VII.

144 9 0
                                    

Dnes ma pozval Chris do jeho domu. Jeho nevlastní rodičia sa už odsťahovali a mne chcel ukázať celý ich pozemok aj dom. Šla so mnou aj Carol. Chris mi ešte hovoril že tam môže byť aj jeho brat s kamarátkou. Nevadí konvenčne sa s ním zoznámim. ,,Tešíš sa? Som strašne zvedavá ako to tam vyzerá. Keď ťa Chris pozýval mala si vidieť jeho šťastný výraz a tie iskričky v jeho očiach. Ako keby sa do teba zamiloval." Skoro som očervenela keď to Carol povedala. ,,Jasné! Určite. Do mňa. Ale tiež som zvedavá na ich dom a najme na jeho brata. Vraj je to fešák. Čo keby si si ty zobrala Chrisa a ja Willa?" Keď som to dopovedala tak sa Carol začala červenať. ,,Ideme sa pozrieť na ten dom Ruby a nie si tam vyberať chlapcov. A ani toho Willa nepoznáš čo ak to bude hlupák ktorý myslí len na seba?" Carol mala v tú chvíľu pravdu ale ja som si z nej len strieľala. ,,Dobre, dobre poďme už." Taxík zastavil a nastúpili sme. Povedali sme vodičovi adresu a šli sme.

Zastavili sme pri veľkom dome. Vyzeral veľmi staro ale vznešene. Ako keby boli šľachtici. Podišli sme k dverám a zaklopala som. Otvoril nám Chris. Keď som sa pozrela do obývačky tak som tam videla chlapca a dievča ako sa o niečom rozprávajú. Carol sa na mňa pozrela s údivom v očiach. ,,Budete tam len tak stáť a nepôjdete dovnútra?" spýtal sa netrpezlivo Chris. ,,Jasné že pôjdeme dovnútra. Len sme v údive aké to tu je veľké." Chris sa poobzeral dookola. Nedával tomu veľkú pozornosť. ,,Hej to je." Povedala Carol. Chvíľu jej trvalo než našla tie pravé výrazy pre tento dom. Vošli sme dovnútra, vyzuli sme sa a šli do obývačky. ,,Tak toto sú Ruby a Carol. Ruby, Carol toto sú Will a Hayley."
,,Teší ma Ruby a Carol. Som ako ma už brat predstavil Will. Poďte ďalej a sadnite si. Dáte si niečo?" Spýtal sa Will. ,,Len čistú vodu. Ďakujeme." Hayley sa postavila a podišla bližšie k nám. ,,Som Hayley teší ma Ruby," prešla povýšenecky na Carol, ,,a samozrejme aj Carol. Obidvaja zamierili do kuchyne po poháre s čistou vodou. Carol sa cítila trocha čudne. ,,Čo sa deje? Je ti zle?" spýtala som sa šeptom. ,,Áno len som cítila taký čudný pocit keď sa ma dotkli." Veľmi tichým hlasom mi to povedala. ,,Potom mi o tom povieš keď z tadiaľto pôjdeme domov." Keď som dopovedala tak Hayley spolu s Willom dávali na stôl chlebíčky a čistú vodu v krištáľovo čistých pohároch. ,,Ruby, správne? To nie náhodou tebe som volal záchranku keď si si zlomila a zároveň porezala ruku v knižnici?" Opýtal sa Will. ,,Áno bola som to ja. Nemusel si volať záchranku. Zvládla by som to sama." Cítila ako sa mi začala do líc hrnúť horúčava. Hayley sa nad tým len pousmiala. Will sa na mňa pozrel pohľadom ktorý som ani len nevedela opísať. ,,Vyzerala si veľmi vydesene, myslím že som mal zavolať záchranku a navyše si veľmi silno krvácala. Mala by si byť rada a nie ešte byť drzá." ,,Myslí si o sebe veľa," pomyslela som si. ,,Ďakujem Will za to ze si mi zavolal záchranku som ti vďačná." Povedala som to s arogantným tónom. Takýto typ ľudí nemám rada. Ktorí si len potrebujú zvýšiť svoje ego. ,,Nemáš zač. Poďme Hayley." Hnedovláska so zelenými očami sa rozbehla za ním. Na chvíľu som si myslela že spolu chodia ale keď sa na ňu Will zadíval ako keby bola slúžka hneď mi svitlo že nemá nikoho v láske a jediné čo má rád je že sa vidí v zrkadle. Pristúpil ku mne Chris a spýtal sa: ,,Tak ako sa máš?" Vyzeral ako keby sa chcel za svojho brata ospravedlniť. ,,Fajn. A čo ty? Si rád že sa už rodičia odsťahovali?"
,,Že váhaš! Veď ten detský rev sa nedal počúvať. A najmä ešte v strede noci. Ale budú mi trocha chýbať." Teraz jeho výraz trocha osmutnel. ,,To si zvykneš. Videla som že pri dverách sú štyri misky. Máte psov alebo mačky?" Spýtala som sa. Dve misky slúžili na granule a ďalšie dve na vodu. ,,Máme psov. Ale veď som ti to už hovoril. Ja mám Rockyho. Je to ryšavý husky. Will má československého vlčiaka lenže je celý čierny. Taká anomália. Volá sa Black. Sú von na dvore. Najskôr asi spia. Dobre nasleduje ma." Postavili sme sa a šli sme von z obývačky. Chris nám ukázal izby a tie ostatné miestnosti ktoré sú v dome. A nakoniec sme sa dostali na dvor. Bol obrovský. Psy rýchlo pribehli a tešili sa z návštevy. Chris im hneď nakázal aby si sadli a aby po nás neskákali. Počúvali na jediné slovo. Bolo to ohromujúce. ,,Krásne a úžasné psy. Ako sa ti to podarilo?" Spýtala som sa s údivom. ,,Mal som dosť veľa času. Spolu a Willom. A tak sme ich cvičili. Á cvičili." Na to akého má brata Chris tak je pekné že Will vedel svojho psa vycvičiť k poslušnosti. ,,Strašne sa mi páčia československé ovčianky. Ale musím si vystačiť s Armanom. Mojím hadom," a začala veľmi šťastné hladkať Blacka. Ja som hladkala Rockyho a Chris sa ku mne pridal. Zrazu sa naše ruky dotkli. ,,Prepáč," ospravedlnil sa a začal sa červenať. Bolo to zlaté. ,,To je v pohode." Zrazu Rocky vyskočil a doniesol nám hračku. Chris sa začal s ním hrať a ja som pozrela na Carol. Vyzerala prekvapene a smiala sa na mňa a pohľadom sledovala mňa ale aj Chrisa. Podobne ako chameleón, pomyslela som si a začala som sa skoro smiať. Chris sa robil že Carol nevidí. Black sa vyvalil na brucho a chcel sa ešte viac hladkať.

Boli sme tam až do večera. Carol šla so mnou domov. Chris bol trochu ako keby mimo. Asi mu to bolo čudné alebo sa mu páčim. Ale asi by ho nepotešilo keby som mu povedala že je vo friendzone. Vieš ako sa hovorí Nikdy nehovor nikdy. ,,Tak aké ti to prišlo keď sa dotkol tvojej ruky? Nevedela som ti to vyčítať z očí." Vedela som že sa to bude pýtať a a tak som jej jednoducho odpovedala. ,,Bolo to zaujímavé taký pocit som už dlho nemala. Ale budem čakať ako sa situácia vyvinie ďalej. Necháme sa prekvapiť," a žmurkla som na ňu. Toto gesto nebolo mojím obľúbeným ale aj tak som ho urobila. ,,Čo budeme u teba robiť? Máš záhradu čo keby sme stanovali? Alebo máš luk nie? Dáme si opäť turnaj?" spýtala sa a ja som nevedela odpovedať. Zrazu mi prišla SMS-ka. Bola od Chrisa.
Ch: ,,Ruby máš na mňa chvíľu čas?"
R: ,,Jasné čo sa deje?"
Ch: ,,Čo keby sme to spolu skúsili? Viem že táto otázka je trocha nezvyčajná." Keď som to prečítala skoro som sa podkla. Ešte že ma Carol chytila. ,,Čo sa deje? Kto ti napisal?" a hneď sa pozrela na displej. ,,Napíš áno. Ruby napíš áno." Ona sa tešila čo ja som bola v menšom šoku. ,,Dobre. Samozrejme. Môžeme." Táto odpoveď znela a vyzerala čudne. A Chris len odpísal: ,,Dobre," a neskôr poslal aj smajlíka s posielajúcou pusou. Ja som mu poslala srdiečko. Otvárala som dvere do domu a Isabell sa tešila ale keď z nás zacítila psov hneď sa stiahla a utiekla do svojej "pevnosti". Carol som dala nejaké veci na prezlečenie a ja som sa tiež prezliekla. Keď som už šla vyberať luk zo skrine tak začalo z ničoho nič pršať. Tam som luk vrátila naspäť a zvyšok večera sme pozerali filmy. Objednala som 2 pizze ktoré sme následne zjedli.

Ráno som sa zobudila celkom skoro. Urobila som raňajky k tomu som uvarila kávu. Isabell vstala a už šla mnaučať ale všimla si misku s raňajkami ktoré som jej chystala. Carol sa zobudila asi o 15 minút neskôr. ,,Dobré ránko!" pozdravila som ju. Vlasy mala ako po výbuchu alebo ako keby začalo silno fúkať. ,,Dobré ráno." Isabell jej vyskočila na posteľ a chcela aby ju hladkala. Carol sa postavila, šla do kúpeľne. Tam sa umyla a potom sa prezliekla.

,,Tak. Chris sa ti dnes už ozval?" Spýtala sa Carol s  nedočkavošťou. A následne si sadla za stôl. ,,Nie ešte asi spí," a zrazu niekto zaklopal na dvere. Postavila som sa s prekvapeným pohľadom a podišla k dverám. Otvorila som dvere. Bol tam kuriér s obrovskou kyticou. Pomaly som mu ani nevidela tvár. Požiadal ma nech sa podpíšem. A tak som aj urobila. Podal mi tú obrovskú kyticu. Carol mi prišla pomôcť. Isabell sa začala motať pod nohy. ,,Isabell choď preč!" Povedala som jej a šla preč. Carol kyticu položila na kuchynský pult. Dnu v malom vrecúšku bol malý odkaz. Vybrala som ho a začala som ho nahlas čítať. Bol od Chrisa.

,,Ahoj Ruby!
Pozývam Ťa na dnešnú párty u mňa doma. Môžeš zobrať aj Carol. Podmienky sú nasledovné:
1. Musíte byť v kostýmoch
2. Musíte doniesť alkohol
3. Musíte sa baviť!
Teším sa na Vás. S pozdravom Christopher Davidson a William Morgan."

,,Tak toto som vôbec nečakala." Povedala Carol a s prekvapeným pohľadom sa na mňa pozrela. ,,Ani ja. Podmienky sú jasné. Teraz sa musíme najesť, obliesť sa a ísť do obchodu s luxusnými kostýmami." Ako sme povedala tak sme aj urobili. Šli sme do obchodu o 12:00 a odišli sme o 15:00. Mali sme hodinu aby sme sa mohli prezliecť, zbaliť fľašky drahého alkoholu do krabice a nakoniec odísť na párty. Carol si kúpila: dlhé čierne kožené čižmy na podpätku, krátke čierne šaty bez ramienok. Nečakala som že Carol ktoré je taká hanblivá si vyberie takéto veci. Á zabudla som to najhlavnejšie. Vybrala si škrabošku ktorá sa podobala na motýle krídla. Ja som si vybrala: biele šaty ktoré boli dlhé až pod kolená. Topánky na podpätku ktoré boli tiež biele. Masku som mala taktiež bielu. Mali podobu anjelskych krídel. Namaľovali sme sa, obliekli a šli sme.

Werewolf or Vampire? {Dokončené}Onde histórias criam vida. Descubra agora