♕9. Böℓüм♕

433 30 1
                                    






*jimin*

Gözlerimi açtığımda jungkook'un üstünde uyuduğumu fark ettim. Ellerimle destek alarak birazcık kalktım İkimizde çıplaktık ve pencereye baktığımda hala havanın kararık olduğunu gördüm. Tekrar göğsüne kafamı yaslayarak kalp sesini dinlemeye başladım. Cok güzel atıyordu. Tam kalbinin üzerine minik bi öpücük kondurdum.

'Jimin-ssi.' Kafamı kaldırdığımda jungkook beni izliyordu. 'Aşkım?' Gülümseyerek dudaklarıma öpücük kondurdu. 'Bu kelime ağzına cok yakışıyor.' 'O halde ben hep derim.' Yükselerek kafamı boynuna gömdüm. O da belime sıkıca sarılmıştı. Bir sure böyle sessizce yattık.

' Jungkook.' 'Efendim.' 'Tekrarlasak mı?' 'Bebeğim yorulmadın mı?' Yan tarafında duran telefonu alıp saate baktı.'Yaklaşık birbuçuk saat önce yapmıştık ya.' 'Hayır yorulmadım. Ayrıca seni hissedebiliyorum.' Jungkook üstünde yatmamdan olsa gerek penisinin şiştiğini hissedebiliyordum. 'Lutfen seni istiyorum kookie'

Ellerimden destek alarak üstünden biraz uzaklaştım. Ve penisinin tam üstüne oturdum.'ahmm Jimin. Sen kaşındın bebeğim.' Beni altına alarak Iki bacağımın arasına yerleşti. 'Kaşı beni jungkookie.' Gülümseyerek dudaklarıma yöneldi. Üst dudağımı emmeye başladığında bende alt dudağını emdim. Dili dişime değdiğinde hafif titremiştim.

Kalçamı kaldırarak penislerimizi birbirine sürttüm. 'Jimin-ssiii' dudaklarımızı ayırıp boynumu sömürmeye başladı. Emip ısırıyordu. Kollarımı sırtında birleştirdim ve onu daha cok kendime çektim. Tam o sırada dış kapının açılıp kapanma sesiyle ikimiz aniden durduk. 'Bu kim.'diye sordum. 'Jin ile tae geri dönmüş olmalı.' 'Hay ben böyle işin.' Söylenerek jungkook'a baktım. 'Devam edelim.' 'Jimin bizi görürler. Sonra.' 'Ama kookie beni boyle bırakmaa~' 'Bebeğim bende zor durumdayım ama şimdi olmaz.' Yavaşça bacak aramdan çıktı. 'Aende kalkta giyin yanlış anlamasınlar.'benim yıkanmak gerek. Banyoya geçicem. ' 'Tamam onları oyalarsam bende gelirim.' Göz kırpıp giyinmeye başladı.

Odadan çıktıktan sonra bende yataktan kalktım. Sadece baxırımı giyip ve temiz kıyafetler alıp sessizce odamın yan tarafındaki banyoya geçtim. Yaklaşık yirmi dakika sonra jungkook içeriye sessizce girdi.'ne yaptın.' 'Tae odasında bilgisayar oynuyo ordan iki saat çıkmaz , jin ise mutfağı falan topluyo. Zaten ben ona banyo yapacağımı söyledim seninde evde olduğunu bilmiyor.' 'Benim zeki,akıllı, minnak tavşan sevgilim.aferin sana.' 'Minnak tavşan pek uymadı ama neyse.' 'Hadi gel kaldigimiz yerden devam edelim. Ben coktan soyundum seni bekliyorum.'

