♕21. Böℓüм♕

252 22 0
                                    





*jimin*

      Jungkook'un beni aldattığına hala inanamıyordum. Boşluğumdan mı faydalanmıştı? Gözümün önünde kızla öpüşmüştü. Ama iyi yapmıştım. Bir daha yüzüme bakamazdı.


    Bu soğukta yürüyerek siteye kadar gelmiştim. Asansörle yukari çıkıp zile bastım. 'Hıiğğ ne oldu sana bu yüzünün hali ne?' 'Yok bişe.' O kadar çok ağlamıştım ki yol boyu gözlerimdeki makyaj falan akmıştı herhalde. 'Jimin bana doğruyu söyle. Ne oldu. Jungkook nerde?'

  
     'Umrumda bile değil gözüme gözükmesin yeter.' 'Bişe olmuş hemen anlatıyorsun.' Kolumdan tuttuğu gibi beni odama sürükledi. 'Jin bak cok kötüyüm dayanamıyorum.' Ağlamak üzereydim.


     'Bana gerçekleri söyle hemen.' Yatağa oturdum. düşündükçe daha beter oluyordum. O sahne aklimda canlandıgında gözümden bir damla çarsafa düştü. 'Jun-jungkook beni aldattı.' Pek inanmamış gibi 'emin mısın?' dedi. 'Gözlerimin onunde kızla öpüştü.' Boyle diyince gözlerini belertmişti


    'Bastan anlat şu olayı.' 'Bana bi kiz mesaj atti jungkook burda ,güzel dakikalar geciriyoruz diye.' 'Eee!' 'Ilk başta inanmadım ama sonra bana kiz arkadasiyim dedi. Bide üstüne yer atınca merak ettim.' Pur dikkat beni dinliyordu. Sanki bi işlemi çözmüş gibi tepki verince bise bildiğini anladim. 'ne oldu.' 'Devam et sen.' 'Adrese gittim. Birde ne görim jungkook kizla öpüşüyor. Sonra masadan kalkinca beni gördü. Pesimden gekdi bende ona tokadi bastım.' 'Ne yaptın ne?' 'Vurdum. Hakketti ama.' 'Neden dinlemedin berki açıklaması vardır.' 'Jin doğruydu söyle bir şey mi biliyorsun. Tepkilerin garip normalde senin benden daha cok kızmam gerek.'


   Geri çekilerek gözlerini kaçırdı. 'Hadi konuş.' 'Jungkook arkandan geldimi.' 'Hayır.' 'Jimin keşke onu dinleseydin.' 'a-ama.' 'Bilmedigin şeyler var.' Sonunda pes etmiscesine bana döndü. 'Bi kız var jungkook'u tehdit etti.' Aklima hemen jungkook'un bana anlattigi olay gelmişti.

   

     'Kızın teki onu tanıdığını iddia edip biseyler demiş ondan mi bahsediyorsun.' 'Ahh biliyor muydun?' 'Sadece bu kadar. Önemsiz bi kizdan niye bahsediyorsun ki belliki karıştırmış.' 'Hayır. Bu kiz kim biliyor musun? Hani lise birde jungkook'un  surekli peşinden koşan biri vardı ismi Eunjiydi sanırım.' 'Evet hatırladım bir süre sevgili olmuşlardı. kiz sonra okuldan nakil aldırmıştı.' 'Bu kız jungkook'u nasıl bulduysa artık tekrar peşine takıldı ve temdit etmeye başladı.'


    'Ne dedi.' 'Onunla sevgili olmassa gay oldgunu bütün okula ve ailesine söylemekle tehdit etti.' Sok üstüne şok yaşıyordum. O surtuk kız hala jungkook'un peşinde mıydı? 'O da ailesi öğrenirse seni bir daha görememekten korktuğu için kıza katlanmayı seçti. 'Muhtemelen onunla telefonda konuştuğunda arkadaki kiz sesi ona aitti ve bunu bilerek yapti çünkü aranızın bozulmasını istiyordu.' 'Peki neden demedi birlikte çözebilirdik.' 'Eunji istemiş. Banada yeni söyledi. Zaten en başından bir şey olduğunu anlamıştım. Jungkook böyle bir sey yapmaz çünkü.'

