Medya cidden sjsjjs tae ne yapmaya çalışıyorsun 😆
Öğleden sonra dört gibi dersim bittiğinde tae ile eve doğru yürümeye başladık. 'Jungkook sana bişe dicem kanki.' 'hee.' 'Galiba ben jinden hoşlanıyorum.' 'Neee!' 'Ne bağırıyorsun oğlum herkes bize bakıyor.' 'Sen ne dedin az önce.' 'Dedim ya jinden hoşlanıyorum galiba bu aralar fazla cekici.' 'Oha ben şokk.' 'Ona ilgi duyuyorum. Hayır diyemiyorum. Hipnoz olmuş gibi.' Ağzımı açmış hala bakıyordum. Tae birine boyle aşık olcak biri değildi. O gecelik takılır ve unuturdu. Şaşırmamın sebebide buydu zaten. ' Bir erkeğe ilgi duyduğuma inanamıyorum bana ne oluyo lann.' 'Hahh birde bana sor.' 'Nasil sende mi bir erkeğe ilgi duyuyorsun.' 'Yani hayir dediğim şey bende sana inanamıyorum.' 'Haa tamam.' Az kalsin her şeyi anlıyordu.
'Ee sence ne yapmalıyım.' 'Oğlum bak bence bundan sonra geceleri kızlarla eğlenmeye bara mara gitme.' 'Onlar eskidendi.' 'Dünden mi bahsediyorsun.' 'Tamam en azından bundan sonra. Peki ona açılmalımıyım.' 'Bence ilk başta sana ilgisi olup olmadığını öğren.' 'Nasil olacak o.' 'Sana bakışlarından, davranışlarından bunu anlayabilirsin.' 'Tamam eve gidince deneyelim.' 'Hemen mi.' 'Evet oğlum beklemeye ne gerek var.' Oysaki ben üc yıl beklemistim. Ne kadar salakmışım.
Eve varınca ilk olarak odama gidip üstüme eşofman ve beyaz tişört giydim. Sonra salonda sessizce oturan Tae ve jinin yanına gittim. 'Selam' 'selam' 'napıyorsun.' 'Televizyon izliyorum görmüyor musun?' 'Bir sorun mu var.' 'Hayır. Acıktıysanız makarna var.' 'Jinaşkom senle bir şeyler yapalım mı' 'ne gibi.' 'Dışarı çıkalım. Gezelim falan.' 'Hayırdır nereden çıktı.' 'Sadece seninle disarı çıkmak istiyorum.' Jin, tae boyle diyince ona dönmüştü. 'Sen bana çıkma mı teklif ediyorsun.' Jin'in alayla kurduğu cümleye tae ciddi olarak 'evet.' Demişti. Ikisi bakışırken bende öylece onları izliyordum. Öksürerek uzun süren bakışmayı bozdum.
'Gidin lütfen evde tek kalmak istiyorum.' Yoongi ve hoseok'un dun kısa süreli memleketlerine gittiklerini öğrenmiştim. Namjoonda akşam dersi olduğu için yoktu.eger jin ile tae de giderse jimin ile evde tektik. Ve bu hic hayra alamet değildi.'Iyi bekle giyineyim.' Tae sevinçten kocaman gülümsemişti. Yaklaşık on dakika sonra gelmişti. 'Vay vay vay jinaşkom cok güzel olmuşsun.' 'Güzel değil yakışıklı.' 'Her neyse o işte.' 'Hadi gidelim.' Ikisi evden çıktıktan sonra mutfağa gidip kendime patlamış mısır yaptım. Bir de bardağa kola koyup ıçeri geldim. Biraz keyif yapsam iyi olurdu. Netflix'e girip güzel bi romantik film açtım. Filmin 40. dakikasında zil çalmıştı. Bardağı sehpaya koyarak kapıyı açmaya gittim.
*Jin*
Tae de bugün bi haller vardı.ikide bi bana bakıp gülümsüyordu. Yoksa yüzümde mi bise vardı. 'Ne oldu ya yüzümde bise mi var.' 'Hayır. ' 'sabahtan beri bana bakıyorsun.' 'Yakışıklı yüzüne bakıyorum.' Bu çocuk bana yürüyor muydu yoksa bana mı öyle geliyordu. 'Tae sende ne var bugün. Garipsin her zamanki halinden' 'bir şey yok aşkım.' Tae aslında bana askim cicim bu tur sözleri kullanırdı. Ama bu aralar cok fazla kullanıyordu.
Güzel bi kafeye gelmiştik. boş bi masaya geçip oturduk. Sipariş verdikten sonra tae konuştu. 'Jin sana bise demek istiyorum.' 'Askomm demedigine göre ciddi bise diceksin herhalde.' Gülümseyerek sözüne devam etti.'evet de pek emin değilim.' 'De gitsin. ' 'kolay değil.' 'Cok merak ettim şimdi hadi ya.' Tae derince bi nefes verdikten sonra tek eliyle masanin üstündeki elimi tuttu. Ne oluyodu la? Buranin havası bi değişmişti. tae'nin yüzü de değişmişti.'taehyung ne oluyo?' 'Jin ben...' 'sen.' 'Ben..' 'ee sen.' 'Off ben senden hoşlanıyorum.' 'S-sen ne ne?' 'Ben senden hoşlanıyorum' hızlıca elimi elinin altından çektim. 'Sen ciddi misin?' Kesin bu taenin yaptığı saçma şakalardan biridir. Aynen öyledir.eger oyle değilse bu bir rüya olmalı.'evet.' Ahh şaka değilmiş. Ruya da değil. Ne diyecektim ki şimdi ben.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ψσυ Iη My Ήєαят - Jιкσσк
De TodoJimin bana üzgün üzgün bakarken konuştum. 'tamam tamam bakma öyle. ' hafiften gülümseyip bana dogru yaklaştı. Kollarını boynuma sarıp konuştu. 'inşallah sana saçma sapan şeyler söylememişimdir. Hiç bişe hatırlamıyorum.' Biraz bekledikten sonra kon...