Vystúpil som z auta pred Rubynym domom. Rýchlym krokom som prešiel k jej dverám a začal som zvoniť a klopať. ,,William! Prečo mi trieskaš na dvere!?" Zrevala na mňa a ja som sa ihneď otočil s provokatívnym úsmevom na perách. ,,Myslel som si že by si chcela po včerajšku navštíviť Christophera. Je doma a v dobrej nálade. Môžem ťa tam zaviesť?" Spýtal som sa opäť s úsmevom. ,,Môžeš," prikrývla a vykročila k môjmu autu. Ako pravý gentleman som sa nadprirodzene rýchlo presunul k autu a Ruby dvere otvoril. Vstúpila dovnútra ale nepozrela sa na mňa. Snažil som sa to odignorovať a šiel som k dverám vodiča. Naštartoval som a auto rýchlo otočil a šiel som smerom domov.
,,Ahoj Ruby! Čo tu robí....," Christopher nestihol dohovoriť pretože mu Ruby dala facku. ,,Už viem o čo ide. Prepáč Ruby. Nemohol som ti to povedať. Myslel som si že by som to mohol všetko čo je medzi nami zničiť. Nechcel som ti ublížiť." Pozrel som sa na Ruby. Tá si držala ruku a začala mať slzy na krajíčku. ,,Ďakujem Will! Bol si nápomocný." Chris sa na mňa pozrel a ja som vedel že to nemá cenu vysvetľovať. Ruby mi venovala nenávistný pohľad obišla ma, otvorila dvere a odišla. ,,Nemohol si jej to tajiť večne. A navyše máme oveľa väčší problém než len mladú lásku," podišiel som k stojanu s pohármi a jeden si vybral. ,,Čo také?" Nezaujímavo sa ma spýtal. ,, Idú po nás lovci a majú zbraň ako ma zabiť. Musíme nájsť vlkodlaka," z chladničky som vybral krvný vak, otvoril ho a následne som si ho vylial do pohára. Napil som sa. ,,Jasné. Prečo by som ti mal veriť?" Prekrútil som očami a povedal mi čo sa stalo Hayley. Smutným pohľadom sa na mňa pozrel. Tým pohľadom mi úplne pripomenul Ruby. Ako ma ešte viac znenávidela? ,,Nájdem nejaký spôsob Will. Ale teraz musím ísť za Ruby a povedať jej to a zároveň tu poslednú situáciu vysvetliť, čo si ty pokazil." Provokatívne som sa usmial a Christopher len nadomnou mávol rukou. Vošiel do chodby, obul sa a odišiel.
Bol večer a ja som strávil celý deň čítaním kníh. Vošiel som do svojej izby. Pozrel sa von oknom a až teraz som si uvedomil aký je ten les krásny. Usmial som sa nad spomienkou ako som chcel Ruby zabiť. Samozrejme že nechtiac. O niekoľko rokov sa nad tým všetkým budeme len smiať. Vyzliekol som sa a vošiel do sprchy.
Chris sa nevracal domov a tak som psov pustil dovnútra a šiel spať.
Ráno som vstal pomerne skoro. Christopher ešte stále nebol doma. Otvoril som v kuchyni chladničku a urobil som niečo sebe a psom raňajky. Boli prekvapení tak isto ako ja. Ale čo už. Položil som obe misky na zem a Black i Rocky sa do nich pustili. Asi o 30 sekúnd tam nič nebolo asi im to veľmi chutilo. Ja som svoje raňajky jedol pomalšie. Pozrel som sa k dverám a niekto ich veľmi pomaly otváral. Christopher či Ruby to byť nemohli a Carol sa už veľmi dlho neozvala. Psy začali vrčať a tá neznáma vošla dovnútra. Začala ma strašne bolieť hlava a psy rýchlo vybehli von. ,,Ahoj Will! Začala ťa nejako bolieť hlava? Ách chudáčik." Hodila ma cez celú miestnosť až som skončil v obývačke pri krbe. Bolesť hlavy skončila a celkom sa mi uľavilo lenže potom som sa pozrel na Carol v kuchyni, ktorá vyberala zo šuflíka veľký kuchynský nôž. Pozrela sa na mňa a ten nôž neviditeľnou silou, ktorú určite urobila Carol, skončil zabodnutý v mojom bruchu. ,,Vidím dokonca začínam aj cítiť že začínaš byť zábavnejšia Carol!" Pozrela sa na mňa ako na menej cenného. ,,Ale choď. Som stále tá istá. Spolužiačka, najlepšia kamarátka a to čo mám najradšej rada že som čarodejnica," stála predomnou a nôž mi z brucha vybrala a rana sa mi začala hojiť. ,,Nevieš čo sa stalo Hayley?" Provokatívne sa usmiala a sadla si na sedačku oproti mne. ,,Nie a ani to vedieť nechcem. Ale môžem hádať? Napríklad 3-krát? Bola si s nimi," vysmial som sa jej do tváre. S ňou to ale neurobilo nič. Odrazu vošli dovnútra psy a na tvárach mali nepríčetné pohľady. Vrčali a z papúľ im vytekali sliny. ,,To som nebola ja kto ju zabil. Bol to lovec a ja som pri tom bola len náhodou. Zabíjali ju v sklade s ťažkými dverami a kde sa už jeden človek rozkladal dosť dlho. Nemáš s tým niečo spoločné? Že nie Will?" Postavil som sa zo zeme a následne som si sadol na gauč. Psy som mal rád ale ak by ma chceli napadnúť zakročím ako prvý. Prišli až k Carol, ktorá ich pohladkaním opäť vrátila do normálnu. Zaskučali a rozbehli sa preč. Carol sa len usmiala a ja som začal rozprávať. ,,Toma som zabil pretože si to tak vybral on. Vtom meste som hľadal Hayley a nakoniec som ju aj našiel. S ním som už nemal nič robiť a tak som mu len tak zlomil väz. Klik!" Napodobnil som zvuk zlomených väzov. ,,Vieš koho to bol syn? Ty hlupáčik?" Spýtala sa a ja som už vedel že som to celé pokazil. ,,Lovca. Vedel som to. Preto o nás toľko vedel," povzdychol som si a chytil sa za hlavu. ,,Vie o tom Christopher?" To s tou časťou o mŕtvej Hayley a lovcoch vedel ale koho som tam zabil nie. ,,Poviem mu to keď príde domov. Podľa toho ako si so mnou metala po celom dome môžem konštatovať že už vieš kto je vrahom tvojej starej mamy," pozrela sa na mňa následne sa postavila a mne opäť spôsobila silnú bolesť hlavy a odišla preč.
