Vkradol som sa do hrobky Hastingsovcov. Hľadal som tam pochovanú čarodejnicu ktorá mňa, otca a Christophera premenila na upírov. Chcel som zistiť ktorá z tohoto rodokmeňa umrela posledná. Keď ma vtom vyrušila Hayley. ,,Z tej Carol vychádzalo čosi magické a zároveň zaujímavé! Začínam si myslieť že ona je tým potomkom tej čarodejnice ktorá vás premenila. Čo teraz vôbec hľadáš?" spýtala sa. ,,Chcem vedieť ktorá z rodokmeňa umrela ako posledná a je ich tu trocha viac než som čakal," pozrel som sa naľavo, ,,Carolina Hastingsová! To meno mi pripadá známe. Nevolá sa tak náhodou Rubyina kamarátka?" Hayley sa na mňa pozrela pohľadom Ja som to vravela a začala to meno rozbíjať aby sa dostala k jej truhle. Pomohol som jej vybrať truhlu. Otvorili sme ju ale kniha tam nebola. Ale namiesto knihy tam bol veľmi zaujímavý náhrdelník.
,,Will bude sa u nás konať párty. A ty samozrejme prídeš!" Rozkázal mi a zložil. Strhol som tej mŕtvole dole z krku ten náhrdelník, otočil sa a šiel preč. Hayley ma nasledovala.
Vošiel som do domu. Panovalo tam rušno. Boli tam nejaké dievčatá ktoré pripravovali občerstvenie. Pár chalanov chystali elektrotechniku. Zrazu sa predomnou zjavil Christopher. ,,Choď sa hore prezliecť do obleku a daj si nejakú škrabošku na tvár. Hayley ty si choď kúpiť nejaké veci." Podaj jej stovku a Hayley sa otočila a šla smerom k autobusovej zastávke.
Upravoval som si kravatu. Christopher mi vybral z môjho vrecka na mikine ten náhrdelník ktorý som zobral tej mŕtvole a začal sa pýtať. ,,Koho to je? Naposledy som ten náhrdelník videl na tej čarodejnici čo nás premenila. Načo ti to je? Dúfam že necháš tu slabú čarodejnicu Carol na pokoji. Veď sa tak triasla keď som jej dotkol." Ako to len mohol vedieť skôr než ja? ,,Ako si to zistil? Veď ja som kvôli tomu vykradol hrobku. Ale ten náhrdelník môže byť veľmi silný. Môže dodať Carol silu a môže si robiť čo len chce." Nechcem som mu povedať že chcem byť hybridom. Pretože bol z toho veľmi sklamaný keď ma nemohol premeniť a keď teraz na to spätne prichádzam ani sa do už nedalo. ,,Ty chceš byť stále hybridom? Prečo to ešte stále rozoberať? Bojíš sa že ťa niekto zradí a zabije? Veď vieš že to nie je možné. Ja už fakt neviem. Dnes na tú párty príde aj Ruby s Carol. Môžeš sa spýtať či je jej mama ešte živá aby si sa presvedčil že to je aspoň mystický predmet." Hodil náhradník na posteľ a sklamane odišiel. Došiel som k posteli a ten náhrdelník ukryl. Keď som schádzal dole zo schodov hudba začala hrať a Ruby s Carol akurát došli. Ruby vyzerala úchvatne. Odrazu som si všimol Hayley. Tá si obliekla dlhé čierne šaty s veľkým výstrihom a čipkovanú škrabošku. Topánky mala na vysokom opätku. Usmial som sa a Hayley mi úsmev opätovala. ,,Kde sa tak dívaš?" Povedala a ja som to začul svojim výborným sluchom. Obrovskou rýchlosťou prišla až ku mne. Pozrela sa smerom kde som sa pozeral ja. ,,Tebe tá smrteľníčka nedá pokoj čo? Veď už si ju Chris získal. Pozri sa na jej pohľad je do neho za uši zaľúbená. Dávam ti dobrú radu ako kamarátka. Nechaj ju tak. Nech si ona všimne teba a nie ty ju. Tak ideme sa baviť?" Hayley ma vždy vedela vyviesť z miery ale táto rada mala hlavu a dokonca aj pätu. Veď som