Sledovala som Chrisové ustarostené oči. Carolinín chladný výraz. Will sedel v kresle pri krbe. ,,Čo budeme robiť?" Spýtal sa Will. ,,O lieku som nepočul. A navyše by ma zaujímalo z kadiaľ mali krv z hybrida. Len ja môžem ľudí meniť na hybridov." Carol si sadla vedľa mňa. Pozrela sa na mňa. Už to nebola tá Carol ktorú som poznala. ,,Ako sa cítiš?" Spýtala sa ma a chytila ma za ruku. ,,Na to že počujem tvoje srdce biť. A že som hybrid stvorený z neviem akej krvi tak celkom fajn," všetky oči sa pozerali na mňa. ,,Čo je? Veď ani vy dvaja neviete čo vlastne som!" Postavila som sa prudkejšie než som chcela. Will sa na mňa pozrel a jeho oči sa zmenili na zlato-modro. Pod očami mal menej výrazné žily ako keď bol upírom. Na rukách sa mu objavili pazúry aké nemal ani Chris. ,,Čo si vlastne o sebe myslíš? Že teraz budeme okolo teba skákať a skúmať ťa? Si len obyčajný hybrid! Veď ty ani nevieš čo je to trpieť!" Zrazu prišli dovnútra psy. Rocky šiel k Chrisovi a Black k Willovi. Pozrel sa na mňa a začal vrčať. ,,Ako že neviem trpieť? Vieš aké to je keď si úplne sám a nikto o teba ani len nezakopne? Stále sa tak cítim! Carol je teraz ako osoba, ktorá je horšia než som kedy poznala. Chris je veľmi upätý a bojí sa o svojho brata, ktorému to je jedno. A ty Will si z nich najhorší! Všetko ti je jedno. Keby som tam umrela tak ti to bude jedno! Chcela som ho obísť lenže mi hlavu zobral do dlaní a zlomil mi väz.
,,Čo s ňou budeme robiť?" Spýtal sa Chris Willa. ,,Budeme ju musieť učiť ako Hayley. Vtedy bola síce iná doba ale teraz aby nás nenašli lovci ju budeme musieť lepšie vycvičiť." Posadila som sa. Bola som vo veľmi tmavej miestnosti ale s pomocou nového zraku som ich mohla uvidieť. Chris stál a Will vedľa neho aj so založenými rukami. ,,Kde to som?" Spýtala som sa a chytila som si boľavú hlavu. ,,V jednej z cieľ. Budeš tam dovtedy pokým sa neupokojíš. Alebo si už pokojná Ruby?" Spýtal sa Will a otvoril dvere na cele. Dovnútra vošiel iba Chris. Will zostal vonku a čakal. ,,Ruby čo cítiš?" Cítila som teplo aké z neho vyžarovalo. Cítila som zatuchnutosť v cele. Cítila som že už nie som taká ako predtým. ,,Všetko. Ako to zvládnem Chris?" Sadla som si do tureckého sedu a hlavu dala do dlaní. ,,Keď budeš dosť silná tak to zvládneš. Ale budeš nás musieť počúvať. Rozumieš?" Vysvetľoval Chris. ,,Dobre kedy začneme?" Pozrela som sa na nich a Will kývol plecami. ,,Zajtra. Zatiaľ ahoj." Pobozkal ma a odišiel. Mreže následne zavrel a zamkol Will. Ani sa na mňa nepozrel a odišiel preč.
,,Vstávame princezná!" Otvorila som oči a Will ma oblial studenou vodou z vedra. Nasrala som sa a šla som mu po krku. ,,Lekcia číslo 1. Musíš ovládať svoje pudy inak tu ostaneš do zajtra. Na, raňajky," a hodil do mňa krvný vak. ,,Dúfam že máš rada AB." Otočil sa a šiel preč, mrežu nezavrel. Krvný vak som otvorila a krv ochutnala. Prvý krát som pocítila ako krv chutí a vonia. Nebolo to zlé ako som si myslela. ,,Ako vidím tak sa Will už o teba postaral. Povedal v čom spočíva lekcia č.1?" Spýtal sa a vošiel dovnútra. ,,Mám kontrolovať svoje pudy. Asi to má znamenať aby som človeku neprehryzla hrdlo nie?" Usmial sa a prikývol. ,,Pôjdeme von aby si sa to naučila. A s tým prichádza lekcia číslo 2. Naučíš sa ovládať sluch, čuch a najmä hmat. Aby si niekomu nezlomila ruku, keď ťa bude niekto niekde vítať. A teraz, keď si už dopila môžeme ísť?" Podal mi ruku a zodvihol ma. ,,Potrebujem nové šaty." Povedala som a vyšla von z cely. Následne som vyšla po schodoch a tam už stála Carol s čistými vecami.
