Po raňajkách som sa šiel do svojej izby prezliecť. Chýbala mi Carol. Keď som ju naposledy videl bola krutá, chladná, ale odkedy Ruby chodí s Willom všetko sa zmenilo. Začala si ma viac všímať, pomáhať mi a tak ďalej. ,,Chris chystáš sa niekam?" Spýtala sa ma Carol. ,,Chcel som sa ísť prejsť do lesa. Vieš trocha si vyvetrať hlavu." Usmiala sa a pristúpila ku mne bližšie. Pobozkala ma a do ucha mi nežne zašeptala. ,,Počkaj ma dole okay?" Kývol som hlavou na súhlas a odišiel z izby.
Po pár minútach sme sa všetci štyria stretli v obývačke. Will a Ruby si brali svoje luky a ja s Carol som bral psov nech sa trocha vyberajú. Otvoril som vchodové dvere a pustil som prvú Carol a potom ostatných.
Blížila sa jeseň. Lístie odpadávalo a bolo o niečo chladnejšie. Rocky a Black boli niečo pred nami. Carol som dal svoju mikinu pretože jej bola zima. ,,Nechýba ti tvoj otec?" Z ničoho nič sa ma to opýtala. ,,Niekedy by sa mi zišli jeho rady ale nie nechýba mi. Niekedy to na mňa príde ale je to len chvíľkové. Prečo si sa ma to spýtala?" Pozrel som sa na ňu a len kývla hlavou. ,,Len tak. Aby reč nestála."
,,Nemáš zo mňa strach?" Opýtal som sa jej. Zmätene sa na mňa pozrela. ,,Vieš niekedy keď sa ti objavia tie žlté až zlaté oči a žily pod nimi," spravil som to a usmial som sa pri tom aby som jej ukázal svoje krásne tesáky, ,,práve to. To ma fascinuje ale zároveň aj desí. Ale Will vyzerá trocha viac strašidelne. S jeho pazúrmi a očami inými farieb." Prekrútil som očami. ,,Uťahujem si z teba. Nikdy by som ťa nevymenila a ty to dúfam vieš. Zamilovala som sa prvá to teba a nie Ruby." Usmiala sa a pobozkala ma. ,,Takže čo budeme dnes robiť?" Spýtal som sa jej. ,,Netuším. Oddychujem?" Vážne sa jej nechcelo nič robiť. Znela tak aspoň.
Vošiel som do kuchyne a začal som variť čaj. Mne s rumom, Willovi a Ruby som urobil ovocný a Carol som urobil hroznový pretože viem že ten má rada. Konvica vodu dovarila a ja som čaje zalial. Poháre som položil na tácku a odniesol som ich do obývačky. Začalo pršať a tak sme si pustili romantický film ktoré síce nemám v obľube ale čo už.
Film skončil a každý sme sa pobrali do svojej izby. Pustil som dovnútra psov aby sa aj nažrali ale aj napili. Trocha som sa s nimi aj pohral pokým sa Carol umyla. Vošiel som do sprchy a Carol sa akurát zavynula do uteráku. Usmiala sa a hryzla si do spodnej pery. ,,Čakám ťa v izbe." A odišla z kúpeľne. Umyl som sa a vošiel za ňou.
,,Chris zobuď sa!" Will ma silno udieral do ramena a snažil sa ma zobudiť. ,,Už som hore, už som hore! Čo sa deje?" A prudko som sa posadil. ,,Carol s Ruby niekde zmyzli, telefón a všetko ostatné majú doma. Neviem ich nájsť ani podľa pachu. Možno som z toho vyčerpaný. Žiadne stopy sa nezachovali!" Začal panikáriť. ,,Will! Will!" Kričal som na neho. V očiach sa mu objavili slzy a aj žily i tesáky. ,,Upokoj sa jasné? Bude dobré nájdeme ich." A položil som mu ruku na rameno. ,,Zavolám svorku a nájdeme ich spoločne. Jasné?" Usmial som sa a Will kývol hlavou.
