2. rész (nishinoya x reader)

1.2K 65 12
                                    

-Nézd! Nem ő volt az aki "megfogott"?- Mutatott barátnőm az üvegen keresztül a fiúra. Miután megláttam elpirultam, és boldogan nyomtam az arcom a nyílás záróhoz.

- DE-DE! Igen ő az!
- És azt mondod, hogy nem érzel iránta semmit sem?- nézett huncut mosollyal. - ezt azért elég furcsa elhinni.

~Time skip~

Vége volt a napnak. Jól telt a rendezvény. Megvártam a harmadikos tesómat az iskola kapujánál. Véhre megérkezett, aztán haza sétáltunk. Egész úton arra a fiúra gondoltam.

- Láttad a fiúk röpi meccsét?- kérdezte [N

].

- Nem, miért?- Miért láttam volna? Tudja, hogy nem szeretem a röpit.

- Komolyan?? Pedig tök jól játszottak a feladónk Kageyama valami fantasztikus volt. Ó és a liberónk is... Meg a 10-esünk. A te évfolyam társaid ha minden igaz.

- Komolyan??

- Tudod a vörös hajú fiú, aki olyan nagyot ugrik Hinata Shoyo...és ott van a fekete hajú Kageyama Tobio aki a tejes automatát szokta "szétverni".

- Hát...talán - mintha valami derengne.

Otthon

- Oh végre hazajöttetek!- mondta anya.

-Hát igen...-fogta a tesóm a fejét.-Nagyon jól szórakoztam.

- És te [Név]? Hogy érezted magad?- kérdezte mosolyogva, majd hozta a vacsorát az asztalhoz.

- Én is elvoltam [B

]-val\-vel.
Elkezdtünk enni, majd elbamultad miközben a sötét szobát néztem.

- Kislányom minden rendben?- kérdezte anya.

- Tessék? Ja, igen!!- nevettem fel kínosan.

- Úgy nézel befele mintha valakit szugerálnál- kacagott fel hangosan tesóm, és félrenyelt.

- Halkabban fulladj, nem hallom apádat.- folytatták a beszélgetést a szülők.

Amikor már láttam hogy kékül a feje megütögettem a hátát, amitől jobban lett.

- Egyébként megtanultatok holnapra?- kérdezte apa.

- Iiiiigen....-mondtam ezt, miközben próbáltam meggyőző arcot vágni.

- Na nyomás fel!- mondta mérgesen.

~Time skip~

Reggel [N

] korábban ment suliba, mert 0. órája volt, így egyedül mentem iskolába. Miközben otthon reggeliztem anya odajött és kérdezte:

- Nővéred mondta mit csináltál hajnali 3-kor?

- Öhm...nem, mit?

- Állítólag felkeltél, átmentél hozzá és elkezdtél hadarni valamit egy fiúról, és ott helyben lefeküdtél a földre és vissza aludtál.

Hirtelen lesápadtam és nem tudtam mit csináljak.

-T-tényleg?! És mit mondtam?!-elpirultam teljes egészébe.-ugye nem arról a fiúról beszéltem?!

- Azt mondta, higy arra nem emlékszik, és hogy majdnem leütött a bibliával.

Nevettem egyet, majd reméltem, hogy nem arról a fiúról "tálaltam ki mindent".

~Time skip~

Éppen indultam volna hazafelé, amikor nővérem nekem ugrott.

- [Néééééév]!! Hova sietsz?- kérdezte nagy vigyorral.

- Tőled elfele.- mondtam gúnyos vigyorral, majd nevettem egy jó nagyot.

- Gonosz vagy!- mondta sértődött fejjel.- Egyébként miért nem jössz megnézni a meccset?

- Már ezerszer mondtam, hogy nem kedvelem a röplabdát!

- De kéééééérlek!!! Ha már az éjszaka a szívbajt hoztad rám.- nézett felém gonoszan.

- Na jól van.

- Ezaaz!!-megragadta a karom, makd elvitt a tesi teremhez.

Amint beléptünk....




Reméljük tetszett 😃😄ha gondoljátok írjatok véleményt😁😁
Egyébként ez az éjszakai eset tényleg megtörtént😂😂😂

Haikyuu X ReaderWhere stories live. Discover now