Kapıyı açtığımda karşımda Jimin vardı. Gulumseyerek 'hoşgeldin'dedim.'hoşbuldum. Naber benim tatlı sevgilim.' Sevgilim dedii banaaaa. Gülümsemem iki katına çıkınca heyecanla 'iyiyim sen.'dedim. 'Bende iyiyim.' Iceri geçerek durdugum filmi açtım. Jiminde üstünü değiştirip yanıma geldi. 'Ne izliyorsun romantik bi film.' 'Hmm öyle mi senin canın romantiklik mi çekti.' Koltukta bana yaklaşarak dibine kadar girdi.' Istersen bizde romantik anlar yaşayabiliriz.' Ahh hazır değilim olmaz. 'Yo-yoo hic gerek yok.'
Jimin geri çekilerek patlamış mısırdan bir avuç dolusu aldı. Içeceğimin bittiğini görünce bardağı alıp mutfağa gittim.'sende ister misin.' 'Ne?' 'Kola.' 'Olur.' Jiminede koyup ıçeri gittim. Filmin bitmesine yarım saat vardı. Ve ben cok sıkılmıştım. 'Offf.' Jimin bana doğru dönerek 'ne oldu.'dedi. 'Sıkıldım.' 'Kapat filmi o zaman.' 'Sen izlemiyor musun?' 'Hayır.' 'Televizyona bakıyorsun ama.' 'Bakıyorum ama izlemiyorum.' 'O Nasıl oluyo ya.' 'Aklım filmde değil. ' 'nerde.' 'Sende.' 'Bende mi?' 'Seni düşünüyorum. Benden neden hala kaçtığını.' 'Kaçmıyorum ki.' 'Sana dokunmama izin vermiyorsun.' 'Jimin ben buna hazir değilim ve..... ut-utaniyorum.' 'benden mi utanıyorsun.biricik sevgilinden.' 'Jimin bu bizim ilk günümüz. Bende neden bu kadar hızlı olduğunu anlamıyorum.' 'Ben sadece seni seviyorum jungkook.' 'Bende seni seviyorum.' 'Tamam neyse buna bi son verelim.' Jimin kalkıp odasına gitmişti.
Of her şeyi berbat etmiştim. Sadece korkuyordum beni de anlamalıydı. Televizyonu kapatıp jimin'in odasının önüne geldim. Kapıyı tıktıklayarak konuştum.'ozur dilerim Jimin. Sadece korktum. Ama sen yardim edersen bunu aşabilirim bence.' En azından aramız kötü olmazdı. Acıya katlanacaktım artik. kapıyı yavaşça açıp bana baktı. 'Istiyor musun?' Kafamı salladım. Kolumdan tutarak beni ıçeri çekti.kapiyi kapatıp bedenimi yasladı. 'O zaman hazır mısın?' Bana işin bitti der gibi gülünce bastırmaya çalıştığım korkum gun yüzüne çıkmıştı. 'Jimin ya korkutuyorsun beni.' Yavaşça omzuna vurdum.'Tamam tamam. Sen bana uy bebeğim. ' dudaklarıma yapışıp tutkuyla öpmeye başladı. Aynı zamandada esofmanımın iplerini sökuyordu. Bende kollarımı boynuna sarıp kendimi ona sürtmeye başladım. 'Ahmm kookie.Sen dayanılmazsın.' Esofmanimi gevşetip içine elini soktu ve kalçamı baxırım üstünden okşamaya başladı. Ahh elleri beni öldürüyordu. Jimin'in tişörtünün eteklerinden tutarak üstünden çıkardım. Oda benimkini çıkarınca. Bir sure birbirlerimizin kaslarını izledik. Gözlerine bakınca karardığını görmüştüm. Simdi boku yemiştim.
Jimin direk boynuma gömülüp küçük ısırıklar bırakmaya başladı. Bende onun boynunu yavaşça öpüyor ve emiyordum. Jimin kulak mememi ısırınca inlemeden duramadım. 'Ji-jimin aahm.' 'Bunlar daha başlangıç bebeğim.' Demek daha başlangıçtı. Sen şimdi görürsün jimin-ah. Yerlerimizi değiştirerek. Dudaklarına yapıştım. Tutkulu öpüyordum. Dilimi dişine değdirince dudaklarını aralamıştı. Odada sadece bizim öpüşürken çıkardığımız ses ve nefes alış verişlerimizden başka ses olmaması beni biraz utandırsada bastırdım.
Boynuna inerek izlerimi birakmaya başladım. Kollarını boynuma dolayınca bacaklarından destek alarak onu kucağıma aldım ve yatağa taşıdım. 'Uww jungkookie hızlı.' 'Sen beni azdırıyorsun Jimin.' 'ne mutlu bana.' 'Birazdan ben de mutlu olucam.' 'Yalnız üstte benim.' 'Hayır benim.' 'Ya jungkook böyle anlaşmamıştık ama.' 'Jimin ama bakma öyle .dönüşümlü olur.' 'Tamam.' Kaldığım yerden devam ederek göğsüne kelebek öpücükler kondurmaya başladım. Meme ucunu dişlerimin arası alıp ısırınca inlemişti. Hasas nokta işte. Bi ucunu ısırıp digeriyle oynuyordum. Bu jimini daha azdırmış olucakki beni itip üstüme çıktı. Aletimin üstüne oturup sürtünmeye başladı. 'Ahmhmm jiminnn.' 'Böyle azdırılır.' Sonra üstümdeki esofmanı çıkarıp bi kenara attı. Kendininkini de çıkardıktan sonra ayni yere oturdu. 'Ji-jiminn! ' eğilip ilk olarak göğsüme ordanda kaslarıma ve baxırımın başlangıcına kadar yaladı. Egilio baktığımda penisimin şiştiğini gördüm. 'Jimin hızlanamaz misin?' 'Sabırsız olma kookie.'