,,Tu máte pachovú stopu Ruby," podal som im Rubyine tričko, ,,a Carol." Taktiež som im dal tričko. ,,Pätnásti pôjdu so mnou ostatný pôjdu s Willom. Námietky?" Nikto sa neozval. S Willom sme sa premenili a šli sme do rôznych smerov. Všetkých svojich nepriateľov sme zabili. Alebo poslali niekde preč.
Po hodinách hľadaní sa už aj zotmelo som zavyl aby sme sa stretli. Moja svorka alebo lepšie povedané časť svorky boli úplne vyčerpaný. Will odvyl naspäť a za pár minút boli u nás. Samozrejme taktiež vyčerpaní. Veci sme si skryli do kmeňa stromu. Premenil som sa a taktiež aj Will a veci som z toho kmeňa vybral. Následne som mu ich dal. ,,Máte niečo?" Spýtal sa ma so smutným hlasom. ,,Nič. Vy?" Ukázal na jednu zo samíc vo svorke. ,,Zachytila Ruby ale bohužiaľ len jej krv. Myslím že sa volá Luna." Biela vlčica vystúpila z radu a sklonila sa pred nami. Nechcela sa premeniť preto že nemala na sebe žiadne oblečenie. Dal som zo seba mikinu a Will mal jedny kraťasy navyše tak jej ich dal. Zavrčal som na ostatných aby sa otočili, aby na ňu tak nezízali. Vďačne sa usmiala a zašla za neveľký kameň a tam sa premenila. Will vybral z tašky vodu a podal mi ju. ,,Luna. Teší ma Alfa. Ďakujem ešte raz William a Christopher. Rubyin pach som zachytila pár kilometrov od mesta. Krv bola strašia ako jeden deň." Will sa na ňu nevedel prestať vynadívať. Mala krásnu postavu a vlasy biele ako sneh. ,,Čo na to hovoríš Will? Dobré stopárske schopnosti. Koľko máš vôbec rokov? Ach prepáč, neodpovedaj. Vôbec som sa ťa to nemal spýtať. Nie je to zdvorilé!" Očervenal som a pozrel som sa na Willa ten sa začal rehotať. ,,To je v poriadku Christopher. Mám 16. Ale vlčích rokov mám 26. Rodičia mi zomreli keď som mala 4 roky. Dovtedy som bola vlkom alebo lepšie povedané vĺčaťom. Bála som sa že ma dostanú pytliaci a tak som sledovala Joshovu svorku keď lovili pozerala som ich taktiku boja a lovu. Robila som to asi tak rok. Ale keď si raz všimol že ich niekto sleduje tak sa za tým rozbehol. Bála som sa a tak som začala kňučať a skrčila som sa do kĺbka. Nevedela som čo robiť. Josh pribehol ku mne najprv vrčal ale potom čo zistil že som len mláďa tak ma zobral ako vlastnú dcéru a doniesol ma ukázať svojej svorke. Takže takto som ho spoznala." Usmiala sa ale stále pozerala len do zeme. Ani Willovi sa to nezdalo a spýtal sa: ,,Bojíš sa nás?" A pristúpil k nej bližšie. ,,Pozri sa na mňa!" Prikázal jej. ,,Bojím. Viem aký si William. Surový, chladný a najmä nemáš v nikom dôveru. Dokonca ani vo vlastného brata." Pozrel sa na mňa a následne na ňu. Išiel ju udrieť ale ja som sa rýchlo premenil a Willa do ruky uhryzol. ,,Je to pravda. Neverím nikomu. Všetci ma sklamali." Klesol som na zem. Rýchla premenila ma veľmi vyčerpala a zároveň ma Will udrel do sleziny. ,,Luna. Ty pôjdeš so mnou." Rozkazál jej a ja som z posledného zakňučal.