,,Toto môže byť tvoja izba ak chceš." Povedal Chris a začal mi ukazovať šatník, kúpeľňu, balkón a posteľ. ,,Je nádherná a veľká ale musím ísť za Izzy. Určite už je hladná alebo jej už chybám." Zobrala som tričko a dala ho do košíka na špinavé prádlo. ,,To už som vyriešil." Usmial sa a do izby vbehla Izzy. ,,Isabella. Som taká rada že ťa vidím. Poď ku mne." Tá poslúchla a skočila mi do náručia. Zamňaukala a začala priadsť. ,,Toto nikdy neurobila. Stále som k nej musela prísť aby som ju zobrala na ruky." Chris sa ku mne postavil a Izzy niečo zašepkal a zároveň sa jej pozeral do očí. Tá zoskočila a ľahla si na posteľ. ,,Ovplyvnila si ju. Keď sa niekomu pozrieš do očí a začneš rozprávať aby niečo urobil tak to urobí. Ale musíš si dávať pozor. Niektorí majú v sebe bylinu zvanú Železník a vtedy ich nemôžeš ovplyvniť. Porozumela?" Usmiala som sa na neho a prikývla.
Bol večer a Chris s Willom ma zobrali do klubu. Povedali že to takto bude lepšie. Naučím sa rýchle ovládať a naučím sa ovplyvniť človeka. Sadla som si k baru a požiadala som o Tequilu na barmanov účet a snažila som sa ho ovplyvniť. ,,Podarilo sa!" Neuvedomila som si to a od radosti som zvrieskla na celý klub. Ešte dobre že ľudia okolo mňa si nič nevšimli. Otočila som sa na Willa. Ten už balil nejaké dievča a Chris začal tancovať. ,,Ahoj ako sa voláš?" Spýtal sa neznámy. ,,Ruby. Ty?" Barman mi podal do ruky môj drink. ,,Enzo. Ak sa smiem spýtať čo ti vyšlo?" Odpil si a začal ma hladkať po stehne. ,,Ale nič Enzo. Prestaneš ma hladkať po stehne a pôjdeš k inej. Ja už niekoho mám. Tak, choď už." A rukou som mu naznačila akým smerom má ísť. Ako som mu povedala tak aj urobil. Bola som šťastná! Lenže Enzo sa obrátil a zasa prišiel ku mne. Začala som cítiť ako sa mi nechty premieňajú na pazúry a očné zuby meniť na tesáky. ,,Kámo. Myslím že by si mal ísť preč. A ako ti už povedala je zadaná." Prišiel William a chytil ma za ruku a zároveň zachránil toho chlapca. Pazúry i tesáky sa vrátili do svojej pôvodnej podoby. ,,Nemyslím si." Začal znova Enzo a odpil si. ,,Dobre tak poď so mnou." Nasilu ho zodvihol zo stoličky a šiel s ním von. Pozrel sa na mňa a bol pripravený ho roztrhať na malé kúsky. Šla som za nimi. Zastaviť som ho nestihla a Enzom "otvoril" dvere. ,,Povedal som aby si šiel od nej preč. Si až natoľko ožratý aby si mi rozumel?!" Enzo sa len zvíjal v kŕčoch bolesti na zemi. Will sa už už išiel z neho napiť ale odhodila som ho. Neviem ako ale podarilo sa. Podišla som k Enzovi a hrýzla si do zápästia. ,,Na napi sa." Nebol schopný to urobiť a tak som mu pomohla. V ústach som mala trocha svojej krvi a tak som ho musela pobozkať. Von vyšiel Chris a zdvíhal zo zeme Willa. ,,Nechaj ma! Pozri čo robí tvoje dievča!" Pozrel sa na mňa a Enza som jemne položila na zem. Ten od šoku a následného uvoľnenia bolesti zaspal. ,,To má čo znamenať?" Podišiel k Enzovi a zlomil mu väz. ,,Chcela som len aby odomňa odišiel. Lenže zamotal sa do toho Will a Enza vyšmaril vonku cez drevené dvere. Len som ho chcela uzdraviť a keďže nebol od bolesti schopný