    Başımı asagi eğmiştim. 'Keske onu dinleseydim'diye geçirdim içimden. Off bide vurmuştum ya. Bilerek yapmıyormuş hicbir seyi. 'Ne yapmalıyım.' Pişmandım. Hemde çok. Yüzüne vurduğumdaki bana bakması aklima geldiğinde içimdeki aci katlanılmaz dereceye gelmişti. Umarım beni affederdi.


    'Gelsin bakarız.' 'Tam-' sözümü bitirmemiştim ki ıçeri namjoon girmişti. Gözleri yaşlıydı ve  koşmuş gibi nefes nefeseydi. 'Ne oldu.' 'Jung-jungkook.' Hemen ayağa kalktım. 'Bir şey mi oldu?' 'Bıçaklanmış hastaneden aradılar.' 'N-ne? Ne diyorsun sen?' Gözlerim buğulunadığinda yer ayaklarımın altında kayoyor gibiydi. Belime tutunan kollar ile ayakta durduğumda konuştum. 'Jin beni hemen ona görür.' 'iyi mısın?' doğrularak dış kapıya doğru yürüdum. Bir adım iki adim daha derken dengemi kaybedip yere düşmem bir olmuştu. Gerisi karanlık.


*Yazardan*

      
       Jimin'in bayılmasıyla jin ve namjoon onu hastaneye götürmüştü. Bir yandan jungkook bir yandan jimin cok zor duruma düşmüşlerdi.


     namjoon Jimin'i odada ,jin ise koridorda jungkook'un uyanmasını bekliyordu.


   Jimin yavaşça gözünü araladığında ilk basta nerde oldugunu anlamadı. Kafasını yana çevirince namjoonun aayaklarına dalgın dalgın baktığını gördü.


     'Namjoon.' Hızlıca kafasını kaldıran namjoon Jimin'in uyanmasıyla ayağa kalktı. 'Sonunda uç saattir baygındın.' 'Ne oldu.' Jimin'in hala kafası yerine gelmemişti. 'Düştün ve bayıldın.'


    Aklina Jungkook gelince yerinden kalkmaya çalıştı.  'Jungkook o iyi mi? Nerde o yanına gidicem.' 'Jimin dur ameliyattan yeni çıktı. Bekliyoruz.' 'Hayır çık gidicem.' Namjoon daha fazla üstelemedi.

  

     Jimin odadan çıkınca kolidorun sonunda jini otururken gördü. Hızlıca yanına varıp konuştu. 'Nerde Jungkook nerde.' 'Jimin uyanmışsın.' 'Jungkook jin o nerde durumu nasıl.' Giderek gözleri yaşarmaya başlamıştı. 'Sakin ol ameliyattan çıktı. Odada uyuyor'


    'Onu görmek istiyorum.' 'Hemşirelere sormalıyız.' Jimin dinlemeden odaya girince jinde arkasından girdi. 'Bayım ne oluyor.' Hemsire jungkook'un serumunu değiştiriyordu ve hala uyuyordu. 'Hastamiz uyuyor. Lütfen  dışarı çıkarmasınız?'


   Jimin hemşireyi hiç dinlemiyordu. Gözleri yatakta uyuyan sevgilisindeydi. Yaklaştı ve ellerini tuttu. 'Özür dilerim jungkook b-ben *hıck* seni dinlemedim aptallık ettim.' Ağlayarak konuşurken jin onun omzuna dokundu. 'Jimin uyanınca gelicez. Kapının önündeyiz zaten zorluk çıkarmayalım hadi gel.'


   Jimin son kez jungkook'a baktıktan sonra odadan cıktı. O kadar pişmandı ki. 'Jin nasıl olmuş olay biliyor musun?' Burnunu çekerek konuştu. 'Sokakta ilerlerken bi adam kaldırımda onu baygın görmüş ambulansı falan aramış şimdilik bu kadar biliyorum.' 'Hepsi benim suçum onu dinleseydim eve sağ-salim ikimiz dönebilirdik.' 'Bilemezdin Jimin.' 'ya uyanmassa.' 'Doktor hayati tahlilesinin olmadığını söyledi. Sadece uyanmasını bekliyoruz.'


    Jimin arkasına yaslanarak derince nefes aldı. Bir daha bebeğini yalnız bırakmaya niyeti yoktu. Her daim yanında olucaktı.



.
.
.




Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Sevgililer günü de neymiş? pehhh jsjdjdjjdj

Ψσυ Iη My Ήєαят - JιкσσкHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin