Vošiel som do sprchového kútu. Veď po tom uhryznutí ma svrbelo celé telo a navyše má ešte postrelila Ruby. Vážne potrebuje niekoho kto ju to bude učiť. Spomenul som si že v pivnici mám luk. Trocha starší ale bude musieť byť postačujúci.
Zišiel som do pivnice. Zamieril som do zbrojnice ktorá sa už storočia neudržiavala. Luk som našiel ale šípy či terč som nenašiel. Tak som sa rozhodol kúpiť si všetko nové.
Autom som zastavil pri najbližšom armyshope a hneď ma privítal mladý chlapec s nadšením ktoré sa u bežného predavača nevidia. ,,Kde by som našiel: luk, tulec, šípy a terč?" Spýtal som sa. ,,Nasledujte ma," viedol ma skoro po celej predajni, až nakoniec zastavil. Ukázal mi rôzne luky a k nim aj šípy. ,,Ďakujem," poďakoval som a nechal ma samého.
Nakoniec som si vybral luk, ktorý zapadal už do loveckej kategórie. Šípy a tulec som vyberal aby k sebe ladili. Terč som kúpil slamený. Pri pokladni som skoro vyskočil z kože. Bolo to veľmi drahé. Ale čo už, musím si svoje lukostrelecké zručnosti oprášiť.
Zaklopal som na Rubyine dvere. Otvorila mi s úsmevom na perách a pri nej stála mala guľka, ktorá začala na mňa podráždené mňaučať. ,,Isabell! Choď preč!" Okríkla ju. Mačka-Isabell ju počúvla a šla preč. ,,Čo potrebuješ?" Spýtala sa a vyšla von. Bolo mi zrejmé má dovnútra nepozve. ,,Práve som šiel okolo s lukom a s tými ostatnými vecami a spomenul som si na teba. Nechceš si ísť zastrieľať?" Milo som sa spýtal čo pre mňa nie je zvykom. ,,Jasné. Ale ide aj Chris. Tebe už nedôverujem," dopovedala, vošla dovnútra a následne zavrela dvere.
,,Môžeme ísť," asi tak po 30 minútach čakania v aute sme mohli. Ruby mala asi taký istý luk ako ja. Pomohol som jej to všetko naložiť do kufra auta. Chris nás už čakal na tom istom mieste ako ma Ruby včera postrelila.
Chris sa opieral o svojho čierneho Mustanga keď sme prišli. Ja som tam prišiel čiernym Chevroletom. Zastavil som, vypol motor a vystúpil. Vybral som terč z kufra ako keby bol prierko a podal ho Ruby. Tá ho chytila s veľkou námahou ho udržať. ,,Ďakujem Will," poďakovala ale keď ju videl Chris ako sa tvári tak jej prišiel pomôcť. Chris by nebol Chrisom keby to neurobil. Následne som jej podal luk a tulec. Sebe som vybral to taktiež. Potom som zatvoril kufor a zamkol auto. Chris taktiež.
Vošli sme hlbšie do lesa. Zavesil som terč na konár a potom som 8 metrov od neho odišiel, vytiahol som z tulca šíp, vložil som ho do tetivy ktorú následne natiahol a pustil. Šíp trafil terč presne do stredu. Cítil som ako na mňa Ruby pozerá. Urobila to isté ale šíp terč do stredu netrafil. ,,Prečo to nejde? Veď som minule strieľala s Carol a bol vždy v strede," keď dopovedala Chris luk zobral, vložil do neho šíp, natiahol tetivu a strelil. Trafil terč ale tiež nie do stredu. ,,Skús pozrieť či má všetko dobre nastavené," poradil som mu a tak aj urobil. Nakoniec mala zle zameriavanie. Podal ho Ruby ktorá sa tešila ako malá. Kým sa tam oni tešili ja som vystrieľal celý tulec a odrazu sa ozvala Ruby: ,,Si vtom dobrý Will. Skúsime si dať súťaž?" Spýtala sa. ,,To by som nerobil. Will bol najlepší v lukostreľbe v kráľovstve. Ale ak to chceš skúsiť," povedal Chris a ja som bol prekvapený že si na to spomenul. Vybral som z terča všetky šípy a dal ich rovno do tulca. ,,Môžme Ruby ale potom sa neľutuj že prehrávaš," povedal som a žmurkol som na ňu. Chris nás odpočítal a ja som vystrelil ako prvý. Samozrejme že šíp trafil terč do stredu. Ruby bola o niekoľko centimetrov od stredu. Zahrešila. Chris nás opäť odpočítal ale tentoraz som počkal na Ruby aby vystrelila ako prvá. Strelila priamo do stredu.
Začalo sa stmievať a súťaž som vyhral ja. Pretože Ruby praskla tetiva. Šli sme k autám a do nich sme následne dali všetky svoje veci. ,,Ruby prepáč za ten včerajšok. Nevedel som kto si. Ale musím povedať že tvoja krv je vynikajúca, musím si nechať zájsť chuť," usmial som sa a Chrisovi už skákala sánka, ,,pokoj braček. Nejdem ti ju zjesť, zatiaľ."
Chris zostal s Ruby v lese ja som šiel domov. Vybral som všetky veci z auta a odložil ich do pivnice. Rozhodol som sa že pôjdem do centra mesta aby som si dal dobrú kávu. Prezliekol som sa do riflí a čierneho trička.
