Jimin gideli dakikalar geçmişti. Üzerimden hala şoku atamamıştım. Pat diye dudaklarıma yapışmıştı ve hic bise demeden gitmişti. Neden boyle bise yapmıştı .yoksa yoksa bana karşı bir şeyler mi hissediyordu. Ama oyle olsa o kızla oyle takılmazdı.
Yakalandığım mermerden kalkarak arkama döndüm. Yüzüme biraz su vurdum. Basim cok ağrıyordu. Kapıya yönelmiştim ki. Içeri yugyeom geldi.'jungkook neredesin sen. Her yerde seni aradım. Iyi misin?' 'Değilim.' 'Jimin bardan çıkmadan once bana cok kötü baktı. Beni öldürecek sandım' 'gitti mi?' 'Evet çoktan. Ne dedi sana.' 'Burda ne yapıyorsun dedi yugyeomla neden öpüştün dedi bende sevgiliyiz dedim o anda.' 'Ne yaptın kanki ya işleri boka sarmışın' 'biliyorum. Işte sonra ayrilcaksin falan dedi bide sarhoştu zaten. Bende hayır dedim sanane falan sonra sem bilirsin dedi ve beni öptü.' 'Neee?' Yugyeomun çığlığı butun tuvalette yankılanmıştı. 'Oglum kulağımı deldin.' 'Kanki is bitmiştir seni seviyor kesin.' 'Ben hic emin değilim beni sevse gidip o kızla ayakta sevişmezdi . Zaten kim bilir bunu kac gece yapmıştır berki daha fazlası.' 'Şimdi sen böyle diyince. Ama neden seni öptü o zaman.' 'Yaa sarhoştu zaten belkide ne yaptığını bilmiyordur.' 'Biraz olumlu bak! jimin seni öptü lan ne ballısın. ' 'şok oldum zaten.' 'Neyse hadi gidelim.'Mekanı terk edip eve doğru yürümeye başladık. Yugyeom'un evi bizim siteden bi kac sokak yukarıdaydı. Ben bizim sokağın başına gelince onunla vedalaşıp gittim. Sitenin bahçesinden girip apartmana doğru yürüdüm. Etrafımı izlerken ileride çardakta birinin oturduğunu gördüm. Iyice baktıktan sonra Jimin olduğunu anladım. Demek eve girmemişti. Yaptığının farkına varmıştı herhalde.
Ayaklarım beni o tarafa gitmek icin zorlarken beynim evi işaret ediyordu. Ama yinede konuşmak istiyorum neden boyle bise yaptığını mersk ediyordum. Cesaretlenerek bir gazla yanına doğru yürümeye başladım. yanına geldiğim halde beni görememişti. Kafasını aşağı dogru eğmiş yere bakıyordu. Biraz daha yaklaştım. 'Jimin.' Kısık sesle ismini söylemiştim ama duyduğuna emindim. 'Konuşalım mı?' Kafasını yavaşça kaldırıp gözlerimin içine baktı.
Çardağa tekçe sokak lambasından yayılan ışık vuruyordu. Gözlerinin kanlandığını gördüm. Ağlamış mıydı? Yavaşça yanına oturdum. Sessizlik devam ederken dayanamayıp konuştum 'neden beni öptün.' Hızlıca yüzünü bana döndürdü. Ne diyeceğini bilmiyormuş gibi yüzüme bakmaya devam ederken. Tekrar sordum.'neden beni öptün?' 'Ben.....ben bilmiyorum.' Hahh! Demistim bana karşı bir şey hissetmiyor. 'Sarhoştun ve canın gönül eğlendirmek istedi dimi.' 'Hayır hayır jungkook-' 'konuşma Jimin konuşma benimle bundan sonra muhattap olma.' Masadan kalkarak eve doğru yürümeye başladım. Jimin'in peşimden geldiğini duyabiliyordum. Ama ben suan sinirden apartmanın içine girmiştim.
