Jin'in beni dürtmesiyle uyanmıştım. 'Jungkook kalk hadi kahvalti ediyoruz.' Gerinerek cevap verdim.'tamam geliyorum.' Odadan çıkınca bende yataktan kalktım. Aynanın karşısına geçerek kendime baktım. Altımda eşofmanım üstümde ise köprücük kemiklerimi orataya çıkaran bol tişört. Saçlarım hep biribirine karışmış bir halde. Kısacası berbattım. Uyuşuk uyuşuk odadan çıkıp banyoya gittim. Yüzümü yıkadıktan sonra ıçeri girdim.
Herkes burdaydı. Tabi jiminde. Içeri girdiğimde gözleri beni bulmuştu. 'Günaydınn.' Hepsi bir ağızdan günaydın demişti. 'Günaydın' Jimin'in karşındaki boş sandalyeye geçtim. Hâlâ gozleri üzerimdeydi. Bunu hissedebiliyordum. Tabağıma az buçuk birseyelr doldurdum. Pekte iştahım yoktu zaten.'taehyung senin dersin yok mu bugün.' 'Vor jinoşkom.'ağzınin dolu olmasından düzgün konuşamamıştı.
Aslında tae genelde dersini asardı. Biz ayni bölümde oldugumuz için derse cok gelmediğini biliyordum. Jin de biliyordu bu yuzden dersi olup olmadığını sordu. Tae'nin babası jin ve ailesini yakindan tanıyordu. Bu yüzden binevi onu başında korumalık olarak tutmuştu. 'O zaman kahvaltidan sonra okula.' 'Ama bugün benim işim var.' 'Ne işi o.' 'Özel meseleler.' Jin elindeki çatalı taenin yüzüne doğru tuttu.'bi daha dersi aksatırsan o işi babana söylersin.' 'Yaa ama jinaşkım yapma böyle.' 'Onu bunu bilmem doğru jungkookla birlikte derse.' 'Tae pes ederek hic bise söylememişti.
Kahvaltıyı Jimin'in bakışları eşliğinde hızlıca bitirmiştim. Sofradan kalkarak odama geçtim. Tam üstümü çıkaracaktım ki odamın kapısı açıldı. Tişörtümü aşağı indirerek kimin geldiğine baktım. Jimin . Hızlıca ıçeri girip kapıyı kilitlemişti. Neler oluyo? 'Jimi-' sözümü bitiremeden beni duvara doğru ittirdi. Üzerime doğru yürüyerek duvarla kendi arasında beni sıkıştırdı. 'Ne yapıyorsun?' 'Beni dinle. Aramızın bozuk olmasını istemiyorum. Dün gece cok da sarhoş değildim. Aklım başımdaydı. Seni' gözlerini gözlerimden çekerek dudaklarıma indirdi. 'İsteyerek öptüm.' Soylemisti. Beni isteyerek öptüğünü soylemişti. Isteyerek. Kendi iradesi ile. Ağzımı açamıyordum. 'Ben galiba senden hoşlanıyorum.' Ahhh! Kalbim göğüs kafesimi parçalayacakmış gibi atıyordu. 'Ben hiç bir erkeğe ilgi duyabileceğimi düşünmezdim. Hele ki o erkek dört yıldır en yakın arkadaşımsa. Biraz garip evet ama sen farklısın. Cok tatlısın. Gülüşün ,gözlerin, tavşan dişlerin....ben sana tutuldum.' Gözlerimden bir damla yaş düşmüştü. Jimin parmağıyla gözyaşımı sildikten sonra elini yanağıma koydu. 'Lütfen sana olan aşkımı kabul et.' Yüzlerimiz arasindaki mesafeyi biraz daha kısalttı.Artık bir itiraf yapmak gerekiyordu. Daha fazla kaçıp saklanamazdım.'Jimin ben seni seviyorum. Hemde 3 yıldır.' 'N-ne!sen beni seviyor musun?' Kafamı hafifce salladım artık tam olarak ağlıyordum. 'Ne kadar unutmak istesemde başaramadım.' Gözlerinin içine bakamıyordum utançtan. 'Üç yıldır beni seviyordun ve bunu sakladın.' Kafamı salladım.'nasıl söylemezsin. Bunca yıl neden bekledin.' 'Koktum! Senin erkelerden hoşlanmadığını b-biliyordum. Aramızın bozulmasından korktum.'
Elini çeneme getirip beni kendine baktırdı. 'İnanki aramız bozulmazdı. Üç yil nasıl dayandın.' 'Hep yanımdaydın.' Bana cok güzel gülümsemişti.'bundan sonra da hep yanında olucam.' Bende ona gülümsedim. İki elini yanaklarıma koyarak beni kendine yaklaştırdı. Dudakları dudaklarıma değdiğinde sanki ateşe değer gibi titredim... Alt dudağımı iki dolgun dudaklarının arasına alıp öpmeye başladı. Bu sefer bende karşılık vererek üst dudağını öpmeye başladım. Yavaş süren öpüşmemiz giderek daha tutkulu olmaya başlamıştı. Beni daha çok duvara sıkıştırıp aletlerimizi birbirine değdirmişti.
Ağzımdan küçük bi inilti çıkınca jimin dilini içeri göndermişti. Şuan baya ateşli öpüşüyorduk. Kollarını boynuma sarınca bi cesaretle yerlerimizi degiştirdim. Jimin bu hareketimle memnun kıkırtılar çıkarmıştı. Küçuk vücudunu duvarla arama sıkıştırdım. Kafamı yana eğerek üzerine doğru eğildim. Ilk defa böyle bir deneyim yaşıyordum. Hic bu kadar ateşli öpüşmemiştim. Zaten kac kez öpüşmüştümki. Iki veya uc kez lise birde bana takıntılı olan bi kizla öpüşmüştum. ona da öpüşme denirse.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ψσυ Iη My Ήєαят - Jιкσσк
عشوائيJimin bana üzgün üzgün bakarken konuştum. 'tamam tamam bakma öyle. ' hafiften gülümseyip bana dogru yaklaştı. Kollarını boynuma sarıp konuştu. 'inşallah sana saçma sapan şeyler söylememişimdir. Hiç bişe hatırlamıyorum.' Biraz bekledikten sonra kon...