♕11. Böℓüм♕

380 27 9
                                    






     Ikimiz odadan çıkıp salona geçtik. 'Selamm millett.' Tae gelmişti. 'Selam.' 'Ne oldu niye bu kadar sessizsiniz' namjoon bize doğru baktı. Söylese mi soylemese mi icinde bi ikilemde kaldığı belliydi. Atılarak söylemesini engelledim. 'Yorulduk napalım.' Jimin de bana dönerek kafasını salladı.


    'Ay bende yoruldum. Jinaşkım nerde.' 'O derste.' 'Tamam çok açım evde birşeyler var mı?' 'jin gitmeden birşeyler yapmıştı.' Tae doğrudan mutfağa gidip kendine yemek koydu.'ilk bi üstünü falan çıkarsana olum.' 'Ahh uğraşamıyom.' Jimin bana yaklaşıp kulağıma fısıldadı. 'Odandayım. Gelirsin.' Tamam anlamında kafamı salladım. Ama once tae ile bir şey konusmam gerekiyordu.


    Bende kendime yemek alıp yanına oturdum. 'Taehyung knk sana bise dicem ama doğruyu söyle.' 'Ne zaman yalan söylediğimi gördün. Gönder gelsin.' 'Her zaman ama neyse. Jin ile aranızda ne var. Bama hic bise anlatmıyorsun. Seni kabul etti mi?' 'Bana karşı henüz benim ona hissettiğim şeyi hissetmediğini söyledi. Amaaa bana şans verdi.' 'Ne şansı?' 'Onu kendime aşık edicem.' 'Hah sana beni kendine aşık mı et dedi.' 'Evet.' 'Boyle bise dediğini gore sana bir şey hissettiği kesin.' 'Bencede. Ee senden nbr?' 'IYi  yani öyle.' 'Hayatinda biri var mı diye sordum'  ne diyecektim ben şimdi. Soylese miydim? 'Ben aslinda.... tae benim sana söylenme gereken bi sey var.' 'Sende bu aralar bi haller var zaten bunun için  sordum.' 'Var ben yani biz sevgiliyiz.' 'NEe?
Jungkooka bak sen! kim peki?' 'Jimin.' Ağzındaki yemek boğazına kaçınca hızlıca sırtına vurmaya başladım.'tae iyi misin? Heyy looo oksur öksür?' 'Sen ciddi misin.' 'Evet.' 'Oha çok şaşırdım.' 'Namjoonda şaşırdı.' 'Herkes biliyormu.'  'Hayır sen namjoon ve jin.' 'Bu ne amk ikimizde en yakın arkadaş dedigimiz kişilerle sevgili olduk.' 'Aslinda ben jimini lise 2 den beri seviyorum.' 'Ahh bana bise oluyo şok ustune şok. Neden demedin peki üc yil geçti oğlum.' 'Aramız bozulmasın diye sustum.' 'Valla cok şaşırdım. Jimin nerde.' 'Odada Beni bekliyo.' 'Git bekletme sevgilini hadi ben müzik falan acarım sesiniz duyulmaz.' 'Yaa tae soyle deme utaniyorum.' 'Allah O günleri jinaşkımla banada verirde sizde müzik açar seslerimizin gelmesini engellersiniz amin.' 'Salak.' 


    Masadan kalkarak odama geçtim. Jimin yatağa yatmış  beni bekliyordu. 'Geldim.' 'Hoşgeldin.' 'Tae biliyo artik bizi.' 'Ne hangi ara söyledin.' 'Simdi.'ne dedi.' 'Hic bise. Oda erkeklerden hoslaniyo zaten. Hemde jinden.' 'Oha şuna bak hele ' 'şuan sevgili gibi gibilerler.' 'En tatlı sevgili biziz kim ne derse desin.' 'Aynen.' Birsüre sessizce oyle yattık. Sonra jimin aklina bir şey gelmiş olacak ki bana döndü.'biz en son nerde kalmıştık.' 'Ne zaman.' 'Namjoon iceri girmediğinde.' 'hmm sen benim dudaklarımı öpmek üzereydin galiba.' 'Oyle mi yapıcaktım.' 'Hm hm.' Yan dönerek dibime girdi. 'o halde devamını getirim.'


     Dudaklarını yavaşça dudaklarıma değdirdi. Sakince öpmeye başladı. Bi bacağını diger tarafa atarak üstüme çıktı ve karnıma oturdu. Bende ellerimi bel boşluğuna yerleştirdim. Kafasını yan döndürerek daha da derinleştirmişti öpüşmemizi. penisini karnıma bastırması son raddem olmuştu. 'Hmhmm jimin ağrın var şuan yapamayız!' 'Bosver ağrıyı jungkook dayanamıyorum.' 'Ama daha cok agricak bari bir kac gun iyileşmesini bekleseydik.' 'Minnak tavşanım o zaman ben sana girerim.' 'Ne? Yok yok Jimin-' 'Şşş bekle seninde boşalmanı sağlicam.' Dudaklarını çeneme ordanda boynuma doğru minik minik öpücüklerini  bırakarak ilerledi. Uzun kollu tişörtümü bir çırpıda üstümden çıkartıp fırlattı. Kendininkinide çıkarıp kaldığı yerden devam etti. Meme uçlarına yönelip birini dişlerinin arasına diğerinide parmaklarının arasina alıp oynadı. 'Owww jimin orası beni hic iyi etkilemiyo.' 'Azman için yapıyorum.' Gülümseyip daha da aşağılara indi.


    Kaslarımdan başlayarak kasıklarıma kadar yaladı. şortumu aşağı doğru sıyırırken baxırımın üstünden penisime öpücük kondurmuştu. Ahh hayır düşündüğüm şeyi yapmayacaktı dimi! Baxırımıda çıkardığında tamamen çıplaktım. elindekileri bir kenara atıp konuştu. 'Hazır mısın?' 'Düşündüğüm şeyi yapmayacaksın dimi?' 'Düşündüğün şey sana sakso cekmemse eger yapicam.' Oh Hayır! Ben daha bise demeden parmaklari penisimi doladı. 'Jimin bunu yapmaya-' 'kookie sana yardımcı olmaya çalışıyorum.' Ilk başta ucuna dilini değdirince inlemiştim.'ahhwm!' Sonra her yerine küçük küçük öpücükler bırakmaya başladı. Bu dayanılabilecek bir sey değildi. Fazlasıyla inlemek istiyordum ama evde yalnız değildik.


    Sıcak ve ıslak dili baştan uca doğru yalayinca feleğim şaşmıştı. Ellerim direk saçlarına gitti. Diliyle ucunu dairesel şekilde yalayınca ister istemez saçını cektim. Penisim şişmişti ve ucundan akıtıyordu. Jimin bunu görünce  direk yarısına kadar penisimi ağzına aldı. 'JIMiNNN!!' Emerek daha cok beni azdırmaya başlayınca saçlarına daha çok asılıyordum. kafamı kaldırıp ona baktım.  Hâlinden memnun bi şekilde emiyordu. Biraz daha ağzına alinca artik fazla hazdan kafamı geriye attım. Saçlarını bırakmış yatak başlığına tutunmaya başlamıştım. Dişleri penisime değiyordu. 'JIMIN SEN NASIL BİR ŞEYSİN BÖYLEEE!!!'  Son raddeme gelince dayanamayarak ağzına menilerimi akıtmıştım. Jimin ağzını çekerek hepsini yutmuştu. 'Harikaydı.' Nasil ya hic mi tiksinmemişti? 'Sira bende. Bittiğini mi sandın.' Şimdi ne vardı sırada. Bacaklarımın arasına girip  'hazır mısın?' dedi. Neye hazırdım? 'ne? ney-' sözümü bitirmeden içime girmişti. 'AHHH!' 'Şşş duyacaklar.' Artık gözlerim dönmeye başlamıştı. Hazdan bayılacaktım. Kalp atışım sanki kilometrelerce koşmuşum gibi atıyordu.

  
    Yavaşça hareket etmeye başladı. Ellerini destek için omzuma koyup hızını arttırdı. 'Ah ah ahmm' inlemelerim bitmiyordu. 'Inle bebeğim benim için inle.' 'Jimin sikeyim senii.' 'ben bi iyilesim o da olur.' Bu durumda şaka da yapıyordu. Giderek hızını arttırıp üstüme yüklenmişti. Yatak başlıgı duvara hafifce çarpıyordu. Jimin hızını alamayıp daha cok hizlanmaya başlayınca artik odada bedenlerimizin birbirine çarpma sesi duyuluyordu. Inşallah tae bi ses bise falan açmıştır. yoksa namjoon'a verecek bi hesabımız olacaktı.


     Jimin beni ters çevirerek kedi pozisyonu gibi durdurmuştu. Başım iki dirseğimin arasında yataga yaslamıştım. Kalçamıda havaya kaldırarak deliğimi daha belirgin hale getirmiştim. Jimin oraya küçük bi öpücük koyup tekrar içime girdiğinde belim yay gibi gerilmişti. 'Ah ah ah 'artik soluk soluğa inliyordu. Bende artik acı hissetmiyordum. Zevk almaya başlayınca kendimi ona doğru itmeye başladım. Jimin artik yorgunlukla son kez daha vurup boşalmıştı. Hemen yan tarafıma düşerek yattı. 'Hahh! Cok iyiydi.' 'Sen cok iyiydin.' Kollarını belime sarıp beni yanına çekti. 'Ikimizde cok iyidik.' 'Artik bu sana bir kac gun yeter.' 'Beni azdırmaya cçalışmassan yeter.' 'ben bir sey yapmıyorum ki.' 'Hi hi o yüzden ben gelmeden kısacık şeyler giyip parlatıcı falan sürüyorsun.' 'Yaaa~ işe yarıyo mu bari.' 'Fazlasıyla.'


    Konuyu başka bir yere çekerek konuştum. 'banyo yapmamız gerek.' 'Evet. Hatta yatak örtüsünü de değiştirmemiz gerek  her taraf meni oldu.' 'Kalkabilirsek yapıcaz ama.' 'Kalkasım yok.' 'Benimde Böyle ömür  boyu durabilirim.' 'Bak sen minnak tavşana.' 'Yaaa jiminn.' 'Tamam tamam.' 'Her defasında ayni şeyi diyorsun.' 'Ama napim sen çok tatlsin tıpkı bir tavşan gibi ama minnak olanı.' Kahkaha atarak ona daha çok sokuldum. Fazlasiyla mutluydum. Ve bunu tek sahibide şuan koynunda yattığım adamdı. Hayatimi esir almış baştan yaratmıştı. Kendi renkleriyle soluk hayatıma can vermişti. Minnettardım beni bu denli sevdiği için. Sonsuza kadar da öyle olacaktı.


.
.
.




Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bugün iki bölüm attımmmm.

Berki üçüncüde gelir.😘

Ψσυ Iη My Ήєαят - JιкσσкHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin