Vstala som skoro ráno. Predbehla som dokonca aj budík. Isabell hneď vstala a už chcela jesť. Šla som na WC a potom som si umyla zuby.
Vošla som do kuchyne. Vybrala som Isabell konzervu a dala som jej ju do misky. Vodu som jej vymenila za čerstvú. Sebe som si urobila na raňajky hrianky. Nakrájala som si paradajky, papriku, jarnú cibuľku osolila som si ju. Zatiaľ som si sadla aby sa mi hrianky trocha pripiekli. Carol odišla domov a okolo 4:30 mi napísala SMS-ku. Asi to muselo byť dôležité. ,,Ahoj prepáč že ti tak neskoro večer vlastne už ráno píšem. Ale vedela si že Chris má brata?" táto informácia ma trocha prekvapila. ,,Nemusela si mi to písať. Stačilo mi to povedať v škole. A vieš ako sa vlastne volá? Musím končiť povieš mi to v škole." nechcela som takto ukončiť konverzáciu ale zacítila som ako niečo horí. Pozrela som sa na platňu a toast ktorý som tam dala bol čierny ako uhlie. Tak som ho vyhodila a na ostatné som si už dávala pozor.
Vyšla som z dverí, zamkla ich a nastúpila do taxíka. Do školy som prišla akurát. Veci som si odložila do skrinky a utekala som do triedy. Tam už ma privítala Carol. ,,Ahoj!" povedala som. ,,Ahoj! Prišla si na čas. Inak neviem ako sa volá Chrisov brat." toto ma šokovalo. Pretože ak chcela Carol niečo zistiť tak to aj zistila. ,,Nevadí môžme sa ho to spýtať."
Keď sa hodina skončila tak sme hneď šli za Chrisom. ,,Ahoj! Chcem sa ťa spýtať si jedniáčik alebo máš aj nejakých súrodencov?" šla som hneď na vec čo nemám vo zvyku. ,,Mám brata. Volá sa Will Morgan. Máme rozdielne priezviská ale to vám už neviem vysvetliť. Prečo sa vlastne na neho pýtate?" pozrel sa na nás s prekvapeným pohľadom. ,,Len tak. Myslela som si že je zlodej pretože vychádzal z tvojho domu. Ale nevieš mi ho trocha viac opísať? spýtala sa Carol. ,,Jasné. Má hnedé vlasy, hnedo-zelené oči, má 175 cm, je svalnatý. A moji nevlastní rodičia si myslia že je to môj kamarát ktorý nemá kde bývať a tak sa nasťahoval ku mne. Ale o niekoľko dní sa moji nevlastní rodičia preč čiže budeme bývať sami. Je plnoletý mám dozor. Nemusíte sa báť. Teraz sa musím ísť chystať a najesť. Čaute!" Bola som rada že viem ako vyzerá jeho brat. Ale Chris vyzeral úplne inak. Mal blond vlasy ktoré boli mierne kučeravé, sivé oči. Bol svalnatý a vysoký možno postavami boli rovnaký ale bol o 5 cm nižší. ,,Tak sa musíme aj my dve nachystať na ďalšiu hodinu. Tak poď." Povedala som a Carol súhlasila.
Keď už konečne škola skončila tak som sa ponáhľala domov. Chcela som si ísť kúpiť luk. Ale nie tradičný. Lovecký luk s pár šípmi a kúpim si aj slamený terč. Pretože nechcem len tak strieľať do stromu. Potom sa môžem s úžasnými karbónovými šípmi rozlúčiť.
Vošla som do lukostreleckého obchodu kúpila som si lovecký luk a slamený terč. A 20 šípov. Čiže to bolo veľmi drahé. Ale keby som chcela prežiť len tak v prírode zíde sa.
Domov som si to dovliekla len tak-tak pretože ten slamený terč bol veľmi ťažký. Rozhodla som si celý deň len tak preležať samozrejme že by som sa naučila a tak. Chcela by som spoznať Christopherovho brata. Určite je taký zlatý ako aj jeho brat.
,,Je večer. Idem sa umyť a ľahnúť si. Isabell som dala večeru." Napísala som Carol ktorá mi odpísala: ,,Dobrú noc," a ja som napísala to isté.
Zobudila som na to že mi zvoní budík. Ďakovala som Bohu že je piatok. Pretože sme mali 2 týždne voľno. Len tak. Aspoň si všetci oddýchneme. Zavolala som si taxík pretože viem že im to dlho trvá. Tak som sa šla umyť, dala som Isabelle jesť a sebe urobila desiatu. Akurát som sa obúvala a už taxíkar trúbil že už je tu. Otvorila som dvere pohladkala Isabell následne som zavrela a zamkla dvere. Nastúpila do taxíka a čakala až ma dovezie do školy.
Taxikár zastavil, zaplatila som a šla do školy. Pred vchodom už stála Carol. ,,Ahoj, ako sa máš? opýtala sa. ,,Ahoj. Dobre. Včera som si kúpila luk, šípy a terč. Bolo to veľmi drahé a ťažké. Doma som našla krabicu ktorá sa podobala na tulec a tak som tam dala šípy a čakám na toto poobede dúfam že bude pekne." Pochválila som sa. ,,Má byť pekne. Takže urobíme si turnaj v lukostreľbe. Ja zoberiem luk z chaty, ty zoberieš ten tvoj luk so šípmi a terčom. Ja mám iné šípy čiže môžeme mať ten istý terč. Keďže nie sme zručné v lukostreľbe tak sa budeme zdokonaľovať. Dúfam že už vieš ako sa naťahuje tetiva?" Keď to povedala tak sme sa začali smiať. ,,Jasné! Veď si ma to naučila." Keď som si spomenula že ako som naťahovala tetivu ešte keď som mala sadru trocha som sa usmiala. ,,Dobre teraz už poďme lebo bude zvoniť." A mala pravdu zvonilo o 3 minúty. Rýchlo sme šli do triedy a čakali na profesora.
Deň prešiel veľmi rýchlo. Šli sme s Carol do lesa ktorý sa nenachádzal veľmi ďaleko. Ani jedna sme nevyhrali bola to remíza. Ale bola som šťastná že som sa aspoň trafila do terča. Chris sa neozval ale ako ho začínam viac spoznávať tak ho mám radšej. Carol šla ku mne pretože by som to sama asi nezvládla odniesť ten ťažký terč. Potom aj u mňa zostala. Isabell sa tešila. Pozerali sme horory do noci. A následne sme nevedeli zaspať. Ale podarilo sa. Ráno sme vstali o 9-tej. Urobili sme si praženicu. A Isabell nám ukradla chleba. Dnes sme si šli opäť zastrieľať. Zložili sme sa v strede lesa. Terč som povesila tak aby nebol vysoko a ani nízko. Nachystali sme si tulce tak aby boli akurát. Vytiahla som šíp dala ho do tetivu a natiahla som ju. Zamierila som presne na stred. Pustila som tetivu spolu so šípom. A trafila som stred. ,,Jeeees! Podarilo sa. Tak poď Carol." Veľmi som sa tešila že som si ani neuvedomovala že sme v lese. ,,Dobre ale nech ti nespadne sánka." Rýchlo vzala luk do ruky vybrala šíp, dala ho do tetivy, zamierila a strelila. Bol presne vedľa toho môjho. ,,Tak ako je na tom tvoja sánka Ruby?" Chcela ma vyviesť z miery ale nepodarilo sa jej to. ,,V pohode. A žiadne kurzy lukostreľby nepotrebujeme." Tešilo ma že som sa to naučila sama. Zotmievalo sa a my sme sa pomaly pomáhali domov. ,,Zavolám taxík. Ty si choď zatiaľ sadnúť na tamten peň." Ponúkla som jej pretože som vedela že to bude dlho trvať. ,,Dobre." sadla si. Taxík bol ani nie za 5 minút pri nás. Otvorili sme kufor tam sme si dali terč a luky s tulcami.
Taxík zastavil a ja som vybrala všetky veci. Carol zaplatila a ja som sa zatiaľ trepala do domu. Isabell už škrabala na dvere. Vybrala som kľúče z vrecka mikiny a strčila do zámku. Carol mi medzitým zobrala luk a terč aby som mohla otvoriť dvere. Vošla som dovnútra položila som veci na stolík a zatvorila za sebou dvere. ,,Dáš si niečo pod zub?" Spýtala som sa. ,,Objednám pizzu." Povedala Carol a šla som sa umyť a prezliecť. Luky, terč a tulce som odložila na ich miesta. Carol už volala do pizzerie a o 30 minút by ju mali doniesť.
Niekto zakopal na dvere pripravila som si peniaze a šla som otvoriť. Chalan mi povedal cenu, zaplatila som, pýtal mi pizzu a šla som ju odniesť do obývačky. Dvere som samozrejme zavrela. Otvorila som krabicu a tam bola veľká pizza ktorá mala na sebe hrubú vrstvu rôzneho syra. Isabell sa na mňa pozrela či to myslím vážne a otočila sa a šla do svojho pelieška. Zvyšok večera sme strávili pozeraním večerných komédii a romantik. Nasmiali sme sa ale aj naplakali. Po tých filmoch sme šli spať.
Ďalšia časť je na svete. Dúfam že sa bude páčiť. Ahooj!
YOU ARE READING
Werewolf or Vampire? {Dokončené}
FantasyRuby má 17 rokov. Chodí na strednú zdravotnícku školu so svojou najlepšou kamarátkou Carol. Lenže keď do školy nastúpi nový chlapec, ktorý všetko otočí naruby. Život sa zmení a dôvera už nebude taká pevná ako doposiaľ.