jej predsa zachránil život. Musím sa robiť nedostupným. Upírskou rýchlosťou som prešiel k Chrisovi, Carol a Ruby. ,,Vítam Vás u nás." Nahodil som úsmev a Ruby hodila unudený pohľad. Carol bola trocha vydesená. Zrazu sa objavila Hayley a Carol sa otočila a šla preč. Zastavil som ju. ,,Ako sa ma tvoja mama? Dúfam že si sa ma nezľakla." Lepšiu otázku som vtedy nevedel vytvoriť. ,,Moja mama je už 4 roky mŕtva. Prečo sa na ňu pýtaš? A áno zľakla som sa ťa nemŕtvy." Teraz som bol prekvapený ja. Chris to počul a vzal radšej Ruby na parket. Hayley šla za alkoholom. ,,Ako si vedela že som nemŕtvy alebo lepšie povedané upír?" Vzal som ju von z domu. ,,Som čarodejnica. Ale veľmi slabá. A aby si vedel nebojím sa ťa. Pôvodný." Otočila sa mi chrbtom a šla na parket. Hayley šla ku mne s pohárom Burbonu. ,,Všetko som to počula nemusíš mi to hovoriť," Hayley sa usmiala a viedla ma opäť do domu. Carol si nás všimla ale už nemala ten strach v očiach. Už vedela kým je.
Párty bola až do 4 rána. Carol šla domov sama a Ruby zostala s Christopherom. A ja s Hayley sme sa vybrali na lov. Bol som celkom hladný. Šli sme na odľahlú cestu ktorá prechádzala okolo nášho mestečka. Zastal som tam a čakal kedy sa objaví auto.
Asi po 30 minútach státia na ceste sa objavilo malé biele auto. Prudko do mňa narazilo. Hayley už ku mne pribehla. Ale obaja sme vedeli že to je len maškaráda. Vydesená vodička už ku nám bežala. Vtedy ju Hayley ovplivnila aby nekričala a aby začala bežať. Vtedy som sa postavil napravil si ruku ktorá sa mi nárazom zlomila a ostatné som nechal nech sa zahojí samo. Hayley už s vystrčenými tesákmi čakala. Vtedy som sa rozbehol a mladej dievčine som začal trhať krk. Hayley čakala a medzitým si pre mňa chystala čistú utierku. Odtiahol som sa od raňajok a Hayley jej elegantne hryzla do krku a pozrela sa na mňa. Čo pri nej nebýva zvykom. Keď skončila a dievča mala už iba trošku svojej krvi v organizme hryzol som si do zápasia a dal jej kúsok svojej krvi aby sa uzdravila. Vymazali sme jej spomienky. Ale tričko sme jej dať nemohli. Mala ho totiž celé krvavé. Vošla do auta a vzápätí na to odišla. Vrátili sme sa domov. Všade bol neporiadok ale to už Christopher vybaví za mňa. Umyl som sa a oblek som hodil do koša. Mám ich veľa a rôzne farby čiže mi to bolo jedno. Škrabošku som odložil do jedných z mojich šuplíkov. Hayley obchádzala moju izbu a popriala mi dobrú noc aj keď už bolo 6 hodín. Ľahol som si do postele a zaspal som.
Zobudil som sa o 1 poobede. Chcel som niečo na obed a tak som si zavolal pizzu. Prišla asi tak o 30 minút. Hayley sa medzitým aj zobudila. ,,Dobré poobedie?" Spýtala sa. ,,Ani neviem," otvoril som krabicu s pizzou, ,,daj si." Ponúkol som jej a ona si zobrala. ,,Ako to o nás môže tá čarodejnica vedieť?" Nešlo jej to do hlavy tak isto ako mne. ,,Majú takú schopnosť. Keď sa niekoho alebo niečoho dotknú tej vedia že čo alebo kto to je. Napríklad mňa nazvala Pôvodným a mala pravdu. Ruby je len človek a cítila že je živá. Už som sa stretol s mnohými čarodejnicami. Len som si nevedel spomenúť ako to robia," dojedol som kúsok pizze a zobral som si ďalší. Hayley Len prikyvovala hlavou. Jedla jeden kúsok pizze za druhým.