Baxırımı iki ucundan tutup çekiştirince artik gözümü kapatmıştım. 'Jungkook gözünü ac.' 'Sen devam et.' 'Jungkook acar mısın.' Gözümü açtığımda jimini tamamen çıplak olduğunu gördüm. Ohh hayır. Bi saniye. Bu küçük vücuda göre biraz büyük degilmiydi. 'Ne oldu.' 'Bu biraz büyük değil mi sana göre.' 'Sen beni ne sandın çocuk mu.?' Gülümseyerek baxırımı çıkardı. Şimdi tamamiyle cıplaktim. 'Bana diyene bak. Jungkook sen kesinlikle üstte olamazsın. Bunu aklından çıkar. Bu zaten bana girmez ki.' 'Hahaha jimin onu deneyerek gorucez ya zaten.'
Jimin bacaklarımın arasına yerleşip bana doğru eğildi ve öpmeye başladı. Penisini deliğimin etrafına değdirince inledim.'ahhh ahmm.' 'Hazır mısın?' 'Hı hı.' Hic bise yapmadan direk içime girince çığlık attım.'ahhh jiminnn' 'ben seni geniş sandım o yüzden üzgünüm.' 'Devam et.' Ellerini destek için omuzlarına koyup içimde ileri geri gelmeye başladı. 'Ahh ahh.' 'Cok iyi kookie'
Vücudumuzun birbirine çarpma sesi tüm odada duyuluyordu. Jimin beni ters çevirip domaltınca şaşırmıştım. 'Biraz da Böyle.' Tekrar girince bu sefer daha hızlı hareket etmeye başlamıştı. Şişmiş penisim de beni zor durumda bırakıyordu. O sırada Jimin elini penisime atınca irkildim. Ayni ritimle penisimi çekmeye başlayınca inledim' 'mahhm Jimin hızlan süpersinn.' Hızlı bir kac vuruştan sonra içime yayilan sıcak sıvıdan boşaldığını anlamıştım. Direk üstüme yıkılmıştı.Belinden tutup bu sefer ben onu altima aldım. Cunku bende baya kötü bi durumdaydım. 'Sira bende' 'Jungkook girmez o sey benim içime.' 'Sığdırırız Jimin.' Bacaklarının arasına girip yüzüne baktım. 'Bari hazırla.' Parmağımın tekini Jimin'in küçücük deliğine gönderdim. Sonra ikincisini. 'Ahhh.' Sonrada üçüncüsünü.'ahh kook acıyo.' yeterince büyülttüğümü düşünerek yavaşça içine girdim.'ahhh kook cık lütfen acıtıyor.' 'Dur jimin' bu harika bi histi. Aslinda korkmama hic gerek yokmuş. Yavaşça hareket etmeye başladım. Jimin hala acıdan inliyordu. 'Jungkook çıkar acıyor.' 'Şimdi alışırsın Jimin.' Biraz daha hızlandım. Ama bu pozisyon hosuma gitmemişti.
Hızlıca jimini ters çevirdim ve tekrar içine girdim. domalır pozisyondaydı. Hem hareket ediyordum hemde kalçasını sıkıyordum. Hareketlerimi hızlandırıp daha çok üstüne eğildim. Jiminden ses gelmiyordu. Yana dönüp yüzüne baktım. Çarşafı ısırıyordu. 'Jimin hala acıyo olamaz bir süre sonra geciyo.' Ağzındakini atıp konuştu. 'biraz geçti ama sende hızlansan mı?' Hareketlerimi daha çok hızlandırdım. Yatağın başlığı duvara çarpıp duruyordu.
Yorulunca yatağa yatıp jimini üstüme çıkardım. 'Ne?' 'Zıpla.' Penisimi tutup içine konumlandırdı. Yavasca otururken inliyordu. 'Ahmm mmhm' zıplamaya başlayınca bende onu izlemeye başladım. Cok güzeldi. Vücudu terden parlıyordu. Dudakları şişmişti. Boynunda benim izlerim şimdiden morarmaya yüz tutmuştu.
Hızını arttırıp daha çok zıplamaya baslayinca bende kalçamı kaldırıp ona yardim ettim. Bir süre sonra içine boşalmıştım. Jimin nefes nefese üstüme yıkılmıştı. Kollarımı bedenine sarıp üstüme yorgani çektim. 'Cok yorulduk biraz uyuyalım.' Jimine baktığımda gözlerinin kapalı olduğunu gördüm. Bende kapatıp uykuya daldım.
.
.
.Uzun zamandır ilk kez smut yazdım kötü olmuşsa affola 🙂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ψσυ Iη My Ήєαят - Jιкσσк
De TodoJimin bana üzgün üzgün bakarken konuştum. 'tamam tamam bakma öyle. ' hafiften gülümseyip bana dogru yaklaştı. Kollarını boynuma sarıp konuştu. 'inşallah sana saçma sapan şeyler söylememişimdir. Hiç bişe hatırlamıyorum.' Biraz bekledikten sonra kon...