Végre eljött ez a nap is. Nagyon izgatott voltam reggel.
Te jó ég miért vagyok így leizzadva? Talán még hideg vízzel lefürödhetek.
Gyorsan letusoltam, majd ránéztem az órára. Még van egy kis időm.
Felöltöztem, kiengedtem a [H/sz] hajam, s egy csattal összefogtam.
Pfuh de szarul nézek ki. Még egy kicsit elbabráltam a hajammal, de végül kiengedve mentem el.
Megérkeztünk tesómmal a suliba, és rohantam egyből Tanakához.
- Tanakaa!!
Megfordult a fiú. - Sza' mit szeretnél?
- Elkísérnél Noyához?
- Aha.
Rohantunk a folyosón, mert még meccs előtt oda akartam neki adni. Futás közben a nyitott ablakon keresztül megláttam [Lb/n]-t és... Nishinoyát.
Mit csinál?- Lassítottam.
- Mi az [Név]?
- Várj egy pillanatot...
- Szeretlek Nishinoya Yuu! Kérlek járj velem! -átnyújtotta a szivecskés dobozban lévő csokikat [Lb/n].
Micsoda...? Tényleg vallott neki? -Szomorúan megfordultam.
- Jól vagy [Név]?
- P-persze -elkezdtek potyogni a könnyeim.
- Na! Szedd össze magad! -ragadta meg vállaim.
- Sajnálom... nekem más tetszik. -mondta Nishinoya. -de barátok lehetünk.
- Rendben. Elmondod kit szeretsz? -A lány elpirult.
- Nem szeretném.
- Értem. Hát remélem boldoggá tudod tenni őt.
- Én is. Viszont nekem most meg kell keresnem Tanakát, mert mindjárt megérkezik a Nekoma. Szia. -mosolyogva intett a fiú majd elment.
Még mindig potyogtam a könnyeim de gyorsan letöröltem őket.- Mi történt itt? -kérdezte a liberó fiú.
- Semmi.
Tanaka közelebb lökött Nishinoyához.- [Név] mondani szeretne neked valamit.- Nishinoya... Én... -eszembe jutott, hogy nincs nálam a süti.- várjatok mindjárt jövök! De béna vagyok a lényeget elfelejtettem! -Elrohantam a szekrényemhez.
Egy kis ideig eltartott amíg megtaláltam. Visszarohantam, de nem voltak ott. Yachi épp melletten gyalogolt.- Yachi!
- Szia [Név]! Mit szeretnél?
- Nem láttad Noyát és Tanakát?
- Gondolom elmentek készülődni a versenyre. A Nekoma csapat megérkeztek.
- Értettem! Köszii. -elkezdtem rohanni a tesiterem felé.
Negérkeztem és Nishinoya ott állt a terem ajtaja előtt. -Noyaa!!Felémpillantott. - [Név] ne haragudj, hogy ott hagytunk Tanakával csak éppen hívtak hogy induljunk.
- Semmi baj. -ráztam neg a fejem.
Egy kis ideig egymás szemébe néztünk , majd megtörtem a csendet.- Boldog valentin napot!! -elpirultam, s átnyújtottam az ajándékot. -és azt akartam mondani hogy kedvellek. -határozottan a szemébe néztem- szeretlek téged Nishinoya.
A srác elpirult, megfogta a csuklómat majd magához húzott egy ölelésre.
- Annyira boldog vagyok... Én is szeretlek -körbe puszilta az arcomat.- N-na elég lesz. Ahh de puhák az ajkai. -kicsit eltoltam magamtól- ha jól tudom neked most meccsed lesz.
- Igen - mosolygott pirulva.
Odaadtam neki a sütit - Mindent bele! -egy gyors puszit nyomtam az arcára, majd elindultam Kyokohoz és Yachihoz.
- Sziasztok -integettem nekik.
- Szia [Név]
- Szia
Beszélgettünk majd elkezdődött a meccs.
Ohh te jó ég. Nishinoya valami álom amikor a pályán van.
Már majdnem elkezdett az orrom vérezni, de Kyoko megszólalt.- Nishinoya egész nap szomorú volt... De most nagyon boldognak tűnik. Vajon mi történhetett? - kérdőn nézett rám.
- Nem tudom. -rántottam meg a vállam.
Meccs végénél jártunk. A Karasunonak éppen meccslabdája volt. Yamaguchi nyitott és nem tudták visszaadni. Így megnyertük a meccset.
Amíg a fiúk elmentek öltözni, én segítettem Ukai edzőnek elpakolni a röpi hálót.
Éppen befejeztem a rendberakást, mikor megjelent Noya és elhúzott az öltözőkhöz.
Megállt, majd rámnézett.
- [Név] -elpirult.- Igen? -én is elpirultam.
- Leszel a barátnőm?
Lehajtottam és oldalra fordítottam a tekintetemet. - I-igen. -mondtam halkan.
- Tessék? -közelebb hajolt.
- Mondom IGEN!
- Ennek nagyon örülök -ölelt meg jó szorosan.
- Szabad?
- Mit?
- Ezt... -határozottan megcsókolt.
M-mindjárt elolvadok!- félénken viszonoztam a csókját.
Eltávolodtunk egymástól, de még mindig piros volt a fejem.- Indulhatunk? -tartotta a kezét felém.
Megfogtam, s ujjainkat összefűztük.- ühüm.Noya elkísért a házunkig, megpuszilta a homlokom, majd elment.
Beléptem a házba, fölrohantam a szobába és a mai napra gondoltam.
Óh de bizsergető érzés volt a kezét fogni. Meg amikor összeérintettük az ajkainkat... Wáh de aranyos volt!
Boldogan aludtam el, és vártam, hogy mit hoz a holnap.
Köszi hogy elolvastátok😁😁
Reméljük tetszett😄
Igazából ennyit terveztünk Nishinoyával de ha szeretnétek még folytatást akkor írjátok meg😊
YOU ARE READING
Haikyuu X Reader
RomanceEz az első könyvünk biztos látszani fog rajta😂😅 ettől függetlenül reméljük tetszeni fog😃❤ A téma Haikyuu😄 Kéréseket teljesítünk😁