Zaparkoval som a vošiel do kaviarne. Objednal som si latte. Priniesla mi ho milá čašníčka, ktorá vždy keď sa na mňa pozrela očervenela. Bola rozkošná mohla mať asi tak 17? ,,Pekné meno," povedala som jej. ,,Čože vraveli sme niečo?" Opäť sa ma spýtala a očervenela. ,,Som William, teší ma Ann-Marie. Môžeme si tykať," zobral som jej ruku a nežne ju pobozkal. ,,Aj mňa teší William," povedala a sadla si oproti mne.
,,Stačí Will. Ešte študuješ?"
,,Áno toto je len brigáda. Študujem ekonómiu. Keď doštudujem pôjdem ešte na právo. A ty študuješ?" Spýtala sa a začala sa hrať s vlasmi. Mala ich pekné dlhé a špinavé blond. Oči mala modro-hnedé. ,,Máš pekné oči," povedal som a ešte raz som sa jej pozrel do očí. Bála sa že jej budem chcieť niečo a robiť keď jej skončí šichta. Ešte sa vráťme k jej očiam. Jedno mala hnedé a to druhé z polovice modré a z polovice hnedé. ,,Ann-Marie čo keby som ťa poznal ku mne domov?" Keď som sa spýtal jej srdce začalo byť o niečo rýchlejšie. ,,Nemusíš sa báť. Nechystám sa ti ublížiť či ťa zabiť," dotkol som jej teplej položky. Aj tá moja pokožka bola teplá ale nie až tak. Vtedy sa jej srdce upokojilo.Počkal som až Ann skončí šichta. Auto som zaparkoval do zadu. Vystúpil som a čakal. O 5 minút prišla. Bola ešte krajšia než som čakal. Vlasy mala rozpustené. Mala na sebe biely kabát, červené tričko a čierne rifle. Na nohách mala vysoké podpätky. Rozhliadala sa a zrazu ma uvidela. Usmiala sa na mňa a už šla ku mne. Počkal som až príde k autu. Celé som ho obišiel a otvoril som jej dvere. ,,Ďakujem," ladne vošla do vnútra. Zatvoril som dvere a následne som nastúpil aj ja.
Zastavil som pred mojím domom. Vypol som motor a výstupil som. Ann ma nasledovala. Otvoril som vchodové dvere a v obývačke už sedel Chris. ,,Ahoj William. Koho si si priviedol?" Ann vošla dovnútra a začala sa vyzliekať. Pomohol som jej s kabátom ako pravý gentleman. Vďačne sa na mňa usmiala. ,,Chris toto je Ann-Marie. Moja nová priateľka," zaviedol som ju do svojej izby. Ponúkol som jej Burbon kroky vrelo prijala. Najprv trocha ochutnala a potom to do seba hodila. Prekvapivo som hodil obočím. ,,Chutné," povedala. ,,Na zdravie. Chceš ešte trocha?" Spýtal som sa. Kývla hlavou na súhlas a tak som jej nalial ešte trocha a sebe prilial. ,,Tak čo budeme robiť?" Spýtala sa a vyzliekla si ešte malý svetrík. Odhalila ramená a ja som si všimol malé tetovanie v tvare vlčej laby. Vystrašil som sa. Mal som dočinenia s vlkom. ,,Prinesiem niečo. Počkaj ešte chvíľu," rozbehol som sa za Chrisom. ,,Chris! Chris! Máme doma vlkodlaka! Si predsa Alfa nie?" Začal som panikáriť bál som sa o seba a ešte o brata. ,,Upokoj sa. Máme predsa vlčí mor nie? Daj jej ho do whisky a uvidíme. Nemusíš sa báť, veď nevyzerá hrozivo," pokojne sa usmial a potľabkal ma po ramene a zamieril do svojej izby. Ja som šiel do kuchyne a hľadal vlčí mor.
Keď som ho konečne našiel tak som urobil kávu aj sebe ale aj Ann, síce bolo neskoro večer. Následne som ju zalial a pridal som vlčí mor. Zobral som rúk šálky a šiel do izby. Tam už sedel Chris a zhováral sa s ňou. ,,Všimol som si že máš vzácne priam kráľovské znamienko na ramene. Čo znamená?" Spýtal sa a Ann sa znamienka dotkla. Položil som kávy na stôl a usmial sa. Srdce mi búšilo ostošesť. Vlkodlčia kliatba sa spustí až keď vlkodlak zabije. Ona na to nevyzerala. ,,Je to materinské znamienko. Som posledná čo ho má. Ale viem čo znamená, Alfa," spadla mi sánka. Ona o Chrisovi vedela? Už mi to lezie na nervy že sa všetko dozviem posledný. ,,Alfa? Čo? Len mi nepovedz že si vlk lebo si zlomím väz sám," posadil som sa s údivom na posteľ. ,,Vlk ešte nie som. A ani nechcem byť. Z Alfy-Christophera vyžaruje vlčia autorita, ktorú bežný vlk vycíti. Nemusím sa ho obávať pretože viem že potrebuje pri sebe ešte Alfa samicu, ktorou sa ja nechcem stať pretože ak by som ho chcela tak by som sa musela vydať a zabiť. Pred svadbou by musel byť mystický obrad a tak ďalej. Neskôr by to moja rodina vycítila a stala sa hybridmi," až po toľkých rokoch som zistil že aj takto sa dá zistiť hybridské schopnosti. Ale mne to môže byť nanič keď som upír. ,,Vlkodlčie kusnutie môže premeniť upíra na hybrida. To ste nevedeli?"
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Werewolf or Vampire? {Dokončené}
ФэнтезиRuby má 17 rokov. Chodí na strednú zdravotnícku školu so svojou najlepšou kamarátkou Carol. Lenže keď do školy nastúpi nový chlapec, ktorý všetko otočí naruby. Život sa zmení a dôvera už nebude taká pevná ako doposiaľ.