Sajnáljuk hogy ilyen sokáig elhúztuk🙇.
dekugo_ hozzájárulásával készült😂😂😂 reméljük tetszeni fog❤A vonatról leszállva egy picikét még sétaltunk aztán megérkeztünk. Ami elém tárult az valami eszméletlen volt.
- Először a delfinekhez! - kiáltottam mint egy kisgyerek.- Haha, aranyos vagy! - kacsintott rám szélesre húzva a száját.
Egyből elpirultam. Nishinoya elfordította a tekintetét - Gari gari-kun! - rohant oda a standhoz.
- Micsoda? - kérdeztem.
- Gari gari-kun. A kedvenc jégkrémem. Nagyon finom. - sétáltam közelebb én is.
- Milyen ízűt szeretnétek? - kérdezte az eladó.
- Én sodásat. - mondta Noya.
- Hát én öhm… - egy kicsit hezitáltam - legyen egy barackos. - a fiú kifizette őket.
Elkezdtük enni a frissítő finomságot, közben mentünk jegyet venni a delfin showra.
Szerencsére legelöl kaptunk helyet, így csodásan láthattunk mindent. Elkezdődött. A delfinek ügyesen ugrottak és egyensúlyoztatták a labdát az orrukon. Nagyon sok gyerek kacajt lehetett hallani. Hirtelen elgondolkodtam, hogyha Noyával lenne gyerekünk akkor melyikőnkre hasonlítana inkább. Eléggé hülye fejet vághattam mert azt vettem észre hogy a barátom engem néz és röhög. - Haha! Mi ez a fej?! Haha! - aztán már csak a hirtelen érkezett hideg vízre lettünk figyelmesek. - Hogy tudsz ilyen aranyos lenni? - mosolygott, s ezt úgy mondta hogy csak én hallottam.Vége volt az előadásnak, és haladtunk tovább. Éppen odaértünk volna a tigrisekhez amikor 2 lány odarohant Nishinoyához és kértek tőle egy fotót. Biztosan a tv-ből ismerték meg. Amikor már indulni készültünk az egyik csaj közelebb hajolt a fiúmhoz és megpuszilta az arcát. Egyből dühbe gurultam. Noya elpirult. - Hihihi! - kuncogott fel a lány, majd visszarohant a barátnőjéhez. Egy kicsit mérges voltam… de nem Noyára. Készültem volna utána menni hogy behúzzak neki egyet. Aztán hirtelen Nishinoya nevetett fel.
- Mi az? - kérdeztem durcásan.
- Semmi csak… nagyon aranyos vagy. - mosolygott elpirulva.
- Hát öhh… -erre most mit kéne mondani? - hehe köszi! - az angyali mosolyától kiszállt belőlem a méreg.
- Jössz…? - tartotta felém a kezét.
- Mit akarhat? - néztem rá kérdő arccal. - talán azt hogy fogjam meg?! Ez egy kicsit… kínos.
- Na… - nézett rám kételkedő arccal. Kicsit bizonytalanul, de megfogtam. - Ne így - összekulcsolta az ujjainkat. - mostmár jó! - elpirult, s húzott maga után. Mentünk a kajákhoz. Vettünk vattacukrot, még több gari gari-kun-t és ajándékot a családnak. Nishinoyának sajnos elfogyott a pénze.
- Mondtam, hogy hozok magammal pénzt. - néztem rá összeráncolt szemöldökkel.
Megfogta a kezem és megszorította azt. - [Név], ha több pénzem lesz házasodjunk össze! - kiabálta elpirulva.- He…? R-rendben. - egy kicsit lefagytam, de a fejemben felidéztem szavait és annyira megörültem, hogy a nyakába ugrottam.
- Tényleg?
- Igen!
- Örülök. - kezeit a derekamra csúsztatta - és legyen egy gyönyörű házunk és 2 vagy 3 gyerekünk és egy kiskutyánk! - kezdett el ugrándozni.
- Hehe! Igen!
Órákkal később már este 8 óra volt. Lassan mi is indulni készültünk. Megfogtuk egymás kezét, s sétáltunk kifele az állatkertből. Miután kiértünk a kapun megláttam a csajt aki letámadta az én Noyámat. Észrevett minket és közeledett felénk. - Noyaa!!
Beálltam közéjük és védtem az én kis Nyuszikámat. - Figyelj csak, mit képzelsz magadról hogy csak úgy lekapod a ÉN fiúmat?- Ohh, te vagy a csaja…? - végigmért - nem is gondoltam volna hogy a híres Nishinoya barátnője ilyen… - a végét elsuttogta.
Megragadtam a pólóját - Tessék? Nem értettem, elismételnéd? - kérdeztem gyilkos mosollyal az arcomon.- Semmi! Semmi! - láttam az ijedtséget a fején - már mennék is ha elengednél… - szép lassan elengedtem a pólóját ő meg csak elsétált. Odafordultam Noyához aki lefagyva nézte végig a jelenetet. Aztán hirtelen szépen lassan elkezdett nevetni. - Hahahaha!!!
- M-mi van?
- Semmi! Cs-csak… - kuncogott - nem is gondoltam volna hogy ilyen kis veszélyes is tudsz lenni. - rám kacsintott.
Elpirultam. - ennyire élvezted?- Tégedet nézni igen. - mosolygott.
- I-inkább menjünk haza. - elmentünk az állomásra, felszálltunk a vonatra. Út közben Noya vállára dőlve aludtam el. A kellemes illata elaltatott. Estére kicsit lehűlt az idő, és majdnem szétfagytam. Nishinoya látta hogy libabőrös lettem, ezért kölcsön adta a pulcsiját és átkarolt a vállamnál. Sokat beszélgettünk, de végül haza értünk. Megcsókoltuk egymást és beléptem a házba. - Megjöttem!
Anyukám rohant oda hozzám. - végre hazajöttél! Már hiányoztál. Szerencsére meglett a nővéred is.- Tényleg? Az jó. Én neg tök jól éreztem ma magam.
- Örülök. Na akkor menj fürödni mert állat szagod van. - fogta be az orrát - mint a disznónak.
- Kösz. - szaladtam fürödni, megágyaztam és egy kicsit videó játékoztam aztán aludtam.
Reméljük tetszett ha igen akkor vote❤❤
KAMU SEDANG MEMBACA
Haikyuu X Reader
RomansaEz az első könyvünk biztos látszani fog rajta😂😅 ettől függetlenül reméljük tetszeni fog😃❤ A téma Haikyuu😄 Kéréseket teljesítünk😁