Zobudil som sa mne cudzej miestnosti. Sedel pri mne Josh s pohárom krvi v ruke. ,,Ahoj. Nie je síce čerstvá ale dúfam že postačí. Je z jeleňa. Poslal som chlapcov aby ti jedného ulovili, krv doniesli a ako odmenu jeleňa zožrali." Usmial som sa. Dobre som vedel že Will Lunu nevráti naspäť, aspoň nie živú. Povedala pravdu čo si nikto neopovážil povedať. ,,Je mi ľúto Luny. Neviem prečo to vlastne hovorila." Napil som sa krvi. Dlho som nemal zvieraciu krv takže mi trocha trvalo ju prehltnúť. ,,Pochádzala z dlhej línie bielych vlkov. Boli to ako keby ochrancovia nás, vlkodlakov. Pracovali vo veľmi silných pozíciách štátu. Niektorí mali silnejšiu a niektorí slabšiu pozíciu. Buď to boli novinári, ministri a niekedy aj policajti ak sme mali strateného vlka aby zakázali lov. Bolo ich mnoho. Lenže poľovníci či pytliaci ich zabíjali pre ich srsť. Keď zabiješ vlkodlaka tak sa premení na svojho vlka. Nezostane v ľudskej podobe. Ale samozrejme boli aj výnimky." Toto som netušil. Luna ako keby pochádzala z kráľovskej rodiny. Ich posolstvo bolo chrániť vlkov od ľudského sveta. Vlci nežijú v utajení žijú medzi nami. Len ich treba nájsť. ,,Skúsim ho nájsť. Dáš mi svojich vlkov?" Spýtal som sa a postavil som sa veľmi prudko. Zatočila sa mi hlava. Josh ma zachytil: ,,Nikam nejdeš. Pôjdem ja a Willa budem musieť nejako oklamať. Aj keď ma to bude stáť život." Posledný krát ma posadil, pohladil po ramene ako keby to bol môj otec a odišiel preč. Nevládal som za ním kričať nevedel som ani vstať. Ach keby tu bola Carol.
Ako vlk som bežal cez celý les. Nechcel som aby Josh pykal za moju neschopnosť. Počul som vytie, boj, vrčanie, kňučanie. Blížil som sa domov. Vonku stáli vlci a čakali na rozkaz. Josh bol vo vnútri spolu s Lunou a Willom. Vbehol som do garáže a potom som sa z tej garáže dostal do domu a ostatní ma nasledovali. Luna kňučala na zemi premenená vo vlka. Celú bielu srsť mala od krvi, Will hryzol do slabín Josha. Josh sa nevedel ani pohnúť či vyslobodiť. Skočil som Willovi po krku. Zahryzol som sa najpevnejšie ako som mohol. Ale Will ma zhodil. Zrazu niekto rozkopol dvere. Bola to Ruby s Carol. Carol ihneď zasiahla. Willa úplne zablokovala svojimi čarami. Ruby sa za mnou rozbehla. Pozrel som sa na Lunu a započúval som sa do jej dychu. Slabučko dýchala. Nejako som sa postavil a utekal som k nej. Ruby ma nasledovala.
Josh to bohužiaľ už nezvládol aj keď som mu dával svoju krv. Nehltal ju. Hrdlo mal úplne rozhryzené. Luna pri ňom čupela a nevedela prestať plakať. Jeden z vlkov ju šťuchol ňufákom aby šla. Počúvla a odišla preč. Will ležal na zemi bez známok života. Musel som mu zlomiť väz. Inak to nešlo. Ruby pri ňom sedela a hladkala jeho krvavú srsť. Carol dávala so svojími čarami doporiadku celý dom. A ja som chystal Joshovo telo na pohreb. Pomaly som ho zodvihol a naložil do auta. Vlkom pred domom som povedal že majú ísť domov že im to potom vysvetlím. Niektorí protestovali ale tí druhí ich aj tak presvedčili. Carol uniesli čarodejnice a Ruby jej šla rýchlo na pomoc. Netuším prečo ju uniesli ale keď sa to stane znova zabijem ich sám.
KAMU SEDANG MEMBACA
Werewolf or Vampire? {Dokončené}
FantasiRuby má 17 rokov. Chodí na strednú zdravotnícku školu so svojou najlepšou kamarátkou Carol. Lenže keď do školy nastúpi nový chlapec, ktorý všetko otočí naruby. Život sa zmení a dôvera už nebude taká pevná ako doposiaľ.