Jungkook karşımda üstünü seksi bi şekilde soyduktan sonra üçde birini doldurduğum kuvete girdi. Belimden tutup beni kucağına tamda o bolgeye oturttu. Bende ona nispeten iki kalçamın arasina penisini sıkıştırdım. 'Ahmmhm JIMINN harikasın.' Ileri geri sürtünerek daha cok inlemesini sağladım. 'Sen daha harikasın bebeğim.' Jungkook boynumu boylu boyunca yaladıktan sonra minik ısırıklar bırakmaya başladı. Çenemi yalayıp emdikten sonra geri çekildi. 'Seni seviyorum Jimin hemde çok.' 'Bende seni jungkook bende seni seviyorum.' Yavaşça dudaklarına yaklaştım. Gözlerimiz hic birbirinden ayrılmıyordu. Bir elimi yanağına koydum. Dudaklarımız birleştiğinde yavaş ve naziktik.

Banyoda yankılan öpüşme sesimiz ve ben ileri geri sürtünürkenki suyun çıkardığı ses tahrik olmamı sağlıyordu. Anlaşılan sadece benim değildi. Altımda gittikçe şişen şey jungkook'un zor durumda olduğunu belli ediyordu. Dudaklarımızı ayırıp ona baktım. Nefes nefese kalmış göğüsleri inip kalkıyordu. Kalçamı kaldırıp penisini kendime konumlandırdım. Yavaşça içime girerken kafamı arkaya doğru attım. Tam olarak oturduğumda hala bu büyük şeyin içime nasıl sığdığını düşünüyordum.

Yavaşca aşağı-yukarı hareket etmeye çalıştım. Bu suda biraz zordu. Jungkook elini belime atarak bana yardımcı oldu. 'j-jimin mükemmelsin!' Neredeyse belime kadar gelen su benim zıplamamla neredeyse dışarı akacakti. O kadar hızlı zıplıyordum. 'Ah ah ah !' En son nefes nefese inlerken jungkook içime menilerini akıttı. 'Cok iyiydi.' 'Evet. Banyo fantezisi bir farklıymış.' Gülerek beline sarıldım ve kafamı omzuna yasladım. O da kalçalarımdan tutarak beni kendine çekti. 'Jungkook bir turu daha kaldıramam cok yoruldum.' 'Doğru bende yoruldum hadi yıkanalım ve yatalım artik. Kafamı sallayarak onayladım.

Yarım saat kadar birlikte duş aldıktan sonra saklanarak ilk banyodan ben çıktım ve odama geçtim. Ardımdan da jungkook cıktı. bu gece jungkook herkes yattıktan sonra benim odama gelecekti. Hoseok olmadığı için iki gündür odamda tektim. Buda bizim işimize geliyordu.

Odada biraz vakit geçirdikten sonra jungkook'a mesaj attım.

-bebeğim gel artik seni özledim.

-iki dk'ya ordayım.

Aynı evde olmamıza rağmen mesajlaşıyorduk. Bir an once diğerlerine de söylemeli rahata kavuşmalıyız. Böylesi daha mantıklıydı saklamaktansa. Odamın kapısının açılmasıyla o tarafa döndüm. 'Kookie.' 'Benim ben.' Işık kapalıydı kim olduğunu görememiştim. 'Herkes uyudu.' 'Ne olur olmaz kapıyı kitle.' 'Tamam.' 'Biz niye fısıldayarak konuşuyoruz.' 'Bilmem.' Normal konuşarak cevap verdim.'neyse hadi uyuyalım.'

Benim yatağım tek kişilik yataktan biraz daha büyüktü. O yüzden sığıyorduk. Yorganı kenara iterek jungkook'un elini tuttum. 'Kendimi yeni evli cift gibi hissediyorum. Yatağa el ele girince.' 'Haha berki öylede olur.' Hic bise demeden sessizce benimle birlikte yatağa girdi. Kollarını belime sarıp kafasını boynuma gömdü. Bende boynuna. ' Inşallah olur.' Gülümseyerek daha çok sokuldum. Sonrasında üstümüzü örtüp uyuduk.


.
.
.




Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jikook 🐰❤🐥 😘

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jikook 🐰❤🐥 😘

Ψσυ Iη My Ήєαят - JιкσσкHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin