Koşarak eve gitmiştim. Gitmiştim gitmesine de Jimine ne diyeceğimi bilmiyordum. Kapıyı çaldım. Jin açmıştı.
'Geldin mi?' 'Jimin nerde.' 'Bir anda sinirle odaya gitti anlamadım.' Hemen odaya geçtim. 'Jimin.' Yatakta dizlerini onune çekmiş oturuyordu.
'Jimin bakar mısın bebeğim?' Hala tek kelime etmemişti. 'Jimin neden böyle davranıyorsun.' Kafasını bana çevirdi.'çünkü bana yalan söylüyorsun.' 'Söylemiyorum.' Şimdi çarpılacaktım. 'Jungkook ben seni cok iyi tanıyorum. Yalan söylediğinde kekelersin ve gözünü kaçırırsın suan olduğu gibi.'
Ne diyeceğimi bilmiyordum. Haklıydı. Ama bunu Jimine açıklarsam eunjiye giderdi ailem her şeyi öğrenirdi sonuçta Jimini daha göremezdim. 'Bak anlamıyorsun aşkım kiz falan yok.' 'Jungkook gider misin cidden uyicam.' Ne kadar konuşsamda yüzüme bakmıyordu. Anlamıyorum ki bu kadar büyütecek ne vardı. 'Peki sonra konuşuruz.
...
Saat akşam sekiz ve hala jimin odadan çıkmamıştı. Yemek bile yememişti. 'Ne oldu.' Jin bezmiş bir şekilde konuştu. 'Konuşmuyor benimle.' 'Ne yaptın.' Olanları anlatsam mı emin değildim. Eunji öğrenirse işim bitmişti 'sakladığın bir şey mi var?' Buraya kadar dayanamadım ve herşeyi ona anlatmaya başladım. Berki bana yardım ederdi.
'Nee? Sen ciddi mısın?' 'Ne yazık ki evet. ne yapıcam bilmiyorum bana yardım et.' 'bu kızı hatırlıyorum sürdüğün tekiydi.' 'Hala öyle hemde lvl atlamış hali.' 'Ama jimine bunu açıklamalısın bence.' 'Ne dicem kızın teki beni tehdit ettiği için bir sure konuşmayalım mı?' 'Böylede denmez de.' 'Şuan yüzüme bakmıyo zaten yalan söylediğimi anladı.' 'Biraz konuşmayın o surede de kiz senden vazgecer berki.' 'Her yerde karsima çıkıyor.' 'olum işin zor.' 'Off.'
Jinin yanından ayrılıp lavaboya girdim. O sırada telefona mesaj geldi.
Ej-beni orda tek başıma bırakmanın acısını ödeyeceksin jungkook.
Simdi boku yemiştim işte. Acaba ne yapacaktı.
Jk- sinirliydim.
Ej- ne oldu eski sevgilinin kalbi mi kırıldı.
Jk- sanane.
Ej- ne demek sanane ben senin sevgilinim düzgün konuş.
Jk- offf bıktım ya.
Ej- daha yeni başladık hayatım.
Telefonu kapatıp mesaj yazmadım. Uğraşamayacaktım. Şuan benim için önemli olan jimindi.
*Yazardan*
Eunji, jungkook'un mesajına cevap vermediğini gördüğünde sinirlenmişti. Ama simdilik bise yapmayacaktı. Çünkü onun amacı jungkook'u sinirlendirmek damarına basmaktı. Canının yanmasını istiyordu.
Jungkook'u sevmiyordu aksine nefret ediyordu. Lisedeyken ona âşıktı. Cok uzun sure pesinden koşmuştu. En sonunda sevgili olduklarında sanki dünyalar onun olmuştu. Ama uc gün geçmeden bir çöp gibi kenara atmıştı onu hislerini kullanmıştı.
Eunji'nin o sıralar ailevi durumuda pek iyi değildi. Hem hisleri hem ailevi durumu derken kendini bir uçurumun kenarında bulmuştu. Artik bu hayattan hic bir beklentisi olmadığı icin hayatına bir son vermek istemişti. Yaklaştı yaklaştı ve kendini o derin , buz gibi sulara birakti.
Şanslıydı. Oralarda gezen bir balıkçı teknesi sayesinde son anda kurtarılmıştı. Kalbi bir kac kez durmuş tekrar hayata getirilmisti. Böyle bir durumda bile kimse yanında değildi ailesi bile.
Bir kac gün hastanede kaldıktan sonra bir karar verdi. Hayatı baştan yaşayacaktı. Okulunu değiştirdi. Derslerine daha cok önem verdi. Estetik yaptırıp vücudunu şekillendirdi. Artik hic bir erkek onun canını yakamayacakti. Tam tersi o onların canını yakacaktı.
Nerden bilebilirdi bir gun kafeye giderken intihar etmesine vesile olan kişiyi göreceğini. Işte o gün karar verdi. Canını yakan bu çocuğun da aynı onu gibi olmasını istedi. Canının yanmasını sevdiğinden ayrı kalmanın ne demek olduğunu anlamasını istedi.
Bu yuzden jungkook'un peşindeydi yani onu sevdiği icin değil. Ama içindeki vicdan bu oyunu daha fazla sürdürmemesi gerektiğini söylüyordu. Aksi takdirde yine üzülmesinden korkuyordu.
Eunji yatağına yatıp gözlerini kapattı. Üzecekti. Onu uzenleri o da üzecekti. Geçmişte cok şey yaşamıştı. Erkeklere güvenmez olmuş. En önemlisi intihar etmişti. Bunu onun yanına bırakmayacaktı. Yalvarana kadar planını gerçekleştirmeye karar verdi.
.
.
.
Hikayede sope de var demistim ama yakında final olacağı için buyuk bi ihtimal yazmayacağım -_-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ψσυ Iη My Ήєαят - Jιкσσк
RandomJimin bana üzgün üzgün bakarken konuştum. 'tamam tamam bakma öyle. ' hafiften gülümseyip bana dogru yaklaştı. Kollarını boynuma sarıp konuştu. 'inşallah sana saçma sapan şeyler söylememişimdir. Hiç bişe hatırlamıyorum.' Biraz bekledikten sonra kon...