Alarmın sesiyle gözlerimi açtım. Kapatmak için harekete geçmiştim ki- bir saniye JIMINN! Onun burda ne işi vardı. Sonra aklıma dun akşam geldi. Jimin'in sarhoş olması, benimle banyo yapmak istemesi,ustüme çıkması bana sarsılması herşey aklıma gelince yana dönüp ona baktım. Hâlâ beni bırakmamıştı. Kollarını tutup üzerimden çekmeye çalıştım. Çektikten sonra tekrar geri koydu. Off! Nasıl kalkacaktım.
Bi süre sonra jimin hareket etmeye başlamıştı. Uyanıyordu herhalde. 'Ahh başım.' Yeni uyandığı için çatallaşan sesiyle konuştu. Yüzünü buruşturup yan tarafa döndü yani bana dogru. Göz göze gelince ilk başta bon boş yüzüme baktı.'jungkook.' Biraz bekledikten sonra konuştu 'sen,sen burda ne yapıyorsun.' Hâlâ aramızdaki mesafeyi aşmamıştı. 'Yalnız burası benim odam.' Jimin bunu dememle hemen kalkmıştı.'benim burada ne işim var o halde.' Bende yataktan doğrulup oturdum. 'Sarhoş olmuştun son-' 'Ne yani sarhoşluğumu mu kullandın.' Jimin hızlıca odayı terk edecekken hemen önüne geçtim. Yanlış anlamıştı her şeyi. 'Dur jimin yanlış anladın.' Kapıyı açacakken bana döndü.'sen Sarhoş olmuşsun yani ben içeride uyuyordum sonra bi kapı sesi duydum ilk hirsiz sanmıştım. Sonra seni gördüm ayakta zor duruyordun. Yardım ettim sadece.'
'Senin yardımın bu mu beni yatağa atmışsın bildigin.' ' hayır sen biraz daha iyi olunca ben yatmak icin odama geldim ama sen beni bırakmadın sonra da yatağa yattın ne yapsaydım kalkmadın üstelik benide yanına çektin. ' Jimin'in dediklerimden sonra yüz ifadesi sinirlide daha cok mahcup bi ifadeye dönmüştü. 'Şey özür dilerim jungkook ben sadece suan düşünemiyorum başım çok fazla ağrıyor ' 'artik ne kadar çok içtiysen. Bir daha bu kadar içme.' 'Özür dilerim' Jimin bana üzgün üzgün bakarken konuştum.'tamam tamam bakma öyle. ' hafiften gülümseyip bana dogru yaklaştı. Kollarını boynuma sarıp konuştu.'inşallah sana saçma sapan şeyler söylememisimdir. Hic bise hatırlamıyorum.' Biraz bekledikten sonra konuştu 'Tek bir şey dışında...' yine yaptığı şeyi yapti. Burnunu o noktaya getirip derince nefes aldı.'kokun jungkook-ssi. Bu kokuyu unutamıyorum.' Ahh kalbim!! Kalbimdeki bütün damarlar patlicakmış gibi hissediyordum.Tam karşımdaki aynaya baktım. Jimin'in bana sarılışına boyu yetmediği için parmaklarının üstüne çıkışına baktım. Çok tatlı duruyorduk. Kollarımı yavaşça beline sarıp ona karşılık verdim. 'Bende.Çok güzel kokuyorsun.' Jimin sessizce kıkırdamıştı. kafasını boynumdan çekip yüzüme çevirdi. 'Cidden mi. Kokum neye benziyor.' Gülümseyerek 'şeftalı',dedim. 'Şeftali gibi kokuyorsun.' Derince bi nefes alıp yüzüne baktım.'neden öyle bakıyorsun?' Jimin'in sorusuyla kendime gelmiştim.'n-nasıl b-bakıyorum ki.' Fazla heyecanlanıp kekelemiştim. Eminim yanaklarımda kıpkırmızi olmuştur. 'Biraz garip şey gibi şeyy-' jimin sözünü bitirmeden içeri taehyung girmişti. Heyecandan hemen jiminden ayrılmıştım.
'Napıyorsunuz sız burda saatten haberiniz var mı?' Komidinin üstünde duran telefonu elime alıp saate baktım. Bu gerçek miydi? saat 13.22'di. Sabahki dersimi kaçırmıştım. Nasıl bu kadar çok uyuyabilmiştim. 'Kac saat?' 'Bir buçuğa geliyor.' 'Ne cidden mi? Benim sabah dersim vardı.' 'Benimde.' Jimin gülerek konuştu.'Nasıl bu kadar çok uyuduk.' 'Cidden sen neden yatağında uyumadın. ' hemen araya girip anlatcaktim ki jimin sözümü kesti. 'Jungkook'un yatağı daha rahattı.' Ne ben sarhoş oldum diyecek sanmıştım. 'tek kişilik yatak mı rahattı.' 'Evet.' 'Neler oluyor. Siz iyi misiniz? Gergin görünüyorsunuz?' Hemen araya girdim.'Bise yok taehyung. Hem sen soyle asıl geceleğin neredeydin.' Yüzünü çarpık bi gülümseme alınca neler çevirdiğini anlamıştım. 'Beni bilirsiniz meşguldüm.' Jimin tam odadan cikcakken tae tekrar konuştu.' Asıl sen söyle bakım nereye kayboldun en son bi kızla eğleniyordun.' Bir dakika ben doğru mu duymuştum. Bir kız mı? Jimin bana dönup yuzume baktıktan sonra konuştu ' sanane oğlum ne yapacaksın.' Tae elini teslim olur gibi kaldırdıktan sonra odadan çıkmıştı. İçeride yalnız ikimiz kalmıştık. Ne o benim yüzüme bakabiliyordu ne de ben onun yüzüne. İçten kırılmıştım. Demek o kizla içmişti geceye kadar. Kim bilir başka ne yapmıştı. Bunları düşündükçe beyninden vurulmuşa dönüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ψσυ Iη My Ήєαят - Jιкσσк
RandomJimin bana üzgün üzgün bakarken konuştum. 'tamam tamam bakma öyle. ' hafiften gülümseyip bana dogru yaklaştı. Kollarını boynuma sarıp konuştu. 'inşallah sana saçma sapan şeyler söylememişimdir. Hiç bişe hatırlamıyorum.' Biraz bekledikten sonra kon...