemeibe néztem. - Kedvet kaptam egy új játékhoz.- mondta, majd megragadta oldalamat, könnyedén felemelt, majd bevitt a szobájába, majd rádobott az ágyára és rám mászott.
- K-kenma..m..mit csinálsz? - kérdeztem kicsit ijedten.
- Boldog 1 évet szerelmem. - támasztotta meg törzsét kezeivel, majd letámadta ajkaimat. Heves csók volt, ami engem is felcsigázott. Akaratlanul is a fiú pólójának aljához vezettem kezem, majd levetettem vele. Amint megpillantottam a félmeztelen barátom magam előtt, csak gyengéden ajkaimba haraptam. Ölébe ültetett, majd lehúzta rólam is a felsőm. - Gyönyörű vagy.- nézett rajtam végig amibe egy picit bele is pirult. Majd ismét magához húzott és ismét letámadta ajkaimat. Oldalamra vezette kezeit, kissé megemelt, majd nyakamat kezdte el csókolgatni. Csókja hihetetlenül kellemes volt, és csikizett is amire néha felkuncogtam. Ám hirtelen beleharapott és kissé megszívta. A fájdalomtól egy halkat felsóhajtottam, amire a fiú megijedt. - Nagyon fájt?
- Nem. Folytassuk.- támadtam le most én az ajkait. Nadrágjába akasztottam ujjamat, ami miatt azonnal ledobta magáról.
- Most te jössz.- nézett melltartómra, amire én csak viccesen megforgattam szemeimet, majd kikapcsoltam és ledobtam magamról. A fiút ez a látvány még jobban beindította így azonnal nekem ugrott, és hátra fektetett. Kulcs csontomat puszilgatta, majd hirtelen bele mart bal mellembe, amire egy jól esőt felnyögtem. A fiúnak tetszett a hangom.
Megfogta nadrágom szélét, majd lehúzta rólam. Azt követően azonnal a fehérneműmet is. - Engedd, hogy kényesztesselek hercegnő. - tolta szét kissé lábaimat. Testem remegett a félelemtől illetve az izgalomtól. Benyálazta ujját, majd belém helyezte. Először az egyiket, majd később a másikat is. Annyira jól esett, hogy a lepedőbe martam, ugyanis a fiú túl messze volt.
- Kenmah - a végére elnyögtem magam, amire a fiú nevetni kezdett. Ujja helyett nyelvét helyezte oda, ami azonnal megőrített. Kaparászni kezdtem a lepedőt mint valami idegbeteg állat, illetve megállás nélkül nyögdicséltem. Már majdnem a csúcsnál voltam, amikor a fiú hirtelen abbahagyta. - MIT CSINÁLSZ? MÉG!- utasítottam a fiút aki épp ledobni készült magáról boxerét.
- Nem engedem, hogy így menj el. Első alkalmad, igaz?- kérdezte majd ledobta magáról az előbb említett anyagot. Amint megláttam férfiasságát, egy óriásit nyeltem, majd bólintottam. - Ne aggódj. Óvatos leszek.- mosolygott megbízhatóan a fiú. Bejáratomhoz vezette férfiasságát, majd tetű lassan elkezde magát betolni, amikor felszisszentem. Elképesztően fájt. Sírni tudtam volna. - Ne haragudj! Kivegye- - NEHOGY!- üvöltöttem, amire a fiú egy kicsit beljebb tolta magát, aztán egy kicsit mozogni kezdett, hogy megszokjam. Az eléjén még nagyon fájt, de aztán már nagyon jól esett. - MÉG! MÉG!- mondogattam, amikor már a vége felé jártunk, majd elértükk a csúcs pontot, és a fiú erőtlenűl rám esett.- Boldog 1 évet..- mondta lihegve.
- Neked is. Szeretlek.- Én is...
Sziasztoook❤❤❤ vote❤
Hogy telnek a napjaitok? Reméljük jól❤ És azt is reméljük hogy tetszett❤😂
YOU ARE READING
Haikyuu X Reader
RomanceEz az első könyvünk biztos látszani fog rajta😂😅 ettől függetlenül reméljük tetszeni fog😃❤ A téma Haikyuu😄 Kéréseket teljesítünk😁