Asansöre basıp beklemeye başladım. Şansıma asansör son kattaydı. Jimin apartmanın kapısından girerek hızlıcı yanına geldi. 'Jungkook ben çok özür dilerim.' 'Özur dinlemen hic bir değiştirmez.' 'Ben seninle gönül eğlendirmedim. Ve sarhoşta değilim. Yani en azindan aklım başımda .' Jimin beni isteyerek mi öpmüştü. Sarhoş değildi. Aklı başındaydı. Şaşırmış bi vaziyette ne diyeceğimi bilmeden ona doğru döndüm. 'Ben... seni yugyeomla öyle görünce sadece sinirlendim.' 'Neden?' 'Onunla sevgili olmanı-' 'seni alakadar etmez ve ondan ayrılmıcam.' 'Hayır ayrılıcaksın.' Işler yine kızışacakmış gibi görünüyordu. 'Ya sanane cidden sen gidip kiz arkadaşını düşünsene beni neden düşünüyorsun sevgilim olup olmaması seni neden bu kadar ilgilendiriyor.' 'Kız arkadaşım yokki benim.' 'He he barda kızla nasıl yiyiştiğinizi gördüm. Sürtük kız.' Tepkimden dolayı dudakları hafif kıvrılmıştı. Asansör gelince hızlıca iceri girip besinci kata bastım. Jiminde kapı kapanmadan girmişti. 'Sen kıskandın mı?' Gözlerimi belerterek yüzüne baktım. 'Ne kiskancam. Haahh.' 'Jimin yanıma yaklaştı. 'Istersen senle de aynı şeyleri yapabiliriz.' Yok artik! 'Sapık uzaklaş. ben o kiz değilim.' Asansör kata gelince hızlıca kendimi dışarı attım. Anahtarı cebimden çıkarıp kapıyı açmaya çalıştim. Ama lanet anahtar bir türlü girmiyordu. 'Ver ben acarım.' Geri çekilip ona bıraktım. Hemencecik açmıştı. Yüzüne bakmadan kendi odama gittim. Fazla heyecanlanmıştım. Ceketimi çıkarip bi kenera attım. Jin horul horul uyuyordu. Onu rahatsız etmeden üstümü çıkarıp yatağa girdim. Aslında pekte uyuyabileceğimi sanmıyordum.
...
Tam da dediğim gibi olmuştu. Sağa sola dönerek jimini düşünmekten uyuyamıyordum. En son derince bi 'off' diyerek oturur pozisyona geldim. 'Bi uyumadın jungkook.' 'Sen uyanık mıydın?' 'Sayende uyuyamıyorum. Ne olduda böylesin.' 'Neler olmadı ki.' 'Sen Yugyeomla bara gitmedin mi.?' 'Gittik gittikte bizim amacımız farklıydı.' Jin yataktan kalkıp yanıma geldi.'biz oraya Jimin'in bana ilgisinin olup olmadığını öğrenmek için gittik. Yani onu kıskandıracaktık.' 'Bak sen jungkook'a.' 'Ya yugyeom gazladı.' 'Ee işe yaradı mı bari.' 'Bilmiyorum.' 'Nedemek bilmiyorsun. Görmedi mi sizi.' 'Hazir mısın?' 'Neye' 'Jimin beni..beni öptü.' 'Neeee!' Jin'in çığlığı kulaklarımı sagir etmişti.'ya neden bağırıyorsun herkes duydu.' 'Sen ne dedin az önce.' 'Duydun o beni öptü. Ayrıca sessiz olalım kimse duymasın.' 'Vayy be o senden hoşlanıyor.' 'Hayır benden hoşlansaydı o kızla ayak üstünde sevişmezdi.' 'Hangi kız?' 'Bara ilk gittiğimizde onu bir kızla dans pistinde ayak üstünde bildiğin sevistigini gördüm.' 'Vay sen jimine bak geceleri neler yapıyormuş.' 'Sonra biz konuştuk. Neden beni öptüğünü sordum.' 'Tahmin edim bilmiyorum dedi.' 'Aynen öyle.' 'Sende onu düşünmekten uyuyamıyorsun.' 'Ne yapacağımı nasıl davranacağımı bilmiyorum. Ben onu seviyorum ama o beni arkadaşı olarak görüyo. Ve beni öptü bir nedeni olmadan.' 'Senin yerinde olsam üstüne giderdim. Bir nedeni olmadan seni öpemez bence sana bir şeyler hissediyor.' 'Oyle mi dersin.' 'Evet şimdi izin verirsen uyumak istiyorum saat gecenin ikisi.' 'Kusura bakma senide rahatsiz ettim.' 'Sorun değil yarın dersin var mı?' 'Evet öğleyin var.' 'Tamam iyi geceler.' 'Sanada.' Yatağa geri yatarak jimin'i düşünmemeye çalıştım. Yaklaşık yarım saat sonra uykuya yenik düşmüştüm.
.
.
.
( Kim Yugyeom)Bu Bölüm biraz geçiş bölümü gibi oldu.🙂
Büyük bi ihtimalle bir sonraki bölüm veya ondan sonraki bölümde birleştiririm. Zaten bu kitabi çok fazla uzatmayı düşünmüyorum. Arada küçük küçük sope ve taejinde yapıcam.😘
Pek de beğenilmediği düşünüyorum. Cok fazla okuyan ve oy veren yok.😔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ψσυ Iη My Ήєαят - Jιкσσк
De TodoJimin bana üzgün üzgün bakarken konuştum. 'tamam tamam bakma öyle. ' hafiften gülümseyip bana dogru yaklaştı. Kollarını boynuma sarıp konuştu. 'inşallah sana saçma sapan şeyler söylememişimdir. Hiç bişe hatırlamıyorum.' Biraz bekledikten sonra kon...