,,Konečne si doma. Musím ti niečo povedať." Náhlil som sa na Chrisa. ,,Dobre ale čo sa tu stálo keď som tu nebol?" Spýtal sa a poobzeral sa po obývačke a kuchyni. ,,Bola tu Carol. Ale to je na dlhé vysvetľovanie. Musím ti povedať čo som urobil keď som hľadal Hayley." A začal som rozprávať. Chris sa medzitým privítal s psami a nalial si pohár Whiskey.
Prestal som rozprávať a s nervami v sebe som čakal na Chrisovu reakciu. Ten sa postavil a šiel psov pustiť dovnútra a zavrel dvere na dvor. Opäť si nalial a pozrel sa na mňa. ,,Síce si ten starší brat ale správaš sa ako malé decko. Je ti viac než tisíc rokov Will! Všetci ostatní upíri sa nás boja a ja na teba musím dávať pozor ako keby som bol tvoj otec. Kiežby tu bol. Bojím sa o teba William. Mňa zabiť nemôžu ale teba s tým kolom áno. Skúsim sa popýtať svorky, ktorú som zachránil možno ťa jeden z tých vlkodlakov pohryzne a stane sa z teba hybrid. Bože!" Otočil sa a odišiel preč. V dome som opäť zostal len ja a psy. Nechcel som večer stráviť doma a tak som sa vydal na lov do mesta. Možno nejaký tínedžer usporiadal párty.
Nakoniec som jednu párty našiel. Boli to decká asi vo veku Ruby a tak som sa tam pozval. Podišlo ku mne dievča, ktoré bolo už trocha opité pobozkala ma a podala mi ruku. Nadvihol som jedno obočie a nechal sa ňou viesť. Zaviedla ma von k bazénu kde bolo ešte viac ľudí než vo vnútri. Dievča sa na mňa otočilo a začalo tancovať. ,,Ako sa voláš? Ja som Samantha," spýtala sa a ja som začal tak isto tancovať aby som tam nevyzeral ako čudák. ,,William. Chodíš ešte do školy?" Odrazu má jeden chalan sotil a ja som spadol do bazéna a to urobil aj druhým. Lenže ja nie som ako druhí. Von som vyšiel pomaly a potom som sa rýchlo rozbehol za ním. Bol celkom prekvapený. Tak som ho ovplyvnil aby prestal kričať a zobral som ho von. Prišli sme k môjmu autu a tam som mu šiel zahryznúť do krku keď ma zastavila Samantha. ,,Čo to robíš?!" Horúčkovito sa opýtala. ,,Ale nič zlatko. Pozri sa mi do očí a pokojne si vojdi do tohoto čierneho Chevroletu," ako som povedal tak aj urobila. Toho chlapca som napchal do auta tiež. ,,Vystupuje!" Povedal som a Samanthe som otvoril dvere. Chlapec vystúpil taktiež ale sám. Prišiel som k vchodovým dverám, odomkol ich a následne otvoril. V obývačke sedel Chris spolu s nejakým starým chlapom na gauči. ,,Ale to si nemôžem užiť večeru?" Zahundral som a Christopher s tým chlapom vstali. Oči mu žiarili na modro. ,,To stačí Will tým dvom vymaž spomienky a príď sem," síce som nerád robil to čo mi Chris hovoril ale čo už. ,,Toto je tvoj brat? Myslel som si že je šľachetnejší." Ozval sa neznámi a Samanthu a chlapca som vyhnal von. Upírskou rýchlosťou som k nemu prišiel. Ten začal na mňa vrčať a to som mu len chcel podať ruku. ,,William Morgan. Vy ste?" Spýtal som sa a prišiel som k gauču a sadol som si. ,,Alfa ma poslal aby som prišiel k Chrisovi a urobil to o čo ma požiada. Som Omega ale môžeš ma volať John. Už som mal skúsenosti s kopou vlkodlakov, ktorí keď sa premenili boli omnoho väčší ako normálny vlk. Už môžem Christopher?" Spýtal sa a Chris kývol hlavou na súhlas. Chris prišiel zozadu ku mne a poriadne ma držal. John prístúpil a pohrýzol ma do ramena.
YOU ARE READING
Werewolf or Vampire? {Dokončené}
FantasyRuby má 17 rokov. Chodí na strednú zdravotnícku školu so svojou najlepšou kamarátkou Carol. Lenže keď do školy nastúpi nový chlapec, ktorý všetko otočí naruby. Život sa zmení a dôvera už nebude taká pevná ako doposiaľ.