piť tak som mu musela pomôcť." Pozrela som sa mu do očí a tie sa mu rozžiarili na zlaté a tie svoje som nechala taktiež rozžiariť. ,,Nemala si mu to dovoliť." Will sa na nás zmätene pozeral. ,,Počkať. Čiže ja som teraz ten zlý?" Veď som sa len snažil aby ten chlapec nezistil čo je zač." Pozrela som na Enzovo mŕtve telo a rýchlo som odvrátila zrak. ,,Veď je taká istá ako ostatné hybridy. Ak to nevidíš tak začínaš byť riadne paranoidný!" Will prudko pristúpil k Chrisovi a začal kričať. ,, Z kadiaľ by zobrali krv Pôvodného hybrida? Jediní žijúci Pôvodní sme my. Jedine keby bol otec živý." V očiach sa mu objavili slzy. Ešte som ho takto od smrti Hayley nevidela. ,,Ale je," pozrel sa na mňa a následne na Willa. Ten bol taký zmätený že sa ledva držal na nohách. ,,Prepáč že som ti to nepovedal. Ruby je pod jeho vplyvom pretože otec nikdy nikoho nepremenil zdedila z jeho krvi všetko dobré. Preto sa tak rýchlo naučila ovládať sa." Will stratil reč a rýchlym krokom prišiel k svoju autu naštartoval a odišiel. ,,Musíme ho zamknúť. Pomôž mi." Chris ukázal na Enzovo telo a tak som mu zobrala nohy a Chris ruky a odniesli sme ho do auta. ,,Takže teraz ma tvoj otec zabije?" Pozrela som sa na neho.
Zastavili sme a vystúpil. Ja som urobila to isté. Podišla som ku kufru auta a otvorila som ho. Pozrela som sa na Enzovo telo. Chris neprehovoril celú testu k jeho domu. Opäť som zobrala Enzové nohy a Chris ruky. Dvere už otvorené boli a Chrisovi to nesedelo. ,,Chris nemali by byť tie dvere zavreté?" Pozrel sa za seba a zostal nehybne stáť. ,,Otec? Čo tu robíš?" Roztraseným hlasom sa spýtal. ,,Prišiel som si po ňu Christopher. A ty si vedel že ten deň príde." Pustila som Enzové nohy a začala sa meniť. Bolelo to ale myslela som si že urobiť to je správne. Svoje ľudské ja som úplne vypustila a nechala som nech vlk prevezme kontrolu. Bola som celá biela a oči som mala zelené. Videla som sa v odraze jedného zo zrkadiel. Postavila som sa pred Chrisa. Chrisov otec sa nedal zahanbiť a urobil to isté. Lenže on bol celý sivý a vyzeral zdravo až na pravé oko. To mal slepé. ,,To nemyslíš vážne," povedal Will a pozrel sa na Chrisa a povedal: ,,Tak to vyzerá že si budeme musieť zabiť otca. Chris chytaj," hodil mu nejaký kolík pri ktorom ich otec zavrčal, ,,takže sa aj ja premením na vlka." A začal sa premieňať. Keď sa premenil bol celý čierny až na uši tie boli sivé. Začal vrčať a ja som urobila to isté. Obzrela som sa a do domu vošli ďalší vlci. Bola to svorka ktorú Chris zachránil. Postavili sa za mňa a ich Alfa nechal velenie na mne. Celú svorku som viedla ja. Will sa len udivene prizeral. Oči mal nádherné modré dokonca by sa dalo povedať že chladné. Chris pristúpil ku mne a povedal: ,,Si nová hlavná Alfa tak sa predveď." Kývla som na súhlas.
YOU ARE READING
Werewolf or Vampire? {Dokončené}
FantasyRuby má 17 rokov. Chodí na strednú zdravotnícku školu so svojou najlepšou kamarátkou Carol. Lenže keď do školy nastúpi nový chlapec, ktorý všetko otočí naruby. Život sa zmení a dôvera už nebude taká pevná ako doposiaľ.