Yaram yüzünden akşam uyuyamamıştım. Tam daldım diyordum bi anda ağrı giriyordu. Zaten Jiminlede yatamıyordum. Eziyet çekiyordum adeta. Başlıktan destek alarak yataktan kalktım. Yavaş adımlarla lavaboya gittim. Sabahın daha beş buçuğu olduğu icin kimse ayakta değildi.
İhtiyacımı gördükten sonra tekrar odama döndüm. Jin hala uyuyordu. Hava henüz aydınlanmamıştı zaten. Pencereye yaklaşıp dışarı baktım. Yağmur damlaları cama vuruyor yavaşça aşağı kayıyordu.
'Jungkook neden uyumuyorsun.' Jimin uyku mahmuru yanıma doğru yaklaştı. Gözlerini ovarak dağılmış saçlarını kaşıyordu. Şuan gözüme cok tatlı görünmüştü. 'Uyuyamıyorum. Sen neden uyandın.' 'Lavaboya gidecektim senide çıkarken gördüm.' Gözlerini yarama çevirip. 'Ağrın var mı?' diye sordu.
'Biraz var.' 'Bu yüzden mi uyuyamadın.' 'Evet gece boyunca dönüp durdum.' 'Öğleyin hastaneye mi gitsek berki bir sorun vardır.' 'Gerek yok sevgilim. Ağrı illaki olacaktır. Geçer sonra.' Elinden tutup onu kendime çektim. Beline sarılıp kafamı asağı eğdim. 'Şuan cok tatlı görünüyorsun bebeğim seni biraz yesem olur mu?' Gülümseyerek ve gözlerini büyüterek bana baktı.
'Tamam birazcık yiyebilirsin?' Dudaklarımı dudaklarına bastırıp yavaşça öpmeye başladım. Alt dudağını emdim. Ordanda çenesini ve boynuna kadar indim. Minik ısırıklar bırakip ilerlerken üstündeki bol kazağı çekiştirip omzuna ve belirgin köprücük kemiğine öpücükler kondurdum.
'Ohaa. Ne oluyo.' Jin uyanir uyanmaz bizi gorunce şaşırmış olmalı bağırmıştı. 'Gidin baska odada sevişin.' 'Keskee' Jimin omzuma yavaşça vurunca sustum. 'Bide keske diyor.' 'Sen uyusana jin bizi neden bölüyorsun.' 'Şapır şapır sesler çıktığı icin uyuyamıyorum.' Jimin utananarak bana bakmıştı. Gözleriyle yan tarafı gösterek odadan cıktı.'bu seni odada bekliyorum' demekti.
Jine kotu kotu bakarak odadan çıktım. Jimin'in odasına girdiğimde beni ayakta beklediğini gördüm. 'Nerede kalmıştık.' hemen yanına gidip dudaklarına yapıştım. Yanaklarını avuçlarıma alıp kafasını yukarı doğru kaldırdım ve dudaklarımı daha çok bastırdım.
'Hmm.' Jimin hoşnut bir şekilde mırıldandı. Dilimi ağzından içeri gönderip ortamı daha ateşli yapmıştım. Dillerimiz birbirine değdiğinde ikimizde titremiştik.
Biraz daha öpüştükten sonra dudaklarımı ayırdım.'doyamıyorum Jimin.' 'Bende kookie. Sana doyamıyorum.' Dikiş falan boşverip jimini yatağa ittim. 'Jung-jungkook-ah? Ne yapıyorsun?' 'Yetti gayri.' 'Hahaha sakin sevgilim!' Emekleyerek üstüne çıktım. Dikiş yerlerim birazcık acımıştı.
'Jungkook dikişlerin dur.' 'Sorun yok Jimin. Lütfen bu anı bozma.' Üstümüzdeki tişörtleri çıkardım. Jimin dikiş yerime bakınca bende kafamı oraya çevirdim.'Jungkook emin misin? Bir sey olabilir. Boşvererlim sen iyileşince-' yataktan kalkmaya yeltenince omuzlarından iterek geri yatırdım. 'No no no! Cok fazla bekledim bebeğim. Merak etme dikkat edicem.'
Üstüne eğilip boynundan başlayarak göğsüne kadar öptüm. Daha da aşağılara inerek kasıklarına kadar geldim. Eşofmanını çekiştirerek baxırıyla birlikte üstünden çıkardım. Küçük Jimin zor durumda gibiydi. Eğilerek ucunu öptüm. 'Mhmhm kookie.' Parmaklarımla etrafını sarıp biraz çekiştirdim.
Jimin çarşafı sıkıp kafasını arkaya atmıştı. Ucundan başlayarak yukarıya doğru yaladım. Ilk defa boyle bise yaptığım için biraz utanmıştım açıkcası. 'Kook buu... yapmasan mı?' 'Neden?' 'Garip hissettiriyor.' Onu boşverip kaldigin yerden devam ettim.
Ağzıma aldığımda dişlerim penisine değdi. Biraz daha ilerleyip tamamını aldım ve emmeye başladım. 'Ahh ahmm jun-jungkook!' 'No oldo?' 'dayanamıyorum bosalicam.' Hizkica daha cok emdim dilimi etrafina sardim. O sırada jimin agzima boşalmıştı. Hepsini yuttuktan sonra geri çekildim.
'Enfes.' 'Jungkook bitti mi?' 'Hayırr!' Jiminin kalçasının altına yastık koyarak yukarı kaldırdım. Böyle daha kolay olacaktı. Bacak arasına geçip konumlandırdım. Hic beklemeden içine girince Jimin bağırdı. 'Ahhh! Acıdı.' 'Uzun sure yapmadığımız içindir hayatim o şimdi alışırsın.' Yavasca ileri geri hareket ettim. Yastık kaysada önemsemedim ve hızımı arttırdım.'Ko-kookie hızlan o-orasi!' Dediği yere daha cok baskı uygulayarak hazırlandım. En sonunda ikimiz zevkten boşalmıştık.
Dikişime baktığımda bir sorun olmadığını gördüm. Jimini kolundan tutarak kucağıma oturttum. 'Seni cok özlemişim bebeğim.' 'Belliydi jungkook.' Burnumu boynuna gömüp kokusunu içime çektim.
'Bundan sonra hic ayrılmayacağız hep mutlu olucaz.' 'Evet sevgilim. Sonsuza dek' Yataktan kalkıp birlikte ılık bir duş aldık.
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ψσυ Iη My Ήєαят - Jιкσσк
DiversosJimin bana üzgün üzgün bakarken konuştum. 'tamam tamam bakma öyle. ' hafiften gülümseyip bana dogru yaklaştı. Kollarını boynuma sarıp konuştu. 'inşallah sana saçma sapan şeyler söylememişimdir. Hiç bişe hatırlamıyorum.' Biraz bekledikten sonra kon...