Sinirli bi şekilde zile art arda bastım. Kapıyı jimin açmıştı. 'Aşkım.' Ayakkabılarımı çıkarıp ıçeri girdim. 'Sen derse gitmedin mi?' 'Hayır. Yokmuş geri dondum.' 'Niye sinirlisin.' Hemen bi yalan uydurmam gerekiyordu. 'hanı geri döndüm ya bunca yol gittim geldim boş yere o yüzden.' 'Hmm tamam.'
Odama gidip kapıyı kapattım. Rahat birşeyler giyip yatağıma oturdum. Yarına kadar düşün demişti bana. Off çıldırıcam. Telefonu alıp kiza mesaj yazdım.
Jk-bak Eunji ben seninle sevgili olmak falan istemiyorum.
Ej-Sen umrumda değilsin ben istiyorum.
Jk-ne kadar bencilsin.
Ej-hahaha jungkook neden biraz rahatlamıyorsun.
Jk-nasıl rahatlayabilirim söyler mısın? Zorla tehdit edildim.
El-tehdit değil rica ama bu ricanın sonucları var sen istediğini seçebilirsin sana kalmış.
Jk-offf
Ej-merak etme sana sevgilini aratmicam. Onunla ne yaptıysan hepsini benimlede yapabilirsin.
Jk-ölsem yapmam pislik.
Ej-laflarına dikkat et jungkook benimde bir sınırım var ve sınırımın aşılmasını istemezsin dimi.
Jk-ne yaparsan yap seninle özel şeyler yaşamicam.
Ej-görücez jungkook. Dediğim gibi yarına kadar iyi düşün.
Jk-neden ya neden.
Ej-cidden laf kalabalığını sevmiyorum düşün ve kararını ver. Sonucuna katlanacaksın.
Telefonu kapatıp komidine bıraktım. Ne yapıcaktım ben.? Kapana kısılmıştım.
Kapı sessizce açıldı. 'sevgilim.' 'Efendim.' 'Ne yapıyorsun.' Gülümseyerek ellerinden tuttum ve kucağıma oturttum. 'Hic bise oturuyordum.' 'Hmm.' 'Sen nasılsın sabah gittiğimde hala uyuyordun.' 'Yanımdan ayrıldığında icin kötüydüm ama şimdi buradasın ve cok çok iyiyim.'
Bir an yüzüm asılmıştı. Ben nasıl jimini terk edecektim. Zoraki gülümsedim ve dudağına öpücük kondurdum. Yatağa yatırıp üzerine çıktım. Tutkulu öpüşmemiz sürerken hoşnut sesler çıkarıyordu. Bacak arasına girdim ve penisimi ona bastırdım. Sanki butun hırsımı ondan alıyormuş gibiydim. Nazik davranmıyordum. Tam tersi serttim.
Boynuna inip izlerimi bırakmaya başladım. Isırınca yüksek sesle inlemişti. Hemen geri çekilip yüzüne baktım. 'Özür dilerim aşkım.' 'Önemli değil kook çokta acımadı.' Gülümseyip yanağına öpücük kondurdum. Ardından çenesine. Ordanda ısırdığım yere.
Üzerindeki tişörtü bir çırpıda çıkarıp göğsüne öpücük kondurdum. Meme ucunu ağzıma alıp dilimle etrafında tur ettim. 'Ahmm kook bu cok güzel hissettiriyo.' Diğer meme ucuna da aynısını yapıp eşofmanını baxırıyla birlikte çıkardım. Jimin boyle yapınca şaşırsada bozuntuya vermedi. Kendiminkinide çıkarıp tekrar bacak arasına girdim. Hic beklemeden içine girince Jimin kafasını geriye atıp inledi. 'AAHHHH!!!' Hızlıca ileri geri gidiyordum. 'Ahhh jun-jungkook ac-acıyor.'
Jimin'i ters cevirip kafasını aşağı kalçasını yukarı bakacak şekilde pozisyon verip tekrar içine girdim. Daha deminki gibi hızlıydım. Hızlıca kalçasını tutup kendime çekiyordum. Bedenlerimizin birbirine vurma sesi bütün odayı inletiyordu.
Kalçasına vurduğumda Jimin bağırmıştı. Ama ben tekrar ve tekrar vurmaya devam ettim arada sıkıp avuçluyordum. Kafamı aşağı indirdiğimde iki kalçası kıpkırmızı olmuştu.
Tekrar belinden tutup onu kendime ittiğimde içine boşaldım. Hâlâ sert vuruşlarıma devam ederken Jimin yastığı ısırmış ona doğru inliyordu. Birazcık daha one doğru eğildim ve yüzüne baktı- Bir saniye jimin ağlıyordu. 'Jimin bebeğim!' Icinden çıkıp onu kendime döndürdüm. 'neden ağlıyorsun bebeğim.' Yanaklarını silip gözlerinin altına öpücük kondurdum. 'Jimin.' Derin bi nefes çekti. 'a-acıdı sa-sadece.' 'neden demiyorsun dur diye.' 'Dedim ama sen o kadar odaklanmışsın ki sesimi duymadin.' 'Özür dilerim. Özür dilerim. Çok özür dilerim.'
Sarılıp kendime doğru çektim. Aptallık etmiştim. Onu incitmeyecektim. Hepsi o şeytan kız yüzündendi. Ona o kadar sinirlenmiştimki. 'Sıcak bi banyo yapıp kendimize gelelim gel.' 'Evde kimse yok.' 'Tamam o halde.' Bacakların altından tutup onu kucağıma aldım. Gülümseyerek 'rahat olabiliriz 'dedim.
Böyle banyoya gidip sıcak suyu açtım ilk olarak jimini sonrada kendimi yıkadım. Bornozlarımızı giyip benim odama geldik. 'Ayy üşüdüm.' Dur şimdi ben sana bir şeyler veririm.
Bana küçük gelen siyah baxırımı ona uzattım 'bunu giy.' 'Bana olacak mı?' 'küçük biraz.' Geri dönüp kendimede baxır çıkarıp giydim. Uzun, uzun kollu tişörtümü jimine verdim. 'Sıcak tutar.' Altina da eşofman vermişti. Ama bu ona boldu. 'Neden kendi üstlerimi giymiyorum.' 'Bilmem simdi oraya mi gideceksin.' 'Jungkook evin içindeyiz.' 'Boşver ya hem bunlar sana daha cok yakışır.'
Verdiklerimi üzerine geçirdi. Bende rastgele birşeyler giyip ona doğru döndüm. 'Bize sıcak çikolata yapayım mı?' 'Evet?' Jimin'in en sevdiği şeylerden biride buydu. Sıcak çikolata.
Mutfağa geçip hazırladım ve kupalara koyup salona geçtim. 'Al bebeğim.' 'Teşekkürler.' 'Film açalım mı' 'Olur.' Güzel bi film açıp izlemeye başladık.
.
.
.
Yarın da okul tatilmiş awk çok mutluyum swdjjsjs 🤪
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ψσυ Iη My Ήєαят - Jιкσσк
RastgeleJimin bana üzgün üzgün bakarken konuştum. 'tamam tamam bakma öyle. ' hafiften gülümseyip bana dogru yaklaştı. Kollarını boynuma sarıp konuştu. 'inşallah sana saçma sapan şeyler söylememişimdir. Hiç bişe hatırlamıyorum.' Biraz bekledikten sonra kon...