Stál som pred dverami a začal som na ne klopať. Otvorila staršia žena ktorá ako keby vedela kto som. ,,Dobrý deň. Býva tu Carol Hastingsová?" Žena prikývla ale nepozvala ma dovnútra. ,,Čo od nej potrebuješ Will Morgan? Asi už tušíš že ťa dovnútra nepozvem." Usmial som sa. ,,Tie čarodejnice sú ale prešbané. Vaša vnučka Carol ma včera odhadla len dotknutým sa ma. A vy ste ako zistili že kto som?" Vyšla von. Zatvorila dvere a začala rozprávať. ,,Povedala mi to včera Carol. Je slabšia než ja. Pokúsiš sa jej ublížiť a budeš mať čo robiť so mnou." Dopovedala a začala ma strašne bolieť hlava. Až som si musel od bolesti chytiť hlavu a kľaknúť si. ,,Aj mŕtvi hovoria William Morgan." Otvorila dvere a následne ich zavrela a zamkla. Kúzlo prestalo pôsobiť a ja som sa už nemusel držať hlavy a byť na kolenách. ,,Čarodejnice sa nezaujímajú o upírske problémy." Zafrflal som a šiel preč.
Vrátil som sa domov. Ruby akurát otvorila dvere a narazila do mňa. Pozrela sa na mňa so strachom v očiach či mi niečo neurobila. Usmial som sa a povedal: ,,Ahoj Ruby! Nebodaj si ma nevidela." Začala sa červenať. Pozrel som sa na Christophera. Mal na tvári výraz ktorý sa podobal alebo aspoň chcel tak vyzerať že je jeho dievča. ,,Ahoj William. Ahoj Chris, zajtra sa vidíme." Obišla má a šla preč. ,,Je celkom chutná keď sa hanbý. Nemyslíš?" Hrýzol som si do pery a obišiel ho. Mieril som si to do pivnice po krvný vak. Vybral som si B pozitív. ,,Čo to malo znamenať?" Otočil som sa a Chris stál vo dverách. ,,Nič veď si si ju už označkoval či nie?" Podpichol som ho. On sa bleskurýchlo rozbehol. Pritiahol ma o stenu a držal mi krk. Mal von tesáky a už už by ma uhryzol len som sa rýchlo uhol, rozbil stoličku, zobral zlomenú nôžku a zabodol som mu ju blízko srdca. Nás pôvodných to zabiť nemôže to jediné drevo z čiernej brezy. Ktorá sa chválabohu ani poriadne nedá nájsť. ,,Ešte raz sa pokúsiš ma pohryznuť a odtrhnem ti hlavu. Rozumieš?" Usmial som sa, otočil a šiel do kuchyne. Všetku krv z krvného vaku som vylial do pohára. Pridal trocha Burbonu. No trocha viac a začal som si to vychutnávať. Christopher sa vyšplhal do kuchyne a Rocky ho hneď šiel ovoniavať. Black ku mne pribehol a ako keby mi naznačil aby som sa nebál že ma ochráni. Zrazu sa Rocky otočil na mňa a začal rozzúrene vrčať. Black sa predomňa postavil teraz už chrbtom a robil to isté. Začali okolo seba krúžiť. Christopherovi sa už zahojili rany. Obidvoch vyhnal von na dvor. A už sa nechceli biť celkom zaujímavé, začali sa hrať. Vytrhol mi pohár z ruky a na jedno zhltnutie mi vypil celý drink.
ESTÁS LEYENDO
Werewolf or Vampire? {Dokončené}
FantasíaRuby má 17 rokov. Chodí na strednú zdravotnícku školu so svojou najlepšou kamarátkou Carol. Lenže keď do školy nastúpi nový chlapec, ktorý všetko otočí naruby. Život sa zmení a dôvera už nebude taká pevná